Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-21
Kłodzko: MODERNIZACJA KOTŁOWNI POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE KOTŁOWNI GAZOWEJ ORAZ INSTALACJI GAZOWEJ W DOMU DZIECKA PROWADZONYM PRZEZ ZGROMADZENIE SIÓSTR SŁUŻEBNICZEK NMP
Numer ogłoszenia: 236234 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Służebniczek N.M.P. , ul. Wandy 6, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 867 23 36, fax. 074 867 23 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka niepubliczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA KOTŁOWNI POLEGAJĄCA NA PRZEBUDOWIE KOTŁOWNI GAZOWEJ ORAZ INSTALACJI GAZOWEJ W DOMU DZIECKA PROWADZONYM PRZEZ ZGROMADZENIE SIÓSTR SŁUŻEBNICZEK NMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kotłowni gazowej oraz instalacji gazowej w budynku Domu Dziecka w Kłodzku. Zakres prac obejmuje roboty instalacyjne, gazowe i budowlane. Przedmiot zamówienia jest niepodzielny - zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.15 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22.1 ustawy 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 3. W ciągu ostatnich 5 lat wykonali przynajmniej 2 podobne zamówienia. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem: cena ofertowa - 100%.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy (wzór - załącznik nr 4 do SIWZ). 1.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór - załącznik nr 3 do SIWZ) 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące oświadczenia: 2.1. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 1.2 i 1.3. 2.2. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartości każdej z nich co najmniej 100 000 zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - załącznik nr 6 do SIWZ). 2.3. Informacja nt. przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ 3. W celu wykazania, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 3.1. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności prowadzonej przez Wykonawcę, na kwotę min. 150 000 PLN. 3.2. Oświadczenie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia lub polisy o.c., o której mowa w pkt. 3.1, w przypadku gdyby jej ważność kończyła się w trakcie realizacji zadania; (załącznik nr 5 do SIWZ) 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w Dziale VI pkt. 1.1, 1.2, 1.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót kosztorysu inwestorskiego i dokumentacji projektowej, stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. 6. Do oferty należy załączyć parafowany przez wykonawcę, na każdej stronie wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: -.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Służebniczek NMP
ul. Wandy 6
57-300 Kłodzko.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Dom Dziecka prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr Służebniczek NMP ul. Wandy 6 57-300 Kłodzko.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Kłodzko
- "Świadczenie usług opiekuńczych dla osób zamieszkujących na terenie miasta Kłodzka w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r. "
- Prowadzenie administrowania i utrzymywania we właściwym stanie sanitarnym i porządkowym cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej Kłodzko
- Przetarg krajowy na dostawę produktów mleczarskich i mięsnych dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym".
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
- "Przebudowa drogi krajowej nr 63 w zakresie budowy drogi dla pieszych i rowerów na terenie Gminy Wiśniew"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.