eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinZC/15/2011 Dostawa środków do utrzymania czystości na II półrocze 2011



Ogłoszenie z dnia 2011-08-09

Lublin: ZC/15/2011 Dostawa środków do utrzymania czystości na II półrocze 2011
Numer ogłoszenia: 236684 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZC/15/2011 Dostawa środków do utrzymania czystości na II półrocze 2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Temat: Środki czystości Wspólny Słownik Zamówień: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące Opis: Środki czystości zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2 Temat: Profesjonalne środki myjąco- pielęgnujące Wspólny Słownik Zamówień: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące Opis: Profesjonalne środki myjąco- pielęgnujące zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3 Temat: Ręczniki papierowe, papier toaletowy Wspólny Słownik Zamówień: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety Opis: Ręczniki papierowe, papier toaletowy zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4 Temat: Ręczniki i ścierki Wspólny Słownik Zamówień: 39514000-8 - Bielizna toaletowa i kuchenna Opis: Ręczniki i ścierki zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5 Temat: Worki na śmieci Wspólny Słownik Zamówień: 19640000-4 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu Opis: Worki na śmieci zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.51.40.00 - Bielizna toaletowa i kuchenna 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Środki czystości

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHH KRUSZYŃSKI, ul Łęczyńska53, 20-313 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59547,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44117,96

  • Oferta z najniższą ceną: 44117,96 / Oferta z najwyższą ceną: 48057,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Profesjonalne środki myjąco- pielęgnujące

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU SANIMEX, ul. Gospodarcza 44H, 20-211 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9586,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6408,09

  • Oferta z najniższą ceną: 6408,09 / Oferta z najwyższą ceną: 6904,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Ręczniki papierowe, papier toaletowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BDS Piotr Brus, Dariusz Drączkowski Sp. J, ul. Garbarska 16, 20-340 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59102,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71513,52

  • Oferta z najniższą ceną: 71513,52 / Oferta z najwyższą ceną: 76126,44

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Worki na śmieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANNEX, Rynek 10, 23-235 Annopol, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5626,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4888,97

  • Oferta z najniższą ceną: 4888,97 / Oferta z najwyższą ceną: 7085,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Powody zastosowania trybu zapytania o cenę (podać uzasadnienie faktyczne i prawne): Art. 70 Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Przedmiotem niniejszego postępownia jest dostawa środków do utrzymania czystości, a więc usługa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, która została wyceniona na kwotę brutto 140 792,04 zł czyli 36 674,14 euro. Wartość ta jest mniejsza niż kwoty progowe/ unijne. Według wiedzy zamawiającego jest wielu wykonawców, którzy w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej są w stanie zrealizować przedmiot zamówienia, a zapraszając do składania ofert 11 wykonawców zostanie zapewniona konkurencyjność.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.