Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-05
Kolbuszowa: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 450.000 zł z przeznaczeniem na inwestycję pn. Rewitalizacja miasta Kolbuszowa
Nazwa zadania: Budowa oświetlenia ulicznego wewnętrznych linii zasilających i kanalizacji teletechnicznej w rejonie Placu Wolności
w Kolbuszowej oraz instalacji monitoringu
Numer ogłoszenia: 236471 - 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kolbuszowa , ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271333, faks 017 2272939.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolbuszowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 450.000 zł z przeznaczeniem na inwestycję pn. Rewitalizacja miasta Kolbuszowa Nazwa zadania: Budowa oświetlenia ulicznego wewnętrznych linii zasilających i kanalizacji teletechnicznej w rejonie Placu Wolności w Kolbuszowej oraz instalacji monitoringu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu w kwocie 450.000 zł z przeznaczeniem na inwestycję pn. Rewitalizacja miasta Kolbuszowa, Nazwa zadania: Budowa oświetlenia ulicznego wewnętrznych linii zasilających i kanalizacji teletechnicznej w rejonie Placu Wolności w Kolbuszowej oraz instalacji monitoringu 1) CPV- 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu . 2) kwota i waluta kredytu - 450 000,- PLN, 3) czas trwania umowy - wrzesień 2011 - grudzień 2018 (88 miesięcy od daty podpisania umowy 4) spłata rat kapitałowych - od grudnia 2012 do grudnia 2018 - rocznie 5) oprocentowanie kredytu - zmienna stopa procentowa oparta o WIBOR 3M + marża banku 6) spłata rat kapitałowych po upływie karencji nastąpi wg poniższego harmonogramu: rok 2012 - 50 000 zł m-c XII - 50 000 zł rok 2013 - 50 000 zł m-c XII - 50 000 zł rok 2014 - 50 000 zł m-c XII - 50 000 zł rok 2015 - 75 000 zł m-c XII - 75 000 zł rok 2016 - 75 000 zł m-c XII - 75 000 zł rok 2017 - 75 000 zł m-c XII - 75 000 zł rok 2018 - 75 000 zł m-c XII - 75 000 zł 7) Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa będzie ustalona w oparciu o WIBOR 3M obowiązujący na 2 dni robocze przed dniem odpowiedniego okresu odsetkowego (z dokładnością do 2 miejsc po przecinku), powiększony o marżę banku. Dniem roboczym dla ustalania stawki WIBOR jest dzień roboczy rynku międzybankowego w Warszawie. Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej. 8) Sposób zabezpieczenia kredytu - weksel własny in blanco z deklaracją wekslową 9) Kwota i termin postawienia kredytu do dyspozycji kredytobiorcy: jedna transza w dniu 29.09.2011 r. - 450 000,00 zł 10) Wykonawca ma prawo naliczyć jedynie jednorazową prowizję bankową płatną na początku umowy. 11) Spłata rat kredytu będzie następować w ostatnim dniu roboczym miesiąca zgodnie z harmonogramem spłat, spłata odsetek od wykorzystanego kredytu (kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna) następować będzie w ostatnim dniu roboczym każdego kwartału- pierwsza w kwartale, w którym uruchomiono kredyt, a ostatnia - w ostatnim dniu roboczym miesiąca grudnia 2018r. Koszt kredytu składać się będzie wyłącznie z odsetek od kapitału i jednorazowej prowizji. 12) Zamawiający zastrzega, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. 13) Zamawiający w następujący sposób definiuje okres odsetkowy rok kalendarzowy - 365 dni miesiąc - liczba rzeczywista dni w miesiącu dni robocze - dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 88.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają zezwolenie uprawniające do wykonywania czynności bankowych na terenie Polski zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe ( Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 ze zm.), a w przypadku określonym w art.178 ust.1 ustawy - Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy , o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający nie przedstawia umowy o kredyt długoterminowy. Wykonawca składa wraz z ofertą projekt umowy o kredyt. Zamawiający informuje, iż postanowienia przedmiotowo istotne umowy wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz z oferty sformułowanej na jej podstawie nie mogą ulec zmianie, która to zmiana zmieniałaby treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy . Za istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy Zamawiający uznaje w szczególności: przeznaczenie kredytu - sfinansowanie planowanego deficytu z przeznaczeniem na inwestycję pn. Rewitalizacja miasta Kolbuszowa Nazwa zadania: Budowa oświetlenia ulicznego wewnętrznych linii zasilających i kanalizacji teletechnicznej w rejonie Placu Wolności w Kolbuszowej oraz instalacji monitoringu a)- 450 000,00 PLN b)czas trwania umowy - wrzesień 2011 r. - grudzień 2018 r. (88 miesięcy od daty podpisania umowy) c)kwoty i terminy poszczególnych transz kredytu jak w pkt. 3 niniejszej SIWZ d)spłata rat kapitałowych zgodnie z harmonogramem jak w pkt.3 niniejszej SIWZ e)oprocentowanie kredytu zmienna stopa procentowa równa WIBOR 3M plus marża banku f)WIBOR 3M określany każdorazowo jak w pkt.3 niniejszej SIWZ g)marża banku niezmienna w trakcie trwania umowy h)spłata odsetek od wykorzystanego kredytu następuje miesięcznie, w ostatnim dniu roboczym każdego miesiąca, począwszy od miesiąca, w którym uruchomiono kredyt, spłata ostatnich odsetek - ostatni dzień roboczy m-ca grudnia 2017r. i)jednorazowa prowizja bankowa płatna w dniu otrzymania pierwszej transzy kredytu j)bank nie nalicza żadnych innych prowizji i opłat k)sposób zabezpieczenia kredytu: weksel in blanco z deklaracją wekslową l)w przypadku nie wywiązywania się kredytobiorcy z terminowej spłaty rat kredytu, kredytobiorca zapłaci bankowi odsetki od kredytu przeterminowanego; kredyt przeterminowany oprocentowany jest wg stawki zmiennej, odpowiadającej dwukrotnej wysokości stopy kredytu lombardowego NBP; m)wszelkie spory związane z lub wynikające z umowy kredytowej będą rozstrzygane przez sąd rzeczowo właściwy dla siedziby kredytobiorcy; n)bank udziela kredytobiorcy kredytu działając na podstawie ustawy Prawo bankowe(ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 Prawo bankowe - Dz.U. z 2002r Nr.72, poz.665 z późn. zm.) i regulaminu banku. o)kredytobiorca w celu zabezpieczenia kredytu nie udziela pełnomocnictwa do dysponowania rachunkiem bankowym jednostki samorządu terytorialnego; p)raty kredytu mogą być spłacone wcześniej bez dodatkowej prowizji i innych opłat bankowych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miesjki w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, 36 - 100 Kolbuszowa, pok. nr 28 - Lucyna Rusin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2011 godzina 10:00, miejsce: 1Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Kolbuszowej, ul. Obrońców Pokoju 21, 36-100 Kolbuszowa, pok. nr 1(sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Krzepice i jej jednostek organizacyjnych w latach 2025-2028
- Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na pokrycie planowanego deficytu budżetowego w 2025 roku dla Gminy Złota w związku z koniecznością sfinansowania zadania inwestycyjnego.
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 500.000,00 zł na dofinansowanie zadania inwestycyjnego
- Udzielenie kredytu bankowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej na terenie gminy Lądek - etap II
- Udzielenie i obsługa kredytu bankowego w 2025 roku na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu emisji papierów wartościowych oraz zaciągniętych pożyczek i kredytów
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.