eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówWykonanie robót dodatkowych polegających na zabudowie dodatkowej studni przelewowej DN1500 na kanale deszczowym KD1 w ul. Koziełka w Knurowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Knurów: Wykonanie robót dodatkowych polegających na zabudowie dodatkowej studni przelewowej DN1500 na kanale deszczowym KD1 w ul. Koziełka w Knurowie
Numer ogłoszenia: 236714 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 209454 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o., ul. Szpitalna 11, 44-194 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 3300150, 3300168, faks 032 3300169.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sektor wodny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych polegających na zabudowie dodatkowej studni przelewowej DN1500 na kanale deszczowym KD1 w ul. Koziełka w Knurowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót dodatkowych związanych z koniecznością zabudowy dodatkowej studni przelewowej DN1500 w miejscu kolizji projektowanego kanału deszczowego DN300 (KD1) oraz istniejącego kanału deszczowego DN500. Konieczność wykonania przedmiotowej przebudowy została stwierdzona w trakcie prowadzenia robót budowlanych związanych z realizacją Projektu pn.: Porządkowanie gospodarki ściekowej Gminy Knurów - budowa i przebudowa systemów kanalizacyjnych - Kontrakt W4 Zadanie 3.1.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 Priorytet I Działanie 1.1.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZISCO Zakład Instalacji Sanitarnych i CO Franciszek Bandura, ul. Mickiewicza 75, 43-250 Pawłowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26351,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30135,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30135,00 / Oferta z najwyższą ceną: 30135,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wartość szacunkowa zamówienia dodatkowego nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 14 tys. euro. Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 5 b ustawy Prawo zamówień publicznych. Umowa nr JRP/W4/3.1/9/2011 na realizację zamówienia podstawowego została zawarta dnia 20.12.2011 r. pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, tj. konsorcjum firm w składzie Zakład Instalacji Sanitarnych i CO ZISCO F. Bandura - Lider i CETUS Energetyka Gazowa Sp. z o.o. Wykonawca został wybrany w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. W toku realizacji zamówienia podstawowego na kanale KD1 Wykonawca natrafił na kolizję z istniejącym, nie wykazanym na mapach do celów projektowych, kanałem deszczowym DN500. Wykonawca zdemontował istniejący kanał deszczowy DN500 na odcinku kolizji z projektowanym kanałem DN300 ze względu na to, iż nie zidentyfikowano właściciela sieci oraz stwierdzono w trakcie wizji, iż kanał jest nieczynny. Po wykonanych robotach montażowych na kanale DN300 podczas ulewnych deszczy w rejonie studni DD15 zaobserwowano wypłukiwanie gruntu, a po dokonaniu przekopów kontrolnych stwierdzono, że istniejący kanał deszczowy jest kanałem czynnym, co spowodowało w efekcie wypłukiwanie gruntu w miejscu kolizji. Tym samym niezbędnym okazało się wykonanie prac gwarantujących drożność zarówno nowego, jak i istniejącego kanału oraz poprawne wykonanie robót odtworzeniowych zapewniających trwałość nawierzchni po odtworzeniach. W związku z koniecznością zapewnienia ciągłości odpływu wód deszczowych z czynnego kanału deszczowego DN500 zaistniała konieczność, potwierdzona przez projektanta w Karcie Nadzoru Autorskiego nr 8 z dnia 19.10.2012 r., zabudowy dodatkowej, nieobjętej zamówieniem studni przelewowej DN1500 na kanale deszczowym KD1 co zapewni prawidłowe wykonanie zamówienia podstawowego. Zasadność wykonania robót dodatkowych wynika z konieczności wykonania robót odtworzeniowych na kanale deszczowym KD1. Wykonanie robót dodatkowych jest niezbędne w celu wykonania zamówienia podstawowego zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca bez wykonania robót dodatkowych nie będzie mógł wykonać zamówienia podstawowego w zakresie robót odtworzeniowych na kanale deszczowym KD1. Wykonanie robót dodatkowych umożliwia prawidłowe wykonanie robót podstawowych na kanale KD1 wraz z robotami odtworzeniowymi i ich dalszą kontynuację nie powodując pogorszenia jakości wykonania i użytkowania. Wobec powyższego oraz na podstawie dokumentów załączonych do Protokołu Konieczności nr 1/04.2013/RD należy stwierdzić, iż żadna ze stron procesu budowlanego nie mogła przewidzieć opisanej sytuacji na etapie opracowywania dokumentacji projektowej i przygotowywania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przed zawarciem umowy nr JRP/W4/3.1/9/2011. W związku z zaistniałą sytuacją oraz w celu wykonania zamówienia podstawowego Projektant potwierdził w karcie nadzoru autorskiego nr 8, konieczność zabudowy dodatkowej studni przelewowej. Wartość niniejszego zamówienia dodatkowego stanowi 0,59% zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie zostanie udzielone wykonawcy wchodzącemu w skład konsorcjum, które wykonuje zamówienie podstawowe - firmie Zakład Instalacji Sanitarnych CO ZISCO F. Bandura, ul. Mickiewicza 75, Pawłowice. Firma ZISCO F. Bandura wykonuje prace w ul. Koziełka

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.