Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-22
Poznań: Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego z torem wizyjnym i oprogramowaniem do archiwizacji obrazu
Numer ogłoszenia: 236556 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii SP ZOZ , ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6654310, fax. 061 6631088.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wcpit.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego z torem wizyjnym i oprogramowaniem do archiwizacji obrazu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mikroskopu fluorescencyjnego z torem wizyjnym i oprogramowaniem do archiwizacji obrazu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.43.40.00 - 33.43.40.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający dokonuje oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie stosownych dokumentów i oświadczeń..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: A. wypełnionego i podpisanego przez osobę/y/ upoważnioną/e/ do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy formularza ofertowego /wzór w załączeniu/ B. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; C. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; D. oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, art. 36 ust 4 oraz art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych /wzór w załączeniu/ ; E. folderów i materiałów reklamowych opisujących parametry techniczne oferowanego sprzętu, F. instrukcje obsługi oraz opis techniczny w języku polskim, G. Certyfikaty lub Deklaracje Zgodności CE , H. oświadczenie, że oferowane wyroby zostały dopuszczone do obrotu handlowego na terenie RP i że wykonawca posiada wymagane prawem ważne dokumenty stwierdzające dopuszczenie ich do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do ww. dokumentów przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne a także w trakcie realizacji umowy, I. wykazu wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - zamawiający wymaga min. 2 podobnych, potwierdzonych dostaw pod względem wartościowym i asortymentowym; J. pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień w przypadku jeżeli osoba podpisująca ofertę nie jest osobą umocowaną na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo składane w ofercie powinno mieć postać oryginału albo uwierzytelnionej notarialnie kopii. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Jeżeli Wykonawca planuje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom, obowiązkowe jest wskazanie tej części zamówienia w ofercie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wcchpig.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii
Ul. Szamarzewskiego 62
60-569 Poznań
tel/fax 061 66 54 336.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Wielkopolskie Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii Ul. Szamarzewskiego 62 60-569 Poznań Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup Laparoskopu 4K wraz z kamerą ICG do chirurgii otwartej oraz Systemu termoablacji mikrofalowej
- Zakup i dostawa łóżek porodowych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Remont nawierzchni chodnika na ul. Łąkowej w Poznaniu
- Wykonanie usługi badania społecznego pn.: "Pogłębiona diagnoza sektora usług społecznych w województwie wielkopolskim z elementami ewaluacji regionalnej polityki społecznej"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MYSZY LABORATORYJNYCH
- Adaptacja trzech pięter budynku biurowego przy ul. Młyńskiej 16 na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.