Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-20
Brzozów: Roboty w zakresie remontów dróg i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Brzozów w 2013 r
Numer ogłoszenia: 236840 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PGL LP Nadleśnictwo Brzozów , ul. Moniuszki 25, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 12 4341524, faks 13 4341525.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_brzozow/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa jednostka nieposiadająca osobowści prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty w zakresie remontów dróg i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Brzozów w 2013 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie remontów dróg i składów w Nadleśnictwie Brzozów. Roboty obejmują wykonanie: CZĘŚĆ NR 1 1) Zadania nr 4. Remont drogi Rakowa nr inw 220/362 l. Tyrawa Wołoska na działkach nr ewid. 437, 346, 370/1 w miejscowości Rakowa. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - roboty ziemne - wykonanie wykopów i nasypów, wyrównanie placu składowego, - odwodnienie korpusu drogowego - wykonanie wymiany dwóch rur przepustu średnicy 80cm na nowe, - podbudowa / nawierzchnia - wykonanie remont placu składowego na powierzchni 0, 09ha: profilowanie powierzchni, warstwa z kruszywa łamanego grubości 10cm. Wyrównanie nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym na szerokości 3,2m i długości odcinka drogi 560m - umocnienie modułowymi konstrukcjami gabionowymi - wykonanie ubezpieczenia skarp wlotu i wylotu do przepustu konstrukcjami gabionowymi. - roboty końcowe. 2) Zadania nr 11. Remont drogi Wola Krecowska płyty na działkach nr ewid. 15, 19, 20 w miejscowości Wola Krecowska. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - podbudowa / nawierzchnia - wykonanie remont drogi na odcinku 962,5m polegający na korytowaniu, wykonaniu warstwy mrozoochronnej z kruszywa naturalnego grubości 10cm, wykonaniu nawierzchni tłuczniowej grubości 10cm oraz podwójnym powierzchniowym utrwaleniu z posypywaniem grysem kamiennym. 3) Zadanie nr 1. Remont drogi Kreców 242/259 l. Sad na działkach nr ewid. 134,137 w miejscowości Kreców. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - podbudowa/nawierzchnia - wykonanie remont placu składowego na powierzchni 0, 16ha: profilowanie powierzchni, warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego grubości 10cm oraz dwie warstwy nawierzchni z kamienia łamanego grubości 20cm. Roboty ziemne wyrównawcze. CZĘŚĆ NR 2 4) Zadanie nr 6. Robót remontowych na składzie drewna nr 220/377 l. Izdebki na działce nr ewid. 9935 w miejscowości Izdebki. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - roboty przygotowawcze - zdjęcie warstwy humusu, - roboty ziemne - wykonanie wykopów i nasypów, - odwodnienie korpusu drogowego - wykonanie trzech drenów poprzecznych - podbudowa / nawierzchnia - wyrównanie istniejącej nawierzchni składu tłuczniem kamiennym w ilości 300m3, - roboty końcowe. 5) Zadania nr 12. Robót remontowych na składzie drewna Dydnia k/l-ki SD/03/01 na działkach nr ewid. 2647 w miejscowości Dydnia. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - nawierzchnia - wykonanie utwardzenia powierzchni wielkości 90m2 płytami drogowymi pełnymi. 6) Zadanie nr 7. Robót remontowych na drodze Dydnia Wola DL/31/01 na działce nr ewid. 2692, 2693,2694 w miejscowości Dydnia. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - roboty ziemne - wykonanie wykopów, - odwodnienie korpusu drogowego - wykonanie wymiany przepustu na rowie. - podbudowa / nawierzchnia - wyrównanie istniejącej nawierzchni drogi na powierzchni 160m2 i placu manewrowego na powierzchni 80m2 kruszywem naturalnym grubości 10cm wraz z korytowaniem. Wykonanie na drodze nawierzchni z tłucznia kamiennego grubości 30cm i na placu manewrowym grubości 20cm, - roboty końcowe. 7) Zadanie nr 8. Robót remontowych na składzie drewna Rudawiec nr. 220/372 l. Przysietnica na działkach nr ewid. 8880, 8882 w miejscowości Przysietnica. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - roboty ziemne - wykonanie wykopów pod montaż przepustu, - odwodnienie korpusu drogowego - wykonanie wymiany przepustu średnicy 100cm, - podbudowa / nawierzchnia - wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nad przepustem, - umocnienie modułowymi konstrukcjami gabionowymi - wykonanie ubezpieczenia skarp wlotu i wylotu do przepustu konstrukcjami gabionowymi, - roboty końcowe. 8) Zadanie nr 5. Robót remontowych na drodze Wara Warzyce nr DL//10/04 l. Niewistka na działkach nr ewid. 2946, 875 w miejscowości Wara. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - roboty ziemne - wykonanie wykopów pod montaż przepustu, - odwodnienie korpusu drogowego - wykonanie dwóch drenów poprzecznych, - podbudowa / nawierzchnia - wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym w ilości 200m3, wykonanie utwardzenia powierzchni wielkości 24m2 płytami drogowymi pełnymi. 9) Zadanie nr 3. Robót remontowych na drodze leśnej nr 242/250 Jahońka l. Blizne na działkach nr ewid. 12012 w miejscowości Golcowa. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - roboty przygotowawcze - zdjęcie warstwy humusu, - roboty ziemne - wykonanie wykopów i rozplantowanie urobku, - odwodnienie korpusu drogowego - wykonanie wymiany dwóch przepustów średnicy 40cm na nowe z rur PP średnicy 60cm. Wykonanie drenażu poprzecznego w ilości 7szt. - podbudowa / nawierzchnia - wykonanie wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym na szerokości drogi 2, 7m i długości 580m Ilość wbudowanego materiału wraz z zawałowaniem V=160 m3, - roboty końcowe - wykonanie odmulenia przepustów. 10) Zadanie nr 2. Robót remontowych na drodze leśnej 44A nr 242/72 l. Podlesie na działkach nr ewid. 7667 w miejscowości Stara Wieś. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - roboty ziemne - wykonanie wykopów z odwiezieniem urobku, - umocnienie modułowymi konstrukcjami gabionowymi - wykonanie zabezpieczeni z korpusu drogowego koszami siatkowo-kamiennymi o przekroju 50x100cm układanymi w pięciu rzędach z zazębieniem 25cm na długości przybliżenia cieku wodnego (18m). 11) Zadanie nr 9. Robót remontowych na drodze Wzdów l. Grabownica na działkach nr ewid. 2380 w miejscowości Wzdów. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - podbudowa / nawierzchnia - wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym w ilości 200m3. 12) Zadanie nr 10. Robót remontowych składu drewna Witryłów nr 220/450 na działkach nr ewid. 834/1 w miejscowości Witryłów. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - podbudowa / nawierzchnia - wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym w ilości 100m3. Mapa zasięgu działania Nadleśnictwa Brzozów znajduje się na stronie internetowej Nadleśnictwa www.krosno.lasy.gov.pl/brzozow.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, polegających na powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części o wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego (wartości umowy) w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego (od terminu podpisania umowy)
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 9.1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000, 00 PLN dla każdej części zamówienia 9.2.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 9.3.Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu - przelewem na konto zamawiającego w Bank BGŻ nr 51 2030 0045 1110 0000 0025 2260 z dopiskiem Roboty w zakresie remontów dróg i składów drewna na terenie Nadleśnictwa Brzozów w 2013 r b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym (oryginał); c) gwarancjach bankowych (oryginał); d) gwarancjach ubezpieczeniowych (oryginał); e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (oryginał). 9.4. Dokument w formie poręczenia powinien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 9.5 W tytule przelewu, dokonanego na wyżej podany rachunek bankowy Zamawiającego, należy podać znak sprawy niniejszego postępowania przetargowego (Z - 2710 - 5/13). 9.6 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego, a do oferty należy dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię. 9.7 Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. 9.8 Wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą. 9.9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9.10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9.13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust., 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do wykonania przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie określonych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada doświadczenie w zakresie wykonania robót budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty polegającej na budowie, przebudowie lub remoncie dróg odpowiadającej rodzajowo przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 400 000 zł. brutto (słownie: dwieście czterysta tysięcy złotych). Ocena w oparciu o wykaz robót
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia odpowiednim potencjałem technicznym umożliwiającymi realizację robót budowlanych. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem lub dysponowaniem następującego sprzętu (maszyn i urządzeń) na dzień rozpoczęcia wykonywania robót budowlanych w ilości minimum: - koparka poj. łyżki 0,60m3 - 1 szt - walec statyczny 10 ton - 1 szt. - walec wibracyjny samojezdny 7,5 t - 1 szt - równiarka samojezdna 74 kW - 1 szt - samochód samowyładowczy 5-10 ton - 2 szt Ocena w oparciu o wykaz sprzętu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj., co najmniej 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, - co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Ocena w oparciu o wykaz osób oraz oświadczenie o posiadanych uprawnieniach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość, co najmniej 300 000 zł.(słownie: trzysta tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszej Specyfikacji. 18.2 Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w razie wystąpienia jednej lub kilku z poniższych okoliczności: a) potrzeby wprowadzenia zmian w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, będących podstawą realizacji przedmiotu Umowy, wywołanej zmianami w przepisach prawa, normach i standardach, zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej, a także zmianami uwarunkowań środowiskowych, technicznych, technologicznych lub innymi okolicznościami; b) potrzeby wprowadzenia zmian w miejscu i sposobie wykonania robót budowlanych, wynikających ze zmian technologicznych, osobowych, w organizacji spełnienia świadczenia, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej, zmianami uwarunkowań środowiskowych lub innymi okolicznościami; c) potrzeby zmiany terminu realizacji spowodowanej: 1. wystąpieniem warunków atmosferycznych mających wpływ na brak możliwości lub utrudnienie wykonywania umowy, np. długotrwałe intensywne opady deszczu trwające powyżej 7 dni, powódź powodująca konieczność przerwania robót na czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu do momentu, w którym możliwa jest kontynuacja lub rozpoczęcie robót, itp.; 2. zmianami wynikającymi ze zmian przepisów prawa, norm, standardów, wiedzy technicznej, warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi, ochrony środowiska, itp., 3. okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy; 4. okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego; 5. okolicznościami będącymi następstwem działania organów administracji i innych podmiotów trzecich, a także działania siły wyższej d) potrzeby zmiany wynagrodzenia umownego pod warunkiem, że zmiana ta będzie spowodowana zmniejszeniem zakresu przedmiotu umowy; e) przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy. 18.3. Ponadto Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych umowy, zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego jak i Wykonawcy, w tym ujawnionych w rejestrach publicznych (np. zmiana oznaczenia adresu, nazwy wykonawcy, osoby uprawnionej do kontaktów) oraz innych zmian niestanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty. W takiej sytuacji, wprowadzenie do umowy stosownych zmian niestanowiących zmian treści umowy w stosunku do treści oferty nie będzie wymagało zachowania formy pisemnej, a jedynie notatki/protokołu zatwierdzonego przez przedstawicieli obu stron. 18.4.Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności nie mogą powodować wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, zgodnie z art. 140 ust. 3 Ustawy oraz nie mogą powodować obejścia przepisu art. 144 Ustawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_brzozow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Brzozów
ul. Moniuszki 25
36-200 Brzozów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 11:00, miejsce: Nadleśnictwo Brzozów ul. Moniuszki 25 36-200 Brzozów Sekretariat nadleśnictwa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na potwierdzenie niepodlegania wylkuczeniu na podstawie art. 24 ust.1, a określonego w punkcie III.4.4 niniejszego ogłoszenia zamawiający żąda Oświadczenia. Szczegółowe informacje dotyczące przygotowania i złożenia oferty zawiera Specyfikacjia Istowtnych Warunków Zamówienia w raz z załacznikami. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia do 14 dni od podpisania umowy. zamawiający wymaga zaoferowania na wykonany przedmiot umowy gwarancji na okres 24 m-cy. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych i ofertę można złożyć tylko na jedną część zamówienia..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. Zadanie nr 1. Droga Kreców 242/259 2. Zadanie nr 4. Droga Rakowa l-ctwo Tyrawa Wołoska 220/362 3. Zadanie nr 11. Droga Wola Krecowska płyty 242/256.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadania nr 4. Remont drogi Rakowa nr inw 220/362 l. Tyrawa Wołoska na działkach nr ewid. 437, 346, 370/1 w miejscowości Rakowa. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - roboty ziemne - wykonanie wykopów i nasypów, wyrównanie placu składowego, - odwodnienie korpusu drogowego - wykonanie wymiany dwóch rur przepustu średnicy 80cm na nowe, - podbudowa / nawierzchnia - wykonanie remont placu składowego na powierzchni 0, 09ha: profilowanie powierzchni, warstwa z kruszywa łamanego grubości 10cm. Wyrównanie nawierzchni drogi tłuczniem kamiennym na szerokości 3,2m i długości odcinka drogi 560m - umocnienie modułowymi konstrukcjami gabionowymi - wykonanie ubezpieczenia skarp wlotu i wylotu do przepustu konstrukcjami gabionowymi. - roboty końcowe. 2) Zadania nr 11. Remont drogi Wola Krecowska płyty na działkach nr ewid. 15, 19, 20 w miejscowości Wola Krecowska. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - podbudowa / nawierzchnia - wykonanie remont drogi na odcinku 962,5m polegający na korytowaniu, wykonaniu warstwy mrozoochronnej z kruszywa naturalnego grubości 10cm, wykonaniu nawierzchni tłuczniowej grubości 10cm oraz podwójnym powierzchniowym utrwaleniu z posypywaniem grysem kamiennym. 3) Zadanie nr 1. Remont drogi Kreców 242/259 l. Sad na działkach nr ewid. 134,137 w miejscowości Kreców. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - podbudowa/nawierzchnia - wykonanie remont placu składowego na powierzchni 0, 16ha: profilowanie powierzchni, warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego grubości 10cm oraz dwie warstwy nawierzchni z kamienia łamanego grubości 20cm. Roboty ziemne wyrównawcze..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Droga 44A l-ctwo Podlesie nr 242/72 Zadanie nr 3 Droga Jahońka 242/250 l-ctwo Blizne Zadanie nr 5 Droga Warzyce DL/10/04 l-ctwo Niewistka Zadanie nr 6 Skład drewna Izdebki k/l-ki 220/377 Zadanie nr 7 Droga Dydnia Wola DL/31/01 l-ctwo Dydnia Zadanie nr 8 Skład Rudawiec 220/372 l-ctwo Przysietnica Zadanie nr 9 Droga Wzdów DL/22/02 l-ctwo Grabownica Zadanie nr 10 Skład drewna Witryłów III 220/450 l-ctwo Dydnia Zadanie nr 12 Skład drewna k/l-k.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4) Zadanie nr 6. Robót remontowych na składzie drewna nr 220/377 l. Izdebki na działce nr ewid. 9935 w miejscowości Izdebki. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - roboty przygotowawcze - zdjęcie warstwy humusu, - roboty ziemne - wykonanie wykopów i nasypów, - odwodnienie korpusu drogowego - wykonanie trzech drenów poprzecznych - podbudowa / nawierzchnia - wyrównanie istniejącej nawierzchni składu tłuczniem kamiennym w ilości 300m3, - roboty końcowe. 5) Zadania nr 12. Robót remontowych na składzie drewna Dydnia k/l-ki SD/03/01 na działkach nr ewid. 2647 w miejscowości Dydnia. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - nawierzchnia - wykonanie utwardzenia powierzchni wielkości 90m2 płytami drogowymi pełnymi. 6) Zadanie nr 7. Robót remontowych na drodze Dydnia Wola DL/31/01 na działce nr ewid. 2692, 2693,2694 w miejscowości Dydnia. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - roboty ziemne - wykonanie wykopów, - odwodnienie korpusu drogowego - wykonanie wymiany przepustu na rowie. - podbudowa / nawierzchnia - wyrównanie istniejącej nawierzchni drogi na powierzchni 160m2 i placu manewrowego na powierzchni 80m2 kruszywem naturalnym grubości 10cm wraz z korytowaniem. Wykonanie na drodze nawierzchni z tłucznia kamiennego grubości 30cm i na placu manewrowym grubości 20cm, - roboty końcowe. 7) Zadanie nr 8. Robót remontowych na składzie drewna Rudawiec nr. 220/372 l. Przysietnica na działkach nr ewid. 8880, 8882 w miejscowości Przysietnica. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - roboty ziemne - wykonanie wykopów pod montaż przepustu, - odwodnienie korpusu drogowego - wykonanie wymiany przepustu średnicy 100cm, - podbudowa / nawierzchnia - wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych nad przepustem, - umocnienie modułowymi konstrukcjami gabionowymi - wykonanie ubezpieczenia skarp wlotu i wylotu do przepustu konstrukcjami gabionowymi, - roboty końcowe. 8) Zadanie nr 5. Robót remontowych na drodze Wara Warzyce nr DL//10/04 l. Niewistka na działkach nr ewid. 2946, 875 w miejscowości Wara. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - roboty ziemne - wykonanie wykopów pod montaż przepustu, - odwodnienie korpusu drogowego - wykonanie dwóch drenów poprzecznych, - podbudowa / nawierzchnia - wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym w ilości 200m3, wykonanie utwardzenia powierzchni wielkości 24m2 płytami drogowymi pełnymi. 9) Zadanie nr 3. Robót remontowych na drodze leśnej nr 242/250 Jahońka l. Blizne na działkach nr ewid. 12012 w miejscowości Golcowa. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - roboty przygotowawcze - zdjęcie warstwy humusu, - roboty ziemne - wykonanie wykopów i rozplantowanie urobku, - odwodnienie korpusu drogowego - wykonanie wymiany dwóch przepustów średnicy 40cm na nowe z rur PP średnicy 60cm. Wykonanie drenażu poprzecznego w ilości 7szt. - podbudowa / nawierzchnia - wykonanie wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym na szerokości drogi 2, 7m i długości 580m Ilość wbudowanego materiału wraz z zawałowaniem V=160 m3, - roboty końcowe - wykonanie odmulenia przepustów. 10) Zadanie nr 2. Robót remontowych na drodze leśnej 44A nr 242/72 l. Podlesie na działkach nr ewid. 7667 w miejscowości Stara Wieś. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - roboty ziemne - wykonanie wykopów z odwiezieniem urobku, - umocnienie modułowymi konstrukcjami gabionowymi - wykonanie zabezpieczeni z korpusu drogowego koszami siatkowo-kamiennymi o przekroju 50x100cm układanymi w pięciu rzędach z zazębieniem 25cm na długości przybliżenia cieku wodnego (18m). 11) Zadanie nr 9. Robót remontowych na drodze Wzdów l. Grabownica na działkach nr ewid. 2380 w miejscowości Wzdów. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - podbudowa / nawierzchnia - wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym w ilości 200m3. 12) Zadanie nr 10. Robót remontowych składu drewna Witryłów nr 220/450 na działkach nr ewid. 834/1 w miejscowości Witryłów. Ustalenia zawarte dla tego zadania w niniejszej ST dotyczą w szczególności robót z zakresu: - podbudowa / nawierzchnia - wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym w ilości 100m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Dostawa fabrycznie nowej koparki kołowej dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie
- Dostawa sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej dla Szpitala Specjalistycznego w Brzozowie Podkarpacki Ośrodek Onkologiczny
- Dostawa zestawów terminali komputerowych oraz serwera sesji terminalowych wraz z oprogramowaniem/99_2024/
- Dostawy środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego (100)
- Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Brzozowie w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r., część 1 i 3
- Dostawa paliw do samochodów służbowych i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Brzozowie
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- Przyłącza dodatkowe do sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gm. Jeleśnia - Etap 2
- Remont cząstkowy dróg gruntowych poprzez umocnienie płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.
- Awaryjny remont dróg leśnych Nadleśnictwa Wisła - usuwanie skutków powodzi z podziałem na 3 zadania.
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Remont dróg wiejskich w ramach funduszu sołeckiego w roku 2024
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.