eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sopot › Awaryjny remont dachu - wymiana pokrycia dachowego z blacharką i przemurowanie kominów - w Pawilonie I WZR



Ogłoszenie z dnia 2011-02-16

Sopot: Awaryjny remont dachu - wymiana pokrycia dachowego z blacharką i przemurowanie kominów - w Pawilonie I WZR
Numer ogłoszenia: 23626 - 2011; data zamieszczenia: 16.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko, ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Awaryjny remont dachu - wymiana pokrycia dachowego z blacharką i przemurowanie kominów - w Pawilonie I WZR.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres robót: - rozbiórka czapek kominowych i kominów, - pomurowanie i tynkowanie kominów, - rozbiórka pokrycia dachu z papy, - rozbiórka obróbek blacharskich - murów ogniowych, rynien i rur spustowych z blachy, - osadzenie okna, - wymiana elementów deskowania i elementów konstrukcji dachu, - wzmocnienie krokwi, - uzupełnienie elementów dachu, - krycie dachu papą, - wykonanie obróbek blacharskich.- murów ogniowych, rynien i rur spustowych z blachy, - wykonanie i demontaż rusztowania, - usunięcie i utylizacja gruzu i papy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.26.20.00 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe 45.26.21.10 - Demontaż rusztowań 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.32 - Instalowanie okien 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Ogólnobudowlane M.Szwaba, ul. Kaszubska 13, 83-340 Sierakowice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80568,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78668,14

  • Oferta z najniższą ceną: 78668,14 / Oferta z najwyższą ceną: 78668,14

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Uzasadnienie faktyczne: W dniach 23-30 września 2010 r w wyniku intensywnych opadów deszczu oraz silnego wiatru nastąpiło zalanie pomieszczeń biurowych i magazynowych znajdujących się w budynku Pawilonu I. Zalane zostały dokumenty oraz materiały przechowywane w magazynie. Tylko dzięki podkładaniu wiaderek i misek pod miejsca gdzie kapała woda udało się uniknąć zalania i zniszczenia pomieszczeń szpitalnych znajdujących się na niższych piętrach. W trakcie trwania tych opadów ujawniło się wiele miejsc, w których obecne pokrycie dachu zostało rozszczelnione i nastąpiły przecieki wód opadowych. Po wykonaniu oględzin pokrycia dachowego okazało się , że ilość przecieków jest tak duża, że zachodzi konieczność wymiany pokrycia w całości. W trakcie trwania ostatniej zimy oraz lata w poszyciu powstało dużo dziur przez które w trakcie opadów wlewa się woda. Dodatkowo zachodzi konieczność wymiany niektórych zgniłych krokwi oraz desek co zapobiegnie zawaleniu się dachu. Sytuacji tej nie można było wcześniej przewidzieć, ponieważ dopiero jesienne deszcze i wiatry ukazały faktyczny zły stan oraz stopień degradacji poszycia dachowego na Pawilonie I.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.