Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-24
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Janów: modernizacja II części budynku bazy Gminnej Spółdzielni dla potrzeb Zespołu Szkół Rolniczych w Janowie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zespół Szkół Rolniczych w Janowie, do kontaktów: Czesław Jan Kiejko, ul. Białostocka 22, 16-130 Janów, woj. podlaskie, tel. 085 7216216, fax 085 7216216, e-mail: zsrjanow2@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zsrjanow.edu.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja II części budynku bazy Gminnej Spółdzielni dla potrzeb Zespołu Szkół Rolniczych w Janowie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Janów, ul. Białostocka 22. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji II części budynku Gminnej Spółdzielni na potrzeby Zespołu Szkół Rolniczych w Janowie, zgodnie z dokumentacją projektową posiadaną przez zamawiającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych, robót elektrycznych oraz robót wodno-kanalizacyjnych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania robót, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykażą się doświadczeniem w wykonaniu co najmniej 3 robót o zakresie stanowiącym przedmiot niniejszego postępowania i wartości, każda co najmniej: - roboty budowlane - 450 000 zł, - roboty wodno-kanalizacyjne - 60 000 zł, - roboty elektryczne - 80 000 zł Znaczenie warunku - 60 pkt; 3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia; 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami uprawnionymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (osoby przewidziane do kierowania robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia muszą posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, elektrycznymi oraz instalacji wodno-kanalizacyjnych oraz muszą być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego); 5) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonane roboty nastąpi jednorazowo po wykonaniu i odebraniu protokolarnym robót w terminie 30 dni od dnia wystawienia faktury, tj. posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 800 000 zł lub zdolność kredytową, umożliwiającą uzyskanie kredytu w żądanej wysokości - znaczenie 40 pkt; 6) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy wykonawca musi wykazać, że spełnia podane wyżej warunki; 2. Jeżeli wymagane warunki spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający dokona oceny wniosków poprzez porównanie doświadczenia wykonawców (mierzone ilością wykonanych robót o zakresie i wartości jak w niniejszym postępowaniu) oraz sytuacji finansowej (mierzonej ilością posiadanych środków finansowych lub zdolnością kredytową mierzoną wysokością możliwego do uzyskania kredytu). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 1.3 wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami - dołączyć posiadane przez te osoby uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie właściwej Izby Samorządu Zawodowego, potwierdzające ich członkowstwo w tej Izbie; 1.4 wykaz zrealizowanych przez wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat (2003 - 2007 r.) robót odpowiadających rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i o wartości każda nie mniejszej niż określone w podanych wyżej warunkach. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, iż roboty te zostały wykonane z należytą jakością; 1.5 informację banku prowadzącego rachunek bankowy wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową umożliwiającą uzyskanie kredytu w wysokości nie mniejszej niż 800 000 tys. zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. (UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota w złotych oraz jednoznaczne wskazanie banku, iż wskazana kwota jest zabezpieczona na realizację przedmiotu zamówienia). Do składania ofert zaproszeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wymagane warunki i podczas oceny uzyskają najwyższą ilość punktów.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: maksymalna liczba: 5. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.04.2007.
INNE PRZETARGI JANÓW
więcej: przetargi JANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w Publicznej Szkole Podstawowej im. Batalionu "Zośka" w Celestynowie
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych w ramach zadania Termomodernizacji budynków Szpitala Kardiologicznego oraz Uzdrowiskowego Szpitala"Olszówka" w Rabce Zdrój
- Robota budowlana polegająca na rozbudowie i przebudowie WOMP CP-L w Lublinie wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, na potrzeby projektu pn. Creation of
- Budowa Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej oraz Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Garwolinie - II etap.
- SVA/4620-179/2025: Budowa kotłowni olejowej wraz z instalacją c.o. w budynku nr 59 na terenie kompleksu wojskowego w m. Warszawa przy ul. Marsa 80
- "Budowa świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Wysokie, gm. Czerwieńsk"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.