eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/19/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-29

Łódź: ZP/19/2007
Numer ogłoszenia: 236532 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313404, 6313408, fax 042 6313402.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/19/2007.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usługi wykonywania w okresie od 01.01.2008r. do 31.12.2008r: bieżących konserwacji, napraw, remontów, usuwania ewentualnych awarii i ich skutków, okresowych kontroli oraz innych czynności usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu wybranych obiektów których dysponentem jest Dziekan Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.00.00.00 - Naprawa, serwisowanie i instalacja Kod CPV wg słownika 2008: 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne Oryginalny kod CPV: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych Oryginalny kod CPV: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.45.41.00 - Odnawianie Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.41.00 - Odnawianie .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zawarcie umowy mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 i nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagania w stosunku do Wykonawcy: 1.Złożona oferta powinna spełniać wszystkie wymogi SIWZ. 2.Przy wykonywaniu prac Wykonawca powinien zastosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie (ustawa Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r - jednolity tekst Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz.2016 z póżn. zm.) oraz ustawa z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych Dz. U. z 2004r. nr 92, poz.881). 3.Wszystkie prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 4.Wykonawca powinien we własnym zakresie i na swój koszt zabezpieczyć dostawę niezbędnych materiałów i środków transportowych potrzebnych do prawidłowej realizacji zamówienia. 5.Prowadzenie robót nie może naruszać interesu osób trzecich. 6.Odbiór prac nastąpi zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych, aktualnie obowiązującymi Polskimi Normami a także wytycznymi zawartymi w dokumentach atestacyjnych wbudowywanych materiałów. 7.Politechnika Łódzka nie ponosi odpowiedzialności za materiały, narzędzia i sprzęt nie zabezpieczony przez wykonawcę robót. 8.Gwarancja: na wykonane prace wykonawca udzieli gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o zawarcie umowy ramowej, należy załączyć poniższe załączniki na mocy art. 25 i 26 ust. 1 ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z dnia 24.05.2006 r. nr 87 poz. 606). 1.Oferta cenowa zgodna z treścią formularza stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, 2.Oświadczenie w trybie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 22 ust. 1) oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy zgodne z załącznikiem Nr 2 do niniejszej specyfikacji, 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione lub poświadczone pod względem aktualności przez uprawniony do wystawienia organ nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.Dokumenty i oświadczenia, które Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć, iż: a.zatrudnia min. 3 osoby na pełnym etacie (załącznik nr 3), b.zatrudnia na podstawie umowy o pracę osobę, której powierzy obowiązki kierownika robót. Osoba ta powinna posiadać odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (załącznik nr 4), c.posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz jest członkiem odpowiednich izb, d.posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu robót remontowych podobnych zakresem, e.jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej (obejmującej również przedmiot zamówienia) na dzień otwarcia ofert (OC) - kopia polisy. Dodatkowo zobowiązuje się do złożenia oświadczenia (załącznik nr 5), iż będzie odnawiał ubezpieczenie na czas wykonania przedmiotu zamówienia. Jeżeli ww. ubezpieczenie wygaśnie w czasie trwania realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć się na dalszy okres obejmujący czas realizacji ww. zamówienia. f.dysponuje wyposażeniem niezbędnym do wykonywania robót lub będzie miał do niego dostęp g.będzie dysponował własnym zapleczem socjalnym budowy oraz podręcznym magazynem materiałów h.samodzielnie finansuje zlecone prace (nie będzie wymagał zaliczek) i.udzieli gwarancji na wykonane prace w wymiarze, co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokółu odbioru końcowego oraz zapewni rozpoczęcie prac serwisu w dni robocze nie później niż w ciągu 48 godzin od daty powiadomienia o usterkach i koniecznych naprawach

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź pok. Nr 5,.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 10:30, miejsce: Politechnika Łódzka, Wydział Biotechnologii i Nauk o Żywności, ul. Wólczańska 171/173, 90-924 Łódź, pokój nr 5.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZP/19/2007 na świadczenie usługi wykonywania w okresie od 01.01.2008r. do 31.12.2008r.: bieżących konserwacji, napraw, remontów, usuwania ewentualnych awarii i ich skutków, okresowych kontroli oraz innych czynności usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu wybranych obiektów, których dysponentem jest Dziekan Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Prace remontowe w zakresie robót budowlanych i wykończeniowych, a w szczególności: a) usuwanie awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów gdy grożą awarią. b) wykonywanie bieżącej konserwacji, wykonywanie usług naprawczych i drobnych remontów, tj.: prace murarskie i rozbiórkowe, montaż lekkich konstrukcji budowlanych wewnętrznych - z drewna, profili metalowych wraz z izolacją akustyczną i pokryciem z płyt gipsowo-kartonowych, naprawa tynków wewnętrznych i zewnętrznych budynków, wykonanie wylewek, naprawa/wymiana schodów i balustrad, prace wykończeniowe (tynkowanie, malowanie, tapetowanie, glazurowanie ścian wraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża i zabezpieczeniem (np. przeciwwilgociowym, przeciwgrzybowym), montaż podłóg z glazury, paneli, drewna, tworzyw sztucznych, montaż drzwi i ich konserwacja, c) przeprowadzanie corocznych okresowych kontroli polegających na sprawdzeniu stanu technicznej sprawności elementów budynków narażonych na niszczące wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania, a w szczególności dokonywania przeglądów budynków wraz z odpowiednimi wpisami do ksiąg obiektów..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 45.45.41.00-5.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 85
      • 2. koszt rocznego przeglądu - 5
      • 3. koszt przeglądu 5 letniego - 10

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZP/19/2007 na świadczenie usługi wykonywania w okresie od 01.01.2008r. do 31.12.2008r.: bieżących konserwacji, napraw, remontów, usuwania ewentualnych awarii i ich skutków, okresowych kontroli oraz innych czynności usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu wybranych obiektów, których dysponentem jest Dziekan Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace instalatorskie wodno-kanalizacyjne i ciepłownicze a) usuwanie awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów gdy grożą awarią. b) wykonywanie bieżącej konserwacji, wykonywanie usług naprawczych i drobnych remontów, w tym m.in.: wymiana części pionów kanalizacyjnych i wodnych, wymiana/naprawa urządzeń sanitarnych i osprzętu naprawa części instalacji ciepłowniczej, wymiana grzejników, wymiana/naprawa osprzętu..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.71.10.00-2.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZP/19/2007 na świadczenie usługi wykonywania w okresie od 01.01.2008r. do 31.12.2008r.: bieżących konserwacji, napraw, remontów, usuwania ewentualnych awarii i ich skutków, okresowych kontroli oraz innych czynności usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu wybranych obiektów, których dysponentem jest Dziekan Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prace w zakresie instalacji elektrycznej a) usuwanie awarii i ich skutków, zabezpieczenie doraźne obiektów gdy grożą awarią. b) konserwacja, naprawa, przebudowa instalacji elektrycznej we wskazanych obiektach Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności. c) wykonywanie pomiarów elektrycznych w cyklach określonych w załączniku 2U do umowy..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.72.00.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.