eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonak › BIEŻĄCA EKSPLOATACJA SKŁADOWISKA ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE W ZAKRESIE SKŁADOWANIA ODPADÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Czerwonak: BIEŻĄCA EKSPLOATACJA SKŁADOWISKA ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE W ZAKRESIE SKŁADOWANIA ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 23644 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czerwonak , ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, woj. wielkopolskie, tel. 061 6544204, faks 061 8120270.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonak.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BIEŻĄCA EKSPLOATACJA SKŁADOWISKA ODPADÓW INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE I OBOJĘTNE W ZAKRESIE SKŁADOWANIA ODPADÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: bieżąca eksploatacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w zakresie składowania odpadów w miejscowości Owińska, gmina Czerwonak 2) Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): NAZWA Słownictwo główne Główny przedmiot Eksploatacja składowisk odpadów 90.53.00.00-1 3) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace polegające na przyjmowaniu odpadów na wyznaczonej kwaterze i składować je w sposób bezpieczny i uporządkowany, zgodny z instrukcją odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne. 4) Zakres robót obejmuje: 1) Odpady składowane są na kwaterze nr I o powierzchni uszczelnieniowej w obrysie krawędzi wewnętrznych koron 1,1 ha, a w dnie 0,8 ha. 2) przewidywana ilość odpadów do zagospodarowania - średnio 8000 Mg rocznie. 3) wykonywanie warstwy izolacyjnej o grubości 15-20 cm warstwy, w jakich są składowane odpady powinny mieć grubość 2,0-2,5 m, zgodnie z technologią określoną w instrukcji eksploatacji. 4) utrzymanie brodzika dezynfekcyjnego. 5) zapewnienie stałej obsługi urządzeń wagowych przez przeszkolonego pracownika. 6) odwyższanie wału ziemnego. 7) utrzymanie (remonty) istniejących dróg technologicznych i organizowanie dróg technologicznych. 8) utrzymanie przejezdności dróg dojazdowych i technologicznych : w okresie zimowym zwalczanie gołoledzi i odśnieżanie, w pozostałym okresie zapobieganie ich pyleniu poprzez polewanie wodą w okresie suszy i silnego wiatru. 9) oznakowanie dróg technologicznych dla zapewnienia bezkolizyjnego poruszania się pojazdów na terenie składowiska odpadów. 10) ochrona p.poż. - zabezpieczenie składowanych odpadów przed pożarem (polewanie wodą odpadów, zabezpieczanie warstwą izolacyjną ziemi). 11) oświetlenie terenu (istniejące oświetlenie). 12) utrzymanie porządku i czystości na terenie składowiska i wokół niego poprzez systematyczne zbieranie wszystkich wywiewanych frakcji odpadów oraz umieszczenie stosownych zabezpieczeń. 13) zapewnienie awaryjnej pomocy technicznej pojazdom przewożącym odpady w przypadku trudności z wyjazdem z punktu zrzutu odpadów. 14) Wykonawca we własnym zakresie zapewni odpowiednią, brakującą ilość gruzu i ziemi niezbędnych dla właściwego przesypywania kolejnych warstw składowanych odpadów oraz do budowy dróg technologicznych na składowisku. 15) Wykonawca ponosi koszy zużycia mediów. 16) w przypadku zniszczenia urządzeń służących do monitoringu, np. piezometry, repery, a znajdujących się na terenie składowiska oraz urządzenia pomiarowe w zbiorniku odcieków, koszt ich naprawy lub wymiany ponosi Wykonawca. 17) Wykonawca zobowiązany jest dokonywać recyrkulacji odcieków na terenie składowiska. 18) Wykonawca zobowiązany jest sygnalizować Zamawiającemu konieczność wywozu odcieków z właściwym wyprzedzeniem. Badania składu odcieków i ich wywozu stanowi koszt Zamawiającego i nie jest wliczane do ceny za eksploatację składowiska odpadów. 19) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić kontrolę poziomu odcieków w zbiornikach retencyjnych poprzez wpisywanie do zeszytu kontroli ( codziennie ). 20) Wykonawca utrzymuje zieleń znajdującą się na składowisku odpadów w granicach ogrodzenia. 21) Badania monitoringowe przeprowadza Zamawiający. 22) Wykonawca prowadzi dokumentację eksploatacji składowiska za wyjątkiem kart ewidencji komunalnych osadów ścieków. 23) Konserwacja drenażu. 24) Opróżnianie zbiornika bezodpływowego ścieków pochodzących z urządzeń sanitarnych budynków socjalnych oraz budynku wagowego. 25) Wykonawca zapewni narzędzia i sprzęt warsztatowy oraz zabezpieczy sprzęt przeciwpożarowy (np. ziemia+ urządzenia do gaszenia pożaru); 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera część II SIWZ oraz Instrukcja eksploatacji składowiska odpadów zlokalizowanego w miejscowości Owińska, gmina Czerwonak, zatwierdzona decyzją Nr SR-II-2-6623-1/03 Wojewody Wielkopolskiego z dnia 29 kwietnia 2003 r., stanowiąca załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. 6) Rodzaj i ilość odpadów dopuszczonych do składowania określa decyzja Nr SR.V-5.6600-97/07 Wojewody Wielkopolskiego z dnia 24 grudnia 2007 r. - stanowiąca załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1) Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć_tysięcy_złotych). 2) Forma wadium. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3) Miejsce i sposób i termin wniesienia wadium. a) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Zachodni WBK S.A. VII O. Poznań nr rachunku: 24 1090 1737 0000 0001 0792 9837 na przelewie należy umieścić informację wadium - eksploatacja składowiska odpadów b) Wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 102, w terminie do dnia 18 lutego 2009r. do godziny 10:00, c) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. d) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. e) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 Pzp), tj. (1) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 Pzp),tj.: (1) dysponują lub będą dysponować osobami: - 1 osobą pełniącą funkcję kierownika składowiska odpadów i osoba ta posiada świadectwo stwierdzające kwalifikacje w zakresie gospodarowania odpadami, zgodnie z art. 62 w związku z art. 49 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. t.j. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zmianami) - 2 osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia - operator sprzętu; - 2 osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia - rejestrator; - 3 osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia - dozorca (portier); (2) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczyli lub świadczą usługę, eksploatacji składowiska odpadów, której wartość wynosi minimalnie 200.000 zł; (3) dysponują lub będą dysponować nw. niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj.: - kompaktorem - 1szt., - przyczepą ciężarową - 1 szt., - przyczepą asenizacyjną - 1 szt., - spycharką gąsienicową - 1 szt., - koparką - 1szt., - ciągnikiem - 1 szt., - opłotowaniem przenośnym - 700 m, - kosiarką spalinową - 1 szt., c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 Pzp),tj.: (1) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 100 000,00 zł; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 2) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia lub dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp, stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), b) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp, stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego powyżej w pkt 1) lit. b) ppkt 1 (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Uczestników o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje), e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej lit. d), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, f) dokumenty stwierdzające, że osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika składowiska, posiada uprawnienia wynikające z art. art. 62 w związku z art. 49 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz.U. t.j. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zmianami), tj. świadectwo stwierdzające kwalifikacje w zakresie gospodarowania odpadami, g) wykaz wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego powyżej w pkt1) lit. b) (2) oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Uczestników o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie), h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponowł Wykonawca, na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty. Wykaz winien zawierać informacje potwierdzające spełnienie warunku opisanego powyżej w pkt 1) lit. b) ppkt 3 i) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa powyżej lit. h), wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, j) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - złożona zgodnie z punktem powyżej 1) lit.c) (1) (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), k) dowód wniesienia wadium. 2) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zmianami): a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1) lit. c, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Przedmiotowy dokument/y, powinien być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej - lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów- jak w lit. a). 3) Ponadto Wykonawca składa: a) ofertę, wg wzoru oferty, stanowiącego część III SIWZ; b) dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, a podpisywana jest przez pełnomocnika; c) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. 5) Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.czerwonak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Czerwonak ul. Źródlana 39, 62-004 Czerwonak, pok. 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.