To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-08
Tarnowskie Góry: Zakup tuszy, taśm, tonerów, elementów grzewczych do drukarek komputerowych
Numer ogłoszenia: 236627 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208427 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tarnogórski, ul. Karłuszowiec 5, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3813786, faks 032 3813727.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup tuszy, taśm, tonerów, elementów grzewczych do drukarek komputerowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup tuszy, taśm, tonerów, elementów grzewczych do drukarek komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach. 2. Zakres zamówienia określa formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia pod wskazany poniżej adres: Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5. 4. Koszt dostawy ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 6. Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół. Odbiór nastąpi w siedzibie Zamawiającego w obecności przedstawiciela Wykonawcy i będzie polegał na analizie technicznej i wizualnej (optycznej) przedmiotu zamówienia. 7. W przypadku stwierdzenia wad lub usterek przedmiotu zamówienia podczas odbioru przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się wymienić uszkodzony towar na nowy w terminie do 3 dni od daty sporządzenia protokołu stwierdzającego daną usterkę lub wadę. 8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 9. Warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: Okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania umowy. 10. Po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego i Wykonawcę. Wykonawca wystawi Zamawiającemu za przedmiot umowy fakturę, po wcześniejszym jej uzgodnieniu z Zamawiającym. 11. Dostarczone przez Wykonawcę tonery będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. 12. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania nalepek samoprzylepnych w ilości odpowiadającej ilości pozwalającej okleić każdy element realizowanego zamówienia z następującymi informacjami : 1) nazwa wykonawcy, 2) numer umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiebiorstwo Handlowe HALIM Spółka Jawna A. Bakir, G. i I. Słabosz, ul. Wilsona 20/22, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2439,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2335,77
Oferta z najniższą ceną: 2335,77 / Oferta z najwyższą ceną: 2486,05
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- DOSTAWA APARATU ULTRASONOGRAFICZNEGO II
- "Przewóz dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia sportowe do Hali Sportowej w Tarnowskich Górach w roku 2024"
- Roboty budowlano-remontowe w obrębie dachu w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych
- BZP.271.18.2024 Remont budynku Ratusza oraz Sali sesyjnej w budynku Ratusza w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek na potrzeby Urzędu do Spraw Cudzoziemców
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kopiarek
- Kompleksowa usługa opieki serwisowej dla drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek eksploatowanych w Sądzie Okręgowym w Radomiu oraz w SR w Szydłowcu, Przysusze, Zwoleniu i Lipsku
- Dostawa tuszy i tonerów do urządzeń drukujących
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.