eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówdostawa kontrastów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Rzeszów: dostawa kontrastów
Numer ogłoszenia: 236635 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej nr 2 SP ZOZ , ul. Batorego 9, 35-005 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8509047, faks 017 8538394.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zoz2rzesz@zoz2-rzeszow.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa kontrastów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Główny przedmiot zamówienia: 1.Dostawa środków kontrastowych do tomografii komputerowej, w ilości 110 litrów na okres jednego roku. 2.Przedmiot zamówienia zawarty jest w trzech pakietach: Pakiet Nr 1. Niejonowy, menomeryczny środek kontrastowy o stężeniu jodu 320 w ilości 29 l / 1 rok. w objętości po 50 ml - w ilości 29 l / 1 rok Pakiet Nr 2. Niejonowy, menomeryczny środek kontrastowy o stężeniu jodu 370 w ilości 35 l / 1 rok. a. w objętości po 100 ml - w ilości 20 l / 1 rok b. w objętości po 50 ml - w ilości 15 l / 1 rok Pakiet Nr 3. Niejonowy, dimeryczny, izotoniczny, izoosomotyczny środek kontrastowy o stężeniu jodu 320 w ilości 45 l / 1 rok. a. w objętości po 100 ml - w ilości 25 l / 1 rok b. w objętości po 50 ml - w ilości 20 l / 1 rok Pakiet Nr 4. Niejonowy, menomeryczny środek kontrastowy o stężeniu jodu 400 w ilości 1 L / 1 rok. objętość 100 ml - 1L 3. Miejsce dostawy : Przychodnia Specjalistyczna w Rzeszowie ul. Fredry 9, - Pracownia tomografii komputerowej. 4. Dopuszcza się składanie ofert oddzielnie na każdy pakiet. Obowiązuje pełny asortyment w oferowanym pakiecie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00 - Odczynniki i środki kontrastowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Realizacja zakupu odbędzie się na podstawie częściowych zamówień w formie pisemnej przez Zamawiającego określającego asortyment i ich wielkość w terminie umownym liczony w dniach roboczych od daty otrzymania zamówienia. 2. Oferent dostarcza środki kontrastowe na własny koszt i ryzyko..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy dostawca lub wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty. 1. oświadczenie o spełnieniu wymogów art.22 ustawy - wg. zał. wzoru do SIWZ 2. oświadczenie, że dostarczone środki posiadają wymagane atesty i certyfikaty 3. oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami zamówienia i ich akceptacji bez zastrzeżeń. oraz dołączyć następujące dokumenty: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - najkrótszy termin realizacji zamówienia licząc w dniach - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/powiat/rzeszowski/zoz2.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 35-005 Rzeszów ul. Batorego 9 pok. 217.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 08:00, miejsce: 35-005 Rzeszów ul. Batorego 9 sekretariat Zespołu pok. 219.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.