Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-29
Murowana Goślina: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci do szkół gminnych i przedszkoli na terenie gminy Murowana Goślina (na trasie dom-szkoła-dom) w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 20 czerwca 2008 roku
Numer ogłoszenia: 236576 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Murowana Goślina, ul. Poznańska 18, 62-095 Murowana Goślina, woj. wielkopolskie, tel. 061 8122055, 8122363, 8122375, fax 061 8122140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.murowana-goslina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci do szkół gminnych i przedszkoli na terenie gminy Murowana Goślina (na trasie dom-szkoła-dom) w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 20 czerwca 2008 roku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci do szkół gminnych i przedszkoli na terenie gminy Murowana Goślina (na trasie dom-szkoła-dom) w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 20 czerwca 2008 r. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej w Białężynie, Długiej Goślinie, Szkoły Podstawowej nr 1, Gimnazjum nr 1, Szkoły Podstawowej nr 2, Gimnazjum nr 2 w Murowanej Goślinie oraz do Przedszkoli Słoneczko i Promyk w Murowanej Goślinie i do Przedszkola Leśne Skrzaty w Przebędowie. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje trasy o następujących przebiegach: a) dowóz do szkół: - trasa nr 1 - Uchorowo, Białężyn, Nieszawa, Białężyn, Uchorowo, Białężyn, Białęgi, Szkoła Podstawowa nr 1 w Murowanej Goślinie, Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie - 40 km, - trasa nr 2 - Przebędowo, Szkoła Podstawowa nr 1 w Murowanej Goślinie - 5 km, - trasa nr 3 - Kąty, Długa Goślina, Trojanowo Wieś, Szkoła Podstawowa nr 1 w Murowanej Goślinie, Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie - 30 km, - trasa nr 4 - Wojnowo Wieś, Długa Goślina, Szkoła Podstawowa nr 1 w Murowanej Goślinie, Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie - 25 km, - trasa nr 5 - Pławno, Kamińsko, Rakownia, Szkoła Podstawowa nr 2 w Murowanej Goślinie, Gimnazjum nr 2 w Murowanej Goślinie - 23 km, - trasa nr 6 - Starczanowo, Mściszewo, Raduszyn, Szkoła Podstawowa nr 2 w Murowanej Goślinie, Gimnazjum nr 2 w Murowanej Goślinie - 20 km b) powrót ze szkół: - trasa nr 7 - Szkoła Podstawowa nr 1 w Murowanej Goślinie, Przebędowo - 5 km, - trasa nr 8 - Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 1 w Murowanej Goślinie, Szkoła Podstawowa w Białężynie, Szkoła Podstawowa w Długiej Goślinie, Trojanowo Wieś, Wojnowo, Długa Goślina, Kąty, Białężyn, Nieszawa, Uchorowo - 50 km, - trasa nr 9 - Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 1 w Murowanej Goślinie, Białęgi, Białężyn, Nieszawa - 40 km, - trasa nr 10 - Gimnazjum nr 1 w Murowanej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 1 w Murowanej Goślinie, Trojanowo Wieś, Wojnowo, Długa Goślina, Kąty - 35 km, - trasa nr 11 - Gimnazjum nr 2 w Murowanej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 2 w Murowanej Goślinie, Rakownia, Kamińsko, Pławno - 23 km, - trasa nr 12 - Gimnazjum nr 2 w Murowanej Goślinie, Szkoła Podstawowa nr 2 w Murowanej Goślinie, Raduszyn, Mściszewo, Starczanowo - 20 km, - trasa nr 13 - Gimnazjum nr 2 w Murowanej Goślinie, Rakownia, Kamińsko, Pławno - 23 km (jeden raz w tygodniu). 4. Minimalna ilość miejsc siedzących w autobusie - 52. 5. Minimalna ilość autobusów, niezbędna do świadczenia usługi - 4. 6. Łączna długość tras - szacowane średnio 320 km/dziennie. 7. Autobusy do przewozu uczniów powinny być oznakowane tablicami z przodu i z tyłu, zgodnie z art. 57 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. DzU z dnia 2 czerwca 2005 r., Nr 108, poz. 908 ze zm.). 8. Wykonawca jest zobowiązany dostosować godziny dowozu uczniów do szkół i z powrotem do obowiązującego planu lekcji. 9. Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży. Rozkład jazdy dotyczący poszczególnych kursów Wykonawca przekaże do Urzędu Miasta i Gminy Murowana Goślina, ul. Poznańska 18 pokój nr 4. 10. Autobusy, które będą użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. 11. Wykonawca musi realizować niniejszy przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. DzU z dnia 26 czerwca 2007 r. nr 125 poz. 874 ze zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. DzU z dnia 2 czerwca 2005 r. Nr 108, poz. 908 ze zm.). 12. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo uczniów podczas wykonania usług przewozu. Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna, spowodowana działalnością Wykonawcy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.40.00 - Usługi regularnego transportu osób 1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 1) Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 680,00 zł, słownie: sześćsetosiemdziesiątzłotych_00/100, 2) Forma wadium. a) Wadium może być wniesione w następujących formach: (1) pieniądzu; (2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; (3) gwarancjach bankowych; (4) gwarancjach ubezpieczeniowych; (5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DzU Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 3) Miejsce i sposób wniesienia wadium a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Pobiedzisko-Gośliński Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach O/Murowana Goślina nr 05 90440001 0020 0200 0156 0007 z dopiskiem Wadium w przetargu - znak sprawy: ZP.341-34/07. b) Do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium. 4) Termin wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. b) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5) Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego; - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. b) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. c) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6) Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ppkt. 5) lit.b) tiret drugi i trzeci, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7) Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.), tj.: (1) posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (2) posiadają aktualną licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. z dnia 26.06.2007 r. - DzU Nr 125, poz. 874), udzieloną na okres obejmujący termin wykonywania zamówienia; (3) posiadają certyfikat kompetencji zawodowych - dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji i wiedzy niezbędnej do podjęcia i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p.), tj. dysponują: (1) co najmniej 4 kierowcami posiadającymi prawo jazdy kategorii D, (2) co najmniej 4 autobusami (każdy autobus winien posiadać minimum 52 miejsca), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 u.p.z.p.); d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 u.p.z.p.; e) załączą określone w pkt. 10 SIWZ dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy, których złożenia wymaga Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (DzU nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane; f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum) zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; g) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (DzU nr 87 poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu stosując ocenę zerojedynkową: spełnia/nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych powyżej oraz w punkcie 9 SIWZ, wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu Oferty każdy Wykonawca składa Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) aktualną licencję uprawniającą do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tekst jedn. z dnia 26.06.2007 r. - DzU Nr 125, poz. 874), udzieloną na okres obejmujący termin wykonywania zamówienia, c) certyfikat kompetencji zawodowych - dokument potwierdzający posiadanie kwalifikacji i wiedzy niezbędnej do podjęcia i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie transportu drogowego, d) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., stanowiące załącznik nr 1 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - oświadczenie ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku), e) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., stanowiące załącznik nr 2 do formularza oferty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich), f) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. W wykazie należy zawrzeć informacje potwierdzające spełnianie warunku opisanego w pkt 1)b)(1) Opisu warunków udziału w postępowaniu oraz w pkt 9.1)b)(1) SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy oraz łączne kwalifikacje), g) dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w pkt 1)b)(1) Opisu warunków udziału w postępowaniu oraz w pkt 9.1)b)(1) SIWZ posiadają wymagane kwalifikacje - prawo jazdy kategorii D, h) wykaz środków transportu niezbędnych do wykonania zamówienia, jakimi dysponuje Wykonawca, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W wykazie należy zawrzeć informacje potwierdzające spełnianie warunku opisanego w pkt 1)b)(2) Opisu warunków udziału w postępowaniu oraz w pkt 9.1)b)(2) SIWZ. 2) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1)a) oraz w punkcie 10.1)a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza wraz tłumaczeniem na język polski oraz muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip2.murowana-goslina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Murowana Goślina, ul. Poznańska 16, pokój nr 32, 62-095 Murowana Goślina.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, ul. Poznańska 18, kancelaria, 62-095 Murowana Goślina.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: a) Wraz z ofertą Wykonawca składa: - dowód wniesienia wadium, - dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, - stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. b) Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub poświadczonej przez notariusza kopii. c) Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione. d) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Prawa zamówień publicznych, e) W przypadku złożenia w ofercie dokumentów zawierających dane w innych walutach niż złoty polski, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie dane wynikające z tabeli średnich kursów walut obcych NBP z dnia ukazania się ogloszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. f) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. g) Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. h) Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INNE PRZETARGI MUROWANA GOŚLINA
- Remont cząstkowy chodników na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2025 roku.
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w 2025 roku.
- Remont cząstkowy dróg o nawierzchni gruntowej i brukowej oraz profilowanie na terenie Miasta i Gminy Murowana Goślina w 2025 roku.
więcej: przetargi MUROWANA GOŚLINA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przewozowych w komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miejskiej Złotoryja
- "Świadczenie usług w zakresie transportu zbiorowego o charakterze użyteczności publicznej na terenie Gminy Igołomia-Wawrzeńczyce w roku 2025"
- Świadczenie usług w zakresie regularnych przewozów osób w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Kondratowice w okresie od 1 marca do 31 grudnia 2025 roku
- Zakup biletów miesięcznych dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Szczytno dojeżdżających do placówek oświatowych w 2025 roku - część I i III
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 1, 2 i 6.
- Wykonywanie usług przewozowych w komunikacji miejskiej Radomia na liniach nr 5 i 26.
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.