Ogłoszenie z dnia 2007-04-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Gorzów Wielkopolski: usługi wyrobu drewna, obróbki drewna oraz obsługi sprzętem mechanicznym Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zespół Składnic Lasów Państwowych w Gorzowie Wlkp., do kontaktów: Romanowski Waldemar, Plac Staromiejski 6, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7279910, fax 095 7279910, e-mail: zsgorzow@szczecin.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szczecin.lasy.gov.pl/zsgorzow Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej; Inne:leśnictwo. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi wyrobu drewna, obróbki drewna oraz obsługi sprzętem mechanicznym. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 27. Główne miejsce świadczenia usług: Drezdenko. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług na: 1. Wyrób drewna średniowymiarowego polegający na manipulacji i sortowaniu 2. Obróbkę drewna, polegającą na struganiu, toczeniu oraz pakietowaniu wyrobów z drewna 3. Obsługę sprzętem mechanicznym polegającą na przemieszczaniu i załadunku wyrobów struganych i toczonych z drewna. 4. Załadunek drewna na wagony. Przedmiot zamówienia składa się z 10 pakietów: 1a Manipulacja drewna średniowymiarowego S1 i S2, 1b Manipulacja drewna średniowymiarowego S3, 1 c Sortowanie drewna średniowymiarowego S2, 1d Sortowanie drewna średniowymiarowego S2 z docinaniem, 1e Obróbka drewna średnio i małowymiarowego przez struganie, 1f Obróbka drewna średniowymiarowego przez toczenie, 1g Pakietowanie wyrobów gotowych toczonych i struganych, 1h Przemieszczanie drewna na terenie składnicy, 1i Załadunek wyrobów struganych i toczonych na samochód ciężarowy, 1j Załadunek drewna średniowymiarowego na wagony. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie wymaga się 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Oryginalny kod CPV: 63.12.10.00 - Usługi składowania i odzyskiwania Kod CPV wg słownika 2008: 63.12.10.00 - Usługi składowania i odzyskiwania Oryginalny kod CPV: 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów Kod CPV wg słownika 2008: 63.11.00.00 - Usługi przeładunku towarów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 27690 m3 drewna 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 16.05.2007; lub data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymaga się 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) Sytuacja podmiotowa wykonawcy a) Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności lub czynności w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia tj. posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego, zgodnie z ustawą z 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn.: Dz. U. z 2004 r, nr 204, poz, 2088 ze zm.), ważną co najmniej do 31 grudnia 2007 r. Licencja jest wymagana wtedy, gdy wykonawca wskaże w ofercie, iż dysponuje środkami transportowymi, które tego wymagają. b) Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2) Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 PLN i oświadczy, że będzie ubezpieczony w opisanym zakresie przez czas realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Zdolność techniczna a) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywał usługi takie jak określone w przedmiocie zamówienia. b) Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - dysponuje pilarką lub innym odpowiednim urządzeniem umożliwiającym manipulację drewna średniowymiarowego; - dysponuje sprzętem technicznym przystosowanym do przeładunku i przewozu drewna średniowymiarowego w długościach od 1,00 do 7,00 mb, wózkiem widłowym, ciągnikiem z przyczepą, lub innymi odpowiednimi urządzeniami umożliwiającymi wykonanie zadań określonych w opisie przedmiotu zamówienia. c) Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. - dysponuje co najmniej 1 osobą legitymującą się zaświadczeniem o odbyciu z wynikiem pozytywnym szkolenia uprawniającego do pracy z użyciem pilarki - § 1 rozporządzenia Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa z dnia 24 sierpnia 2006 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu niektórych prac z zakresu gospodarki leśnej (Dz. U. Nr 16 poz. 1141) - dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do obsługi żurawi przenośnych uzyskane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. (Dz.U. z 2001 nr 79 poz.849 z późn. Zm.) oraz prawo jazdy odpowiednie do środka transportowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje taką ilością osób, która umożliwi obsługę wykazanych środków transportowych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena zostanie dokonana w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę wraz z ofertą. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i osób jakimi dysponuje wykonawca, 6) Licencję na wykonywanie transportu drogowego na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (jeżeli środki transportowe którymi wykonawca będzie dysponował tego wymagają). 7) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 PLN (ubezpieczenie musi być ważne w dniu otwarcia ofert).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.lasy.gov.pl/zsgorzow. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.05.2007, godzina 10:30, 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Plac Staromiejski 6, świetlica II piętro.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 20.04.2007.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach znajdujących się w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa położonych na terenie działania OT KOWR w Gorzowie Wielkopolskim
- Remont lub wymiana podłóg w gminnych lokalach administrowanych w rejonie ADM 1,3 i 4
- "Świadczenie usług kompleksowej obsługi technicznej wydarzeń kulturalnych organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. w 2025 roku"
- Zawarcie umów ramowych na usługi wyceny nieruchomości położonych na terenie działania Oddziału Terenowego w Gorzowie Wielkopolskim - teren powiatów: żarskiego i żagańskiego
- Kompleksowe ubezpieczenie floty pojazdów INNEKO sp. z o.o.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa kruszywa łamanego wraz z rozładunkiem na terenie gminy Biała Rawska
- "Świadczenie kompleksowej usługi przeniesienia (przeprowadzki) na rzecz Sądu Rejonowego w Puławach"
- Bieżące utrzymanie drzew i krzewów w pasie drogowym.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej o wartości powyżej 750 000 euro.
więcej: Usługi przeładunku towarów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.