eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KłodzkoMODERNIZACJA KOTŁOWNI POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE KOTŁOWNI GAZOWEJ ORAZ INSTALACJI GAZOWEJ W DOMU DZIECKA PROWADZONYM PRZEZ ZGROMADZENIE SIÓSTR SŁUŻEBNICZEK NMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Kłodzko: MODERNIZACJA KOTŁOWNI POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE KOTŁOWNI GAZOWEJ ORAZ INSTALACJI GAZOWEJ W DOMU DZIECKA PROWADZONYM PRZEZ ZGROMADZENIE SIÓSTR SŁUŻEBNICZEK NMP
Numer ogłoszenia: 236234 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Służebniczek N.M.P. , ul. Wandy 6, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 867 23 36, fax. 074 867 23 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka niepubliczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA KOTŁOWNI POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE KOTŁOWNI GAZOWEJ ORAZ INSTALACJI GAZOWEJ W DOMU DZIECKA PROWADZONYM PRZEZ ZGROMADZENIE SIÓSTR SŁUŻEBNICZEK NMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kotłowni gazowej oraz instalacji gazowej w budynku Domu Dziecka w Kłodzku. Zakres prac obejmuje roboty instalacyjne, gazowe i budowlane. Przedmiot zamówienia jest niepodzielny - zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.15 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22.1 ustawy 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 3. W ciągu ostatnich 5 lat wykonali przynajmniej 2 podobne zamówienia. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: cena ofertowa - 100%.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ). 1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ) 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące oświadczenia: 2.1. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 1.2 i 1.3. 2.2. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości każdej z nich co najmniej 100 000 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - załącznik nr 6 do SIWZ). 2.3. Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wy­konania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ 3. W celu wykazania, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 3.1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności prowadzonej przez Wykonawcę, na kwotę min. 150 000 PLN. 3.2. Oświadczenie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia lub polisy o.c., o której mowa w pkt. 3.1, w przypadku gdyby jej ważność kończyła się w trakcie realizacji zadania; (załącznik nr 5 do SIWZ) 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w Dziale VI pkt. 1.1, 1.2, 1.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót kosztorysu inwestorskiego i dokumentacji projektowej, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. 6. Do oferty należy załączyć parafowany przez wykonawcę, na każdej stronie wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: -.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Służebniczek NMP ul. Wandy 6 57-300 Kłodzko.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom Dziecka prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Służebniczek NMP ul. Wandy 6 57-300 Kłodzko.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.