Ogłoszenie z dnia 2006-05-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: dokończenie realizacji Szpitala w ramach Centrum Kliniczno-Dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Inwestycji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, do kontaktów: Zbigniew Piotrowski, ul. Bielańska 33, 92-214 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6783071, fax 042 6788758, e-mail: office@ziam.am.lodz.pl, www.ziam.am.lodz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: zaprojektowanie i wykonanie. 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dokończenie realizacji Szpitala w ramach Centrum Kliniczno-Dydaktycznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: - opracowanie dokumentacji; - opracowanie dokumentacji projektowej (projekty budowlano-wykonawcze) z aranżacją wnętrz - opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - opracowanie przedmiaru robót, kosztorysów szczegółowych i tabel elementów scalonych robót budowlano montażowych w zakresie realizacji dokończenia budowy CKD U.M. wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. oraz w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy, zgodnie z art. 31 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - dokończenie realizacji szpitala zgodnie z wykonaną dokumentacją. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Centrum Kliniczno-Dydaktyczne Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, Łódź, ul. Czechosłowacka 4/6. Kod NUTS: PL113. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.40 - Obiekty szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych Oryginalny kod CPV: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.10.00 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: 117 696 370,00 zł (PLN) netto. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 700 000,00 zł (PLN). 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy zobowiązani są posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia zgodnie z wymaganiami ustawowymi, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż poniższe warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z poniższych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków], b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w odniesieniu do osób, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, [wystawioną nie wcześniej ni2 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków]; c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków ]. UWAGA: dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, póz. 1661), nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków ]; e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków ]; f) Oświadczenie, iż Wykonawcy spełniają warunki art. 22 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych g) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. - W przypadku składania dokumentów w formie kopii, musząonebyć poświadczone za zgodność z oryginałem przez upoważnion(ego)ych przedstawiciel(a)i Wykonawcy, - Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem), W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie należy dodatkowo dołączyć: - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; - w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie oddzielnie musi oświadczyć, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz zobowiązany jest złożyć wyżej wymienione dokumenty i oświadczenia. - z załączonych wykazów jednoznacznie musi wynikać, iż potencjał finansowy, kadrowy i ekonomiczny łącznie spełnia warunki udziału w postępowaniu wymagane od wykonawców, punkt III.2.2 i III.2.3 - każdy z wykonawców musi wykazać, że posiada doświadczenie w wykonywaniu zakresu robót przewidzianych mu do wykonania. W sumie wykazane przez Wykonawców doświadczenie w wykonywaniu robót musi potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, punkt III.2.3. - wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem, UWAGA; W przypadku składania dokumentów w języku obcym Zamawiający wymaga, aby składane były one wraz z tłumaczeniami na język polski, sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. Jeżeli wykonawca lub osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 111.2.1 a), c), d), e) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie .ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu gbiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1 a), b), c), d), e) -zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy pozwalającą na uzyskanie kredytu w wysokości min. potwierdzającej spełnienie warunku. 2. Sprawozdania finansowe, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłych rewidentów zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opiniami o badanych sprawozdaniach a w odniesieniu do wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności. Dokumenty należy złożyć za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie się na kwotę min, potwierdzającą spełnienie warunku. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wyżej wymienione dokumenty 1. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową niezbędne do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 3500000,00 zł, 2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:- w każdym z ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania osiągali obrót roczny co najmniej 37000000,00 zł (brutto). 3. Ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 300000,00 zł. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz osób(kadry kierowniczej), które będą wykonywać zamówienie oraz dokumenty stwierdzające, że osoby te, posiadają wymagane uprawnienia: - kierownik budowy - uprawnienia budowlane bez ograniczeń, - kierownicy robót - uprawnienia budowlane w specjalnościach niezbędnych do kierowania wykonaniem tych robót, - główny projektant - uprawnienia budowlane do projektowania - bez ograniczeń - projektanci - uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach niezbędnych do wykonania tych robót, UWAGA: Wraz z uprawnieniami należy złożyć zaświadczenia właściwej Izby samorządu zawodowego, potwierdzające iż wykazane osoby są członkami tej Izby 2. Wykaz z podaniem dat i zamawiających, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania lub, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, prac projektowych o zakresie i wartości odpowiadających przedmiotowi zamówienia Oraz referencje wystawione przez zamawiających, na rzecz których prace te były wykonane, potwierdzające należyte ich wykonanie. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania lub, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych o zakresie i wartości odpowiadających przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz referencje wystawione przez zamawiających, na rzecz których roboty te były wykonane, potwierdzające należyte ich wykonanie. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z wykonawców zobowiązany jest złożyć wyżej wymienione dokumenty i wykazy. Posiadają wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1 Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych technicznych funkcji w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w zakresie projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do robót będących przedmiotem zamówienia; 2. W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedno opracowanie dokumentacji o zakresie jak przedmiot zamówienia oraz wartości równej co najmniej 800000,00zł (brutto); 3.W okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia oraz wartości równej co najmniej 50000000,00 zł (brutto). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: W uprzednio prowadzonych dwóch postępowaniach w trybie przetargu nieograniczonego nie udało się udzielić zamówienia publicznego ze względu na unieważnienie postępowania. Konieczne jest przeprowadzenie kolejnego postępowania, wprocedurzetraktowanej jakopilna.zewzględu na terminy związane z wykonaniem i rozliczeniem finansowym planowanej inwestycji. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2006/S 9 - 9708 z dnia 14.01.2006. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 10 Obiektywne kryteria wyboru liczby kandydatów: 1. Potencjał ekonomicznych (obrót roczny) - 60%, 2. Ptencjał finansowy wykonawcy (środki finansowe) - 40%. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 311/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 17.05.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce:
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 27.04.2006.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.105.2025 ROZBIÓRKI BUDYNKÓW W PODZIALE NA 3 CZĘŚCI
- 30/ZP/2025 "Dostawa książek i czasopism naukowych dla Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego" (2 części)
- Remont pomieszczeń w budynku Zespół Szkół Elektroniczno Informatycznych im. Jana Szczepanika w Łodzi w ramach projektu "Elektronik - nowy impuls"
- Usługa badawcza "Młodzi ludzie w procesach transformacji energetycznej bełchatowskiego regionu węglowego. Rozpoznanie potencjału kompetencyjnego"
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- Obsługa spotkań i wydarzeń organizowanych przez Kancelarię Marszałka Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w 2025r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego 2025
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bestwinie
- Opracowanie dokumentacji projektowych z podziałem na 5 części
- Modernizacja Pracowni Histopatologii w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach wyposażenie Oddziału dofinansowanego ze środków KPO i Budżetu Województwa Podlaskiego
- Projekty "Przebudowa drogi gminnej ulicy Bohaterów Monte Cassino w Złotoryi", "Przebudowa drogi gminnej ulicy Pomorskiej w Złotoryi", "Przebudowa drogi gminnej ul. Marii Konopnickiej w Złotoryi";
- Dostawa aparatów USG do Gminnego Ośrodka Zdrowia w Gogolinie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.