eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańUsługa z zakresu transportu sanitarnego karetkami typu S i typu P

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-13

Poznań: Usługa z zakresu transportu sanitarnego karetkami typu S i typu P
Numer ogłoszenia: 236519 - 2014; data zamieszczenia: 13.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 220125 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa z zakresu transportu sanitarnego karetkami typu S i typu P.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi transportu sanitarnego karetkami typu S i typu P określonej w 2 częściach zamówienia: Część Nr 1: Transport karetką specjalistyczną S Przewóz pacjentów w pozycji leżącej, siedzącej lub na wózku inwalidzkim karetką S z co najmniej trzema osobami uprawnionymi do wykonywania medycznych czynności ratunkowych, w tym lekarz systemu oraz pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny z siedziby Zamawiającego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33, na wezwanie, we wszystkie dni tygodnia i o każdej porze. Przewidywana szacunkowa ilość godz. z lekarzem: 190 / na dwa lata Przewidywana szacunkowa ilość km z lekarzem: 2 850 / na dwa lata Część Nr 2: Transport karetką podstawową P Przewóz pacjentów w pozycji leżącej lub siedzącej lub na wózku inwalidzkim na wezwanie karetką P, z co najmniej dwoma osobami uprawnionymi do wykonywania medycznych czynności ratunkowych o kwalifikacji pielęgniarka systemu lub ratownik medyczny z siedziby Zamawiającego w Poznaniu, przy ul. Polnej 33 we wszystkie dni tygodnia i o każdej porze. Przewidywana szacunkowa ilość godz. z ratownikiem: 220 / na dwa lata Przewidywana szacunkowa ilość km z ratownikiem: 3 120 / na dwa lata 2. Wymagania Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia: 2.1 Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozu pacjentów przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia, na każdorazowe zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego. 2.2 Wykonawca zobowiązany jest do stawienia się w siedzibie Zamawiającego w ciągu 15 minut od momentu przyjęcia zgłoszenia do realizacji w przypadku świadczenia usług wskazanych w Części Nr 1, w ciągu 60 minut w przypadku świadczenia usługi wskazanej w Części Nr 2. Wydłużenie w/w czasu na przybycie pojazdu Wykonawcy wymaga bezwzględnie uzgodnienia i akceptacji osoby zamawiającej transport. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia usługi z wyprzedzeniem czasowym. 2.3 Naliczanie czasu realizacji usługi transportu sanitarnego rozpoczyna się w momencie odbioru pacjenta od Zamawiającego. 2.4 W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pacjenta z oddziału Szpitala (wraz z ewentualną pomocą przy przeniesieniu pacjenta) oraz doprowadzenie (ewentualne wniesienie) do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 2.5 Realizacja usługi na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego, podpisanego przez lekarza , ze wskazaniem formy przewozu - karetka S lub P. Zlecenie usługi na druku obowiązującym w Szpitalu Zlecenie na transport , które w celu prawidłowego rozliczenia usługi musi zawierać: godzinę odbioru pacjenta, godzinę przekazania pacjenta w przypadku transportu w jedną stronę, godzinę ponownego przyjęcia pacjenta na oddział, ilość przejechanych kilometrów. 2.6 Realizacja usługi według możliwie najkrótszej drogi przewozu. Stawka za km liczona jest od miejsca rozpoczęcia transportu do miejsca docelowego najkrótszą drogą. W stawkę wkalkulowany jest koszt dojazdu do siedziby Zamawiającego a także koszt powrotu do bazy. Stawka godzinowa wyliczona wg następujących zasad: każdorazowo po rozpoczęciu usługi transport do 1 godziny liczony jest jako 1 pełna godzina, w pozostałych przypadkach (począwszy od 2 godziny wykonywania usługi) obowiązuje zasad zaokrąglania - czas poniżej 30 minut pomija się, a powyżej 30 minut zaokrąglą się do 1 godziny. 2.7 Wymagania dotyczące środków transportu: a. transport odbywać się będzie pojazdami wyposażonymi zgodne z obowiązującą Polską Normą przenoszącą europejskie normy zharmonizowane PN-EN 1789 określającą wymagania dla odpowiednich typów ambulansów drogowych oraz ustawą z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym. Skład zespołu transportu zgodny z definicją zawartą w art. 36 ust. 1 ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym, b. realizacja usługi pojazdem sprawnym technicznie, spełniającym wymogi sanitarne, przystosowanym jako pojazd uprzywilejowany, posiadającym ważne pozwolenie na używanie niebieskich sygnałów świetlnych i dźwiękowych, wyposażonym w kompletny zestaw leków i aparaturę medyczną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, c. do przewozu pacjentów chodzących pojazd z co najmniej dwoma miejscami siedzącymi, oprócz miejsc dla kierowcy i sanitariusza, d. realizacja sprawnym technicznie pojazdem, posiadającym aktualną opinię sanitarną i badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC i NW, e. w przypadku wystąpienia awarii środka przewidzianego do realizacji umowy, Wykonawca na własny koszt zapewni zastępczy środek transportu o takim samym standardzie technicznym. 2.8 Spełnianie przez osoby uprawnione do wykonywania medycznych czynności ratunkowych wymogów określonych w ustawie z dnia 8 września 2006r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2006r. Nr 191 poz. 1410 z późn. zm.). 2.9 Zamawiający wymaga realizacji usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności reżimami sanitarnymi. 2.10 Zapewnienie bezpieczeństwa przewożonym osobom i mieniu. 2.11 Zapewnienie stałej łączności radiowej z pojazdami S i P. 2.12 Posiadanie telefonów sieci komórkowej w celu utrzymania stałej łączności ze szpitalem. 2.13 Przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa uwzględniających specyfikę wykonywanej usługi. 2.14 W przypadku pojawienia się wymogów stawianych Zamawiającemu przez NFZ dotyczących informacji o Wykonawcy świadczącym usługi, Wykonawca zobowiązuje się na wniosek Zamawiającego stosować do tych wymogów i udostępnić niezbędne dane.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Transport karetką specjalistyczną S

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kolumna Transportu Sanitarnego TRIOMED Sp. z o. o., ul. Diamentowa 4, 20-447 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48687,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 51300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 51300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 51300,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Transport karetką podstawową P

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kolumna Transportu Sanitarnego TRIOMED Sp. z o. o., ul. Diamentowa 4, 20-447 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40636,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.