Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-29
Poznań: Dostawa i montaż stolarki okiennej
Numer ogłoszenia: 236582 - 2007; data zamieszczenia: 29.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Remontowo-Budowlane Komendy Wojewódzkiej Policji, ul. Dąbrowskiego 17a, 60-838 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8412550, 8417766, fax 061 8473119.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrbkwp.nazwa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż stolarki okiennej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż stolarki okiennej wraz z parapetami wg poniższego zestawienia materiałów będących przedmiotem dostawy do Komendy Powiatowej Policji w Kole przy ul. Sienkiewicza 17. L.p.Kod CPV Nazwa materiału Jedn. miary Ilość Parametry techniczne Dostawa i montaż okien drewnianych/drewno klejone/ zespolone, wzmocnione podwójnie szklone, malowane fabrycznie w kolorze białym, uchylne i uchylno - rozwieralne /rozwieranie i uchylanie okien wyłącznie przez klamkę okienną/ Typ okna 01 o wymiarach: wysokość: 181cmszerokość: 130cm szt 28; Typ okna 02 o wymiarach: wysokość: 171cm szerokość: 130cm szt 8; Typ okna 04 o wymiarach: wysokość: 181cm szerokość: 90cm szt 1; Okno piwniczne o wymiarach: wysokość: 60cm szerokość: 120cm szt 1; Parapety wewnętrzne drewniane malowane w kolorze białym długość: 145cm szerokość: 40cm szt 32; Parapety wewnętrzne drewniane malowane w kolorze białym długości: 145cm szerokości: 50cm szt 5; Parapety wewnętrzne drewniane malowane w kolorze białym długości: 100cm szerokości: 40 cm szt 1 Zamawiający wymaga, aby współczynnik przenikania ciepła dla szyb wynosił Umax = 1,1 W/(m2K), dla całych okien Umax = 3,0 W/(m2K), Zamawiający wymaga, aby gwarancja udzielona była na okres, co najmniej 5 lat (60 m-cy).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.12.21.00 - Okna Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 20.31.00.00 - Drewniane wyroby stolarskie dla budownictwa Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.00.00 - Stolarka budowlana .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.01.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie n/w dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wykonawcy wypełnią oświadczenie o zdolności do wykonania zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Wykonawca wypełni oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Wykonawca wypełni oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Wykonawca wypełni oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrbkwp.nazwa.pl (ścieżka dostępu: przetargi => dostawy i usługi => 50/07/PN)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakłady Remontowo-Budowlane Komendy Wojewódzkiej Policji w Poznaniu Ul. Dąbrowskiego 17a 60-838 Poznań.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Zakłady Remontowo-Budowlane Komendy Wojewódzkiej policji w Poznaniu Ul. Dąbrowskiego 17a 60-838 Poznań Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa polegająca na załadunku i wywozie wskazanych odpadów (w tym gabarytowych), gruzu wraz z posprzątaniem terenu z nieruchomości będących w dyspozycji ZKZL Sp. z o.o.
- Sukcesywna dostawa środków czyszczących, chemii gospodarczej oraz płynów do piecy konwekcyjnych.
- Dostawa wyrobów medycznych dla potrzeb bloku okulistycznego Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- "Świadczenie usług transportu ciężarowego narzędzi i sprzętu do sterylizacji dla SZOZnMiD w Poznaniu"
- Naprawa narzędzi artroskopowych
- Świadczenie usługi transportu żywności dla Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- D/18/2025 Sukcesywny zakup materiałów elektrycznych, hydraulicznych, ogólnobudowlanych, stolarskich oraz paneli i wykładzin na potrzeby Centrum Sieci i Wsparcia Technicznego
- Dostawa materiałów budowlanych (zamówienie z podziałem na 3 części)
- Wymiana stolarki aluminiowej
- Przebudowa budynku nr 6 w ramach projektu pt. "Rozwój działalności Centrum Zdrowia Psychicznego w Samodzielnym Publicznym Szpitalu dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Międzyrzeczu"
- Utworzenie Centrum Usług Wspólnych - wykonanie prac budowlano-instalacyjnych w Szkole Podstawowej nr 29 przy ul. Budowlanej 26
- Wykonanie robót budowlanych dla rozbudowy budynku biurowego w ramach inwestycji pn.: "Rozbudowa budynku biurowego przy ul. Porcelanowej 21 - Etap II"
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.