eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockUdzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do maksymalnej wysokości 2.000.000,00 PLN z możliwością niewykorzystania pełnej wartości kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Otwock: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do maksymalnej wysokości 2.000.000,00 PLN z możliwością niewykorzystania pełnej wartości kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat.
Numer ogłoszenia: 236843 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Otwockiego, ul. Górna 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7793295 w. 347, fax 022 7793295.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-otwocki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do maksymalnej wysokości 2.000.000,00 PLN z możliwością niewykorzystania pełnej wartości kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego do maksymalnej wysokości 2.000.000,00 PLN z możliwością niewykorzystania pełnej wartości kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. Kredyt zostanie wykorzystany: w wysokości 2.000.000,00 PLN na pokrycie deficytu w wydatkach budżetowych. Przewidywane uruchomienie kredytu nastąpi: 20.12.2007 Kredyt będzie wykorzystany do 28.12.2007r Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w ratach kwartalnych nie mniejszych niż 1/40 zadłużenia. Zamawiający zastrzega możliwość wcześniejszej spłaty większej kwoty kapitału niż 1/40 kwartalnie bez dodatkowych prowizji i opłat. Karencja do30.06.2008r Pierwsza spłata transzy kredytu od całej kwoty kredytu 2.000.000,00PLN - 30.06.2008 Ostatnia rata płatna31.03 .2018r Spłata odsetek będzie następowała w terminach miesięcznych w kwotach wynikających z aktualnego zadłużenia do końca miesiąca , za który odsetki zostały naliczone. Oprocentowanie niespłaconych w terminie rat kredytu naliczone będzie w wysokości określonej dla odsetek ustawowych. W przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego pełnej kwoty kredytu, wysokość odsetek i ewentualnej prowizji bankowej będzie wynikała z wartości wykorzystanego kredytu. Kredyt będzie podlegał spłacie z dochodów własnych powiatu w latach 2008-2018 Odsetki płatne miesięcznie, naliczone wg 1M WIBORU + stała marża , proponowana przez bank , niezmienna w okresie obowiązywania umowy Zabezpieczeniem spłaty kredytu będzie : weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006, Nr 164, poz. 1163 z późn.zm.) . 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zamawiający dokona oceny spełniania każdego z warunków na podstawie załączonych do oferty dokumentów, Brak załączenia przez wykonawcę któregokolwiek z dokumentów zostanie uznane przez zamawiającego jako niespełnienie warunku, co będzie skutkować wykluczeniem wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 p.z.p. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych oświadczeniach i dokumentach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia lub poświadczenie za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca spełnienia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 PZP. określone w art. 22 ust1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik do niniejszej Dokumentacji 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3 .Bank państwowy, utworzony na podstawie art. 14 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe ( DZ.U z 2002r Nr 72 poz.665 z póź .zm): Statut banku aktualny skład zarządu wraz z dokumentami powołującymi poszczególnych członków zarządu i sposób jego reprezentacji 2. Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument zezwalający na prowadzenie działalności bankowej wynikające z ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe ( Dz. U. z 2002r Nr 72 poz.665 z póź. zm) 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.2, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, C) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentami zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 7 lit. c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie, nie uzupełnienie lub nie wyjaśnienie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków art. 26 ust 3 Pzp w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, spowoduje o wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Dokumenty, o których mowa w pkt XIII mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy zgodnie z zasadą reprezentacji. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby nie wymienione w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym), należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo określające zakres Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-otwocki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 pok. 303.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Otwocku ul. Górna 13 kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.