Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-11-13
Mikołów: Dostawa 5 sztuk licencji komputerowych dla aplikacji Odpady Komunalne
Numer ogłoszenia: 236219 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mikołów , Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3248500, faks 32 3248400.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 5 sztuk licencji komputerowych dla aplikacji Odpady Komunalne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 5 sztuk licencji komputerowych dla aplikacji Odpady Komunalne. 1.Urząd Miasta w Mikołowie posiada oprogramowanie firmy Rekord Systemy Informatyczne z Bielska Białej w ramach pakietu RATUSZ zakupione w 2010 roku. System bazodanowy oparty na architekturze client - serwer z bazą danych FIREBIRD. Obecnie Zamawiający posiada licencje na 4 stanowiska oraz 1 licencję obejmującą uprawnienia do podglądu dla Kadry zarządzającej. 2.Dostarczone licencje muszą umożliwiać korzystanie z aplikacji Odpady Komunalne dostarczone przez firmę REKORD Systemy Informatyczne na dowolnym stanowisku komputerowym przy zalogowaniu jednego użytkownika w danej chwili. 3. Licencje nie mogą w żaden sposób ograniczać korzystania z aplikacji w zakresie edycji danych, podglądu, wydruku z aplikacji Odpady Komunalne (wymiar + księgowość). Wymaga się by licencje pozwalały na korzystanie z aplikacji w zakresie korzystania z wymiaru i księgowości. 4.Licencja bez ograniczeń nie może wprowadzać ograniczeń co do rozmiaru bazy danych oraz ilości wprowadzanych rekordów w bazie danych. Udzielone licencje obejmować będą każdą nową dostarczoną przez wykonawcę obecnego systemu wersję oprogramowania w okresie trwania licencji. 5. Dostarczenie licencji musi odbyć się zgodnie z Ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych z dnia 4 lutego 1994 r Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83 wraz z późniejszymi zmianami. 6. Wykonawca złoży na Biurze Podawczym: - dokument (licencje) przekazując prawo do użytkowania aplikacji przez 5 operatorów - plik licencji na nośniku CD. Dodatkowo Wykonawca dokona instalacji na docelowym serwerze dostarczonych licencji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. a) min 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, jako koordynator prac ze strony wykonawcy, znającą metodyki zarządzania wdrożeniem licencji,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 71
- 2 - Termin wykonania - 29
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający może wyrazić zgodę na wprowadzenie zmian postanowień umowy w zakresie ceny brutto określonej w § 2 ust. 1 umowy o ile zmianie ulegną obowiązujące przepisy regulujące wysokość stawki podatku od towarów i usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Mikołowie, Rynek 16, 43-190 Mikołów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta w Mikołowie, Rynek 16, 43-190 Mikołów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone. 1 Cena - 71 % 2 Termin wykonania - 29% Za każdy dzień krócej niż określono w pkt 7 siwz wykonawca otrzyma 1 pkt - max ilość pkt 29. Termin nieprzekraczalny - 30 dni - 0 pkt 3. O ile wykonawca nie poda terminu wykonania zamówienia Zamawiający uzna, że deklaruje wykonanie zamówienia w terminie określonym w siwz tj. do 30 dni od daty podpisania umowy. Punktacja wg wzoru: CN/CO x 71 pkt + dodatkowa ilość pkt związana z deklarowanym terminem wykonania zamówienia wg zasad przedstawionych powyżej = ............... punktów wyjaśnienia: CN - oferta z najniższą ceną CO - cena oferty badanej Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt. ( 71 za cenę i 29 za termin wykonania) Ilość punktów zostanie wyliczona i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych na wyposażenie jednostek organizacyjnych Gminy Mikołów-Centrum Usług Wspólnych w Mikołowie oraz jednostek obsługiwanych w ramach Programu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Razem dla Bujakowa - czyli dla każdego coś dobrego - budowa sceny (Budżet Obywatelski) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu zawodowego: Prawo jazdy kat. B wraz z egzaminem zewnętrznym dla 84 uczniów/uczennic ZST w Mikołowie, ZSEiU w Łaziskach Górnych i ZSP w Ornontowicach
- Dostawa preparatów do dezynfekcji
- Aktywny Mikołów - infrastruktura dla pieszych i rowerzystów (Budżet Obywatelski) - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia na ul. M. Skłodowskiej-Curie w Mikołowie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania rozszerzającego funkcjonalność posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania TETA HR wraz z niezbędnymi licencjami"
- Dostawy sprzętu i oprogramowania związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" oraz budżetem dla Gminy Miasta Brodnica
- DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO DLA STAROSTWA POWIATOWEGO W CHRZANOWIE W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD"
- Dostawa wyposażenia do pracowni językowej w ramach projektu "Pozalekcyjna Akademia Wiedzy i Umiejętności w Gminie Piszczac
- Dzierżawa analizatora do badań immunochemicznych z dostawą odczynników i sprzętu laboratoryjnego do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego Przychodni Specjalistycznej w Olsztynie.
- Rozwój elektronicznych usług publicznych w Gminie Kaźmierz - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.