eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbuszowaDostawa sprzętu biurowego, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Kolbuszowa: Dostawa sprzętu biurowego, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Numer ogłoszenia: 236377 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej, ul. Piłsudskiego 59a, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271790, fax 017 2272926.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu biurowego, sprzętu komputerowego oraz oprogramowania.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: dostawa zestawu komputerowego szt. 1 według parametrów technicznych ustalonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (CPV-30231200-9). Część 2: dostawa monitorów LCD 19 szt. 3 według parametrów technicznych ustalonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (CPV-30231250-4) Część 3: dostawa komputera przenośnego (Laptopa) szt. 1 według parametrów technicznych ustalonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (CPV-30213300-8). Część 4: dostawa kolorowej drukarki laserowej szt. 1 według parametrów technicznych ustalonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (CPV-30233231-9). Część 5: dostawa aparatu cyfrowego szt. 1 według parametrów technicznych ustalonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (CPV-33451000-6) Część 6: dostawa akcesoriów komputerowych według parametrów technicznych ustalonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (CPV-30217100-4) Część 7: dostawa interfejsu SCSI do serwera IBM x336 szt. 1 według specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (CPV-30217110-7) Część 8: dostawa oprogramowania według specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (CPV-30241310-6) Część 9: dostawa programu graficznego według specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (CPV-30247100-3) Część 10: dostawa plecaka na notebooka szt. 1 według parametrów technicznych ustalonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (CPV-30217000-3) Część 11: dostawa programów tłumaczących według parametrów ustalonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (CPV-30241600-6) Część 12: dostawa ekranu do projektora multimedialnego szt. 1 według parametrów technicznych ustalonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (CPV-33453400-4) Część 13: dostawa niszczarek szt. 3 według parametrów technicznych ustalonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (CPV-30191400-8) Część 14: dostawa sejfu ognioodpornego szt. 1 według parametrów technicznych ustalonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego (CPV-28521300-3).

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.24.40.00 - Oprogramowanie do zarządzania Kod CPV wg słownika 2008: 48.16.00.00 - Pakiety oprogramowania bibliotecznego Oryginalny kod CPV: 30.24.90.00 - Różne oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 14.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają dodatkowe warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg. formuły spełnia/ nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełnione formularze oferty stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ, wraz z załączonymi wszelkimi dokumentami i informacjami wynikającymi z postanowień SIWZ. 2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 cyt. ustawy - druk w załączeniu. 3) Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia publicznego, projektem umowy oraz związaniu z ofertą - druk w załączeniu. 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz zaświadczenie właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 i 5 należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy - pisemne upoważnienie należy dołączyć do dokumentów przy zastosowaniu imiennych pieczątek. Dokumenty złożone bez zachowania terminów, o których mowa w punkcie 4 i 5 będą uznawane przez Zamawiającego za nieważne. Ponadto należy złożyć wykaz osób uprawnionych do składania oświadczeń woli (nabywania praw i zaciągania zobowiązań) w imieniu i na rzecz Wykonawcy wraz z dokumentami potwierdzającymi ww. prawo do reprezentacji, o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych przez Wykonawcę przy zastosowaniu imiennych pieczątek. 6) Oświadczenie i dokumenty jakie mają zamieścić w ofercie Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4 i 5 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.kolbuszowa.org.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy 36-100 Kolbuszowa ul. Piłsudskiego 59a www.pup.kolbuszowa.org.pl.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 10:00, miejsce: PUP Kolbuszowa ul. Piłsudskiego 59a pokój Nr 12.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1: dostawa zestawu komputerowego szt. 1 według parametrów technicznych ustalonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego zestawu komputerowego szt. 1 o parametrach technicznych np. MAXDATA Favorit 5000 I BTX M10 v PRO, lub równoważnej wydajności wg wyników testu przeprowadzonego przez Wykonawcę. W przypadku użycia przez Wykonawcę testów wydajności Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzonych testów Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu oprogramowanie testujące, oba równoważne porównywalne zestawy oraz dokładne opisy użytych testów wraz z wynikami w terminie nie dłuższym niż 3 dni od otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego, wentylator procesora łożyskowany kulkowo.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa monitorów LCD 19 szt. 3 według parametrów technicznych ustalonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego monitorów LCD 19 szt. 3 o parametrach nie gorszych niż Samsung SyncMaster 931BF każdy.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.50-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 7.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.