eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BarczewoŚwiadczenie usług szkoleniowych dla 80 osób (40 osób w roku 2013 oraz 40 osób w roku 2014) zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Barczewo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Barczewo: Świadczenie usług szkoleniowych dla 80 osób (40 osób w roku 2013 oraz 40 osób w roku 2014) zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Barczewo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej
Numer ogłoszenia: 236254 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191174 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Barczewie, ul. Słowackiego 5, 11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 5149798, faks 0-89 5149799.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług szkoleniowych dla 80 osób (40 osób w roku 2013 oraz 40 osób w roku 2014) zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Barczewo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych dla 80 osób (w roku 2013 - 40 osób oraz w roku 2014 również dla 40 osób) zamieszkałych na terenie Miasta i Gminy Barczewo, zagrożonych wykluczeniem społecznym, w wieku aktywności zawodowej, korzystających ze świadczeń pomocy społecznej. 2. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: a) przygotowania szczegółowego programu, planu i harmonogramu oraz materiałów szkoleniowych i dydaktycznych, b) realizacji poszczególnych zadań, w tym szkoleń, kursów i doradztwa przez wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną i specjalistów w danej dziedzinie, z uwzględnieniem specyfiki osób szkolonych, c) koordynacji oraz nadzoru merytorycznego i metodycznego nad realizowanymi zadaniami, d) bieżącej współpracy z Zamawiającym w zakresie związanym z realizacją zamówienia, e) prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym dokumentacji szkoleń, kursów, doradztwa, ściśle wg wytycznych Zamawiającego, f) zapewnienia materiałów szkoleniowych i dydaktycznych dla wszystkich uczestników, g) zapewnienia w każdym dniu prowadzenia zajęć wyżywienia w formie suchego cateringu (przerwy kawowej- kawa, herbata, woda, sok, ciastka) dla uczestników projektu realizujących kontrakty socjalne, h) zapewnienia ubezpieczenia NNW dla uczestników szkoleń, kursów i doradztwa na kwotę min. 2000 zł na każdą osobę, i) wydania uczestnikom szkoleń, kursów i doradztwa zaświadczeń lub świadectw końcowych na zakończenie udziału, j) stosowania odpowiednich działań informacyjnych i promocyjnych zgodnie z wytycznymi i zaleceniami Zamawiającego, k) przekazania informacji o prowadzonych szkoleniach na stronie www.inwestycjawkardy.pl 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje: w części I przeprowadzenie przez psychologa diagnozy osobowości dla 80 osób (40 osób w roku 2013 oraz 40 w roku 2014). Dla każdego uczestnika zaplanowano średnio 3 godziny - co daje łącznie w trakcie trwania umowy 219 godzin. Podczas rozmowy zainteresowani będą mogli opowiedzieć o swoich problemach. Dodatkowo psycholog będzie nakierowywał na rozbudzenie motywacji i pobudzenie aktywności uczestników. przeprowadzenie instrumentów aktywizacji zawodowej dla 80 osób (40 osób w roku 2013 oraz 40 w roku 2014, gdzie dla każdego uczestnika zostanie przeznaczone średnio10 godz. co daje łącznie w trakcie trwania umowy 730 godzin spotkań - zajęć obejmujących indywidualne doradztwo zawodowe prowadzone w formie konsultacji indywidualnych, przez wykwalifikowanych doradców zawodowych, stosujących najnowsze metody pozwalające na określanie zasobów i deficytów klienta oraz na wyznaczanie kierunku jego dalszego rozwoju zawodowego. Dla każdego uczestnika zajęć zostanie opracowany IPD - indywidualny plan działania. Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe, w tym: 1) przeprowadzenie kursów zawodowych dla 30 osób (15 osób w roku 2013 oraz 15 w roku 2014, gdzie dla każdego uczestnika zostanie przeznaczone średnio 120 godz. co daje łącznie w trakcie trwania umowy 3600 godz.) zgodnie z potrzebami lokalnego rynku pracy oraz indywidualnymi możliwościami uczestników. Na tym etapie Zamawiający nie określa kursów, powyższe należy do obowiązków wykonawcy. Należy oprzeć się na warunkach panujących na lokalnym rynku pracy jak i szansach dla danej grupy docelowej. Celem kursów zawodowych jest nabycie kwalifikacji zawodowych i umiejętności praktycznych pozwalających na pozyskanie zatrudnienia. Szkolenie powinno kończyć się egzaminem wewnętrznym. 2) kurs prawa jazdy kat. B dla 45 osób (30 osób w roku 2013 oraz 15 osób w roku 2014), które po zakończeniu szkoleń zawodowych oraz instrumentów aktywności edukacyjnej podejmą lub będą mogły podjąć zatrudnienie poza miejscem zamieszkania i dojazd samochodem jest lub będzie warunkiem zdobycia pracy. przeprowadzenie warsztatów zarządzania budżetem domowym ABC przedsiębiorczości dla 10 osób (I grupa - 5 osób w 2013 roku oraz II grupa - 5 osób w 2014 roku, gdzie dla każdej grupy zostanie przeznaczone 30 godz., co daje łącznie w trakcie trwania umowy 60 godz.) Celem przeprowadzonych warsztatów jest nauczenie 10 osób zarządzaniem budżetem domowym. Warsztaty powinny zawierać program - ekonomia prowadzenia gospodarstwa domowego w trudnych warunkach materialnych. przeprowadzenie warsztatów kompetencji psychospołecznych dla 20 osób (I grupa - 10 osób w 2013 roku oraz II grupa - 10 osób w 2014 roku, gdzie dla każdej grupy zostanie przeznaczone 24 godz. co daje łącznie w trakcie trwania umowy 48 godz.) Program warsztatów powinien obejmować trening kompetencji psychospołecznych, zarządzanie czasem, zarządzanie stresem, rozwiązywanie konfliktów, budowanie poczucia własnej wartości, postawy asertywne, rozwijanie postaw aktywnych. przeprowadzenie warsztatów doradztwa zawodowego dla 40 osób (I grupa - 20 osób w 2013 roku oraz II grupa - 20 osób w 2014 roku, gdzie dla każdej grupy zostanie przeznaczone 36 godz. co daje łącznie w trakcie trwania umowy 72 godz.) Warsztaty powinny obejmować ogólną charakterystykę i wspomaganie współczesnego rynku pracy, dokumenty aplikacyjne oraz rozmowy kwalifikacyjne. poprowadzenie zajęć szkoła dla rodziców dla jednej grupy 20 osób (rodzice oraz opiekunowie prawni) niewydolnych wychowawczo - razem minimum 90 godzin. Jego głównym celem jest wspieranie rodziców i wychowawców w radzeniu sobie w codziennych kontaktach z dziećmi i młodzieżą. Cel kursu jest ogólny tj. nabycie umiejętności wychowawczych niezbędnych w pracy wychowawczej z dzieckiem, przygotowanie wychowawców i rodziców do zmiany postaw wychowawczych, zmiany komunikacji interpersonalnej z dzieckiem i innymi dorosłymi oraz uświadomienie rodzicom i wychowawcom, że skuteczność wychowania w znacznym stopniu zależy od osoby wychowującego, ułatwienie zakwestionowania niektórych funkcjonujących potocznie stereotypów i mitów - odnośnie wychowania, tworzenie wspólnego, jednorodnego środowiska wychowawczego, umacnianie rodziny w jej prawidłowym funkcjonowaniu przez naprawę i ochronę więzi emocjonalnych, budowanie klimatu zaspakajającego potrzeby miłości, bezpieczeństwa i akceptacji. w części II - zastosowanie instrumentów aktywności społecznej dla grupy 60 osób (w tym dla grupy młodzieży w wieku 15 - 30 lat oraz dla otoczenia. Grupa 60 osób ma skorzystać z wyjazdowych warsztatów integracyjno - motywacyjnych o charakterze studyjno-szoleniowymi połączonymi z dobrymi praktykami (np. spółdzielnie socjalne) w celu znaczącej poprawy funkcjonowania psychospołecznego uczestników. Warsztaty powinny obejmować rozwój w zakresie: otwartej komunikacji, samopoznania, samoświadomości, asertywności, integracji i rozwoju współpracy, współdziałania na rzecz innych uczestników. Ponadto, aktywny, zdrowy wypoczynek modelujący czynne spędzanie wolnego czasu. Na tym etapie nie określamy miejsca świadczenia usługi, powyższe należy do obowiązków wykonawcy w części III - zorganizowanie pikniku rodzinnego dla 100 osób (I grupa - 50 osób w 2013 roku oraz II grupa - 50 osób w 2014 roku). Celem jest integracja osób uczestniczących z otoczeniem. Koniecznym elementem pikniku powinny być minimum 5 konkursów oraz zawodów w interakcji rodzic - dziecko. Organizator zapewni właściwy catering dla każdego uczestnika pikniku w tym ognisko oraz wspólne pieczenie kiełbasek itp. 4. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania zaliczek. Rozliczenie nastąpi za faktycznie wykonane usługi na podstawie cen podanych w ofercie. Zapłata nastąpi przelewem na konto Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. 5. Ceny jednostkowe nie mogą ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy, za wyjątkiem zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. Umowa ulegnie zmianie w zakresie zmiany obowiązującej stawki podatku VAT oraz wartości brutto przy zachowaniu niezmiennych cen jednostkowych netto przedmiotu zamówienia oraz wartości netto umowy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.58.00.00 - Oferowanie kursów językowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie w ramach Projektu pt.: Aktywni po latach. Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej. Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013., współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Instrumenty aktywizacji zawodowej, społecznej i edukacyjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Karia Kafe, Paweł Podolak, ul. Jarocka 77c/49, ul. Jarocka 77c/49, 10-699 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 214845,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 262800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 221000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 262800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wyjazdowe warsztaty integracyjno - motywacyjne o charakterze studyjno-szoleniowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AROKA Biuro Turystyczne, ul. Piłsudskiego 32/p4, 10-578 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69560,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 82560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 82560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 126000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zorganizowanie pikniku rodzinnego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O i O Organizacja Imprez Okolicznościowych Irena Szczepańska, ul. Szczepańskiego 20, 11-010 Barczewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19512,19 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.