Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-07-05
Katowice: Roboty remontowo-budowlane w budynkach Biblioteki Śląskiej w Katowicach
Numer ogłoszenia: 236408 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Śląska w Katowicach , pl. Rady Europy 1, 40-021 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2083875, faks 032 2083720.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bs.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowo-budowlane w budynkach Biblioteki Śląskiej w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1.1. Wymiana wykładziny dywanowej w czytelniach: głównej i czasopism w budynku Biblioteki Śląskiej przy Placu Rady Europy 1, 40-021 Katowice 1.2. Ocieplenie dachu nad magazynem wysokiego składowania w budynku Biblioteki Śląskiej, przy Placu Rady Europy 1, 40-021 Katowice 1.3. Uszczelnienie okien skośnych w budynku Biblioteki Śląskiej, przy Placu Rady Europy 1, 40-021 Katowice 1.4. Remont podłogi w pomieszczeniach parteru w budynku Biblioteki Śląskiej, przy ul. Ligonia 7, 40-036 Katowice.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5, 45.26.00.00-7, 45.42.10.00-4, 45.43.21.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części 1-Wymiana wykładziny dywanowej w czytelniach głównej i czasopism: 4.600,00 PLN (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100) Dla części 2-Ocieplenie dachu nad magazynem wysokiego składowania: 4.600,00 PLN (słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100) Dla części 3- uszczelnienie okien skośnych: 1.200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100) Dla części 4-Remont podłogi w pomieszczeniach parteru: 1.500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2007r. Nr 42,poz.275, z 2008 r.Nr.116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz 2010 r. Nr 96,poz.620) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BRE BANK S.A. O/Katowice NR 44 1140 1078 0000 5008 3000 1001 4.Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wpływ wadium po upływie terminu do składania ofert, będzie równoznaczny z nie wniesieniem wadium 5.Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń: -nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi / wierzycielowi (tj. Zamawiającemu) należności, w przypadku gdy: 1) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2)oferta zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a: a)zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy) -zobowiązanie gwaranta / poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta / wierzyciela (Zamawiającego); -gwarancja / poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. 6.Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia. 7.Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale XI pkt 1. SIWZ. 8.W przypadkach, o których mowa w rozdziale XI pkt 2. SIWZ oraz w przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert, Zamawiający wezwie Wykonawców do przedłużenia ważności wadium lub wniesienia nowego wadium z tym, że jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą albo odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie pkt 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: -pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, -innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 11. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 15 ust. 1. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 2)którego oferta została wybrana, a: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W związku z brakiem wymagań ustawowych Zamawiający nie oczekuje spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca winien wykazać, iż posiada doświadczenie w wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części 1-Wymiana wykładziny dywanowej w czytelniach głównej i czasopism: co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na wymianie wykładziny dywanowej o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda dla części 2-Ocieplenie dachu nad magazynem wysokiego składowania: co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na ociepleniu dachu i konstrukcji dachowych o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda dla części 3-Uszczelnienie okien skośnych: co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na robotach w zakresie uszczelniania okien o wartości minimum 25.000,00 zł brutto każda dla części 4-Remont podłogi w pomieszczeniach parteru: co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na robotach w zakresie wykonywania podłóg i posadzek o wartości minimum 35.000,00 zł brutto każda. W przypadku ubiegania się o więcej niż jedną część, Wykonawca wykaże się doświadczeniem wymaganym dla każdej z tych części
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą ważne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn zm.), w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - dotyczy każdej części
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach: a)konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy; b)konieczności przesunięcia terminów umownych, jeżeli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego (np. nieudostępnienie frontu robót przez Zamawiającego związanego z prowadzeniem prac w budynku czynnym); c)konieczności wykonania robót tzw. zamiennych; d)ewentualnej zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych kwalifikacji/wykształcenia, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji; e)ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców, co najmniej takich samych kwalifikacji, pod rygorem niedopuszczenia podwykonawców do wykonywania robót remontowo-budowlanych; f)zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać niezbędne kwalifikacje, do realizacji danego zadania stanowiącego Przedmiot Umowy; g)zamiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bs.katowice.pl (Biuletyn Informacji Publicznej-Przetargi)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Śląska
Plac Rady Europy 1
40-021 Katowice
Dział Administracyjno-Organizacyjny, pok. nr 116 w godzinach od 7:00-15:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2012 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Biblioteki Śląskiej Plac Rady Europy 1 40-021 Katowice (godziny pracy sekretariatu od poniedziałku do piątku w godz: od 7:00 do 15:00).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana wykładziny dywanowej w czytelniach: głównej i czasopism w budynku Biblioteki Śląskiej przy Placu Rady Europy 1, 40-021 Katowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana wykładziny dywanowej w czytelniach: głównej i czasopism w budynku Biblioteki Śląskiej przy Placu Rady Europy 1, 40-021 Katowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Opisie technicznym (załącznik nr 2a do SIWZ), kosztorysie nakładczym (załącznik nr 2b do SIWZ), Ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 52c do SIWZ), Przedmiarze robót (załącznik nr 2d do SIWZ).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ocieplenie dachu nad magazynem wysokiego składowania w budynku Biblioteki Śląskiej, przy Placu Rady Europy 1, 40-021 Katowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ocieplenie dachu nad magazynem wysokiego składowania w budynku Biblioteki Śląskiej, przy Placu Rady Europy 1, 40-021 Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Opisie technicznym (załącznik nr 2e do SIWZ), Kosztorysie nakładczym (załącznik nr 2f do SIWZ), Ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2c do SIWZ), Przedmiarze robót (załącznik nr 2g do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Uszczelnienie okien skośnych w budynku Biblioteki Śląskiej, przy Placu Rady Europy 1, 40-021 Katowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uszczelnienie okien skośnych w budynku Biblioteki Śląskiej, przy Placu Rady Europy 1, 40-021 Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Opisie technicznym (załącznik nr 2h do SIWZ), Kosztorysie nakładczym (załącznik nr 2i do SIWZ), Ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2c do SIWZ), Przedmiarze robót (załącznik nr 2j do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont podłogi w pomieszczeniach parteru w budynku Biblioteki Sląskiej przy ul. Ligonia 7, 40-036 Katowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont podłogi w pomieszczeniach parteru w budynku Biblioteki Śląskiej, przy ul. Ligonia 7, 40-036 Katowice - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w: Opisie technicznym (załącznik nr 2k do SIWZ), Kosztorysie nakładczym (załącznik nr 2l do SIWZ), Ogólnej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 2c do SIWZ), Przedmiarze robót (załącznik nr 2m do SIWZ),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.21.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.08.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Budowa stref aktywności fizycznej w Katowicach"
- NADZÓR NAD PRZEPROWADZENIEM GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Dostawa odzieży ochronnej medycznej i obuwia ochronnego medycznego
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
- "Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia czterech audytów nadzoru gospodarki leśnej dla RDLP w Katowicach oraz 4 letni nadzór nad posiadanym certyfikatem"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Porządziu
- Remont korytarza I piętra w pawilonie C-4 AGH w Krakowie- DE-dzp.272-203/25
- Modernizacja Szkoły Podstawowej (z montażem fotowoltaiki) i pomieszczeń użyteczności publicznej w budynku wielolokalowym w m. Witów, Gmina Kościelisko.
- Odbudowa Świetlicy Wiejskiej i Ochotniczej Straży Pożarnej w Przyłęku
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.