Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-08
Lądek-Zdrój: Modernizacja Szpitala Uzdrowiskowego Mieszko w Długopolu Zdroju
Numer ogłoszenia: 236861 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. , ul. Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 8 115 470, faks 74 8 115 470.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-ladek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot Leczniczy- Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Szpitala Uzdrowiskowego Mieszko w Długopolu Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Szpitala Uzdrowiskowego Mieszko w Długopolu Zdroju. 2. Zakres przewidzianych robót: 1. Przebudowa pokoi 1 i 2 na parterze na : - pomieszczenia hydroterapii (dwie wanny + wirówka rąk); - światłolecznictwo jedno stanowisko; - jedno stanowisko masażu klasycznego. 2. Przebudowa pomieszczeń WC na I piętrze na salę gimnastyczną. 3. Przebudowa pomieszczeń: - 116 pomieszczenie socjalne dla pielęgniarek, - 117 gabinet lekarza dyżurnego, - 118 WC+ natrysk. 4. Przebudowa jednego WC na II piętrze na gabinet psychologa. 5. W pomieszczeniach modernizowanych (1 i 2) wymiana starych okien. Zakres robót budowlanych nie narusza istniejącego układu konstrukcyjnego budynku i nie zmienia jego funkcji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie przebudowy pomieszczeń określają załączniki do niniejszej SIWZ: 1. Przedmiar robót bud. - zał. nr 1a, 2. Przedmiar instalacje elektryczne - zał. nr 1b, 3. Przedmiar instalacje sanitarne - zał. nr 1c, 4. Projekt bud. - wyk. architektura - zał. nr 2a, 5. Projekt bud. - wyk. instalacje elektryczne - zał. 2b, 6. Projekt bud. instalacje sanitarne - zał. nr 2c, 7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- zał. nr 2d, 8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych i elektroenergetycznych- zał. nr 2e, 9. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru instalacji sanitarnych - zał. nr 2f. 4. Zamawiający będzie realizował tylko I etap tj. modernizację wybranych pomieszczeń. Zakres zamówienia zawiera się poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. 2013r., poz. 907).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wg zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający za spełnienie warunku uzna: - wykazanie się wykonaniem (tj. zakończeniem) minimalnie jednej roboty budowlanej polegających na: budowie, przebudowie lub remoncie obiektu budowlanego o wartości robót min. 80 000,00 zł brutto(słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (wg zał. Nr 5 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający za spełnienie warunku uzna przedłożenie oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego pozwalającego na wykonanie zamówienia wg zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający za spełnienie warunku uzna przedłożenie oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wg zał. nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający za spełnienie warunku uzna przedłożenie oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia wg zał. nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykonawca musi wykazać się wykonaniem (tj. zakończeniem) minimalnie jednej roboty budowlanej polegającej na: budowie, przebudowie lub remoncie obiektu o wartości robót min.: 80 000,00 zł brutto, słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych oraz załączeniem dowodów (minimalnie jednego) określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg zał. nr 1, 2. Kosztorysy ofertowe Wykonawcy opracowane metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z założeniami określonymi w rozdziale XVIII pkt. SIWZ, 3. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika z rejestru. W takiej sytuacji dokument lub pełnomocnictwo muszą być integralną częścią oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje następujące zmiany w umowie: a) Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy określonego w § 2 umowy w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: - działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, - długotrwałego, ponadprzeciętnego trwania procedur administracyjnych koniecznych do spełnienia w celu realizacji umowy, - wstrzymania robót przez Zamawiającego, - konieczności usunięcia błędów, wad lub wprowadzenia zmian w projekcie lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, - wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, - wystąpienia robót dodatkowych, które nie zostały ujęte w § 6 ust. 1 umowy, a które są konieczne do wykonania ww. zamówienia. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego, z wyjątkiem tiretu pierwszego i drugiego. - Zamawiający ma możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. - w wyniku zmiany przepisów prawnych lub ich braku oraz ewentualnych trudności w ich interpretacji przez organy administracji publicznej, b)Zmiana wynagrodzenia: - z powodu zmiany obciążeń publiczno prawnych (np. zmiana stawki podatku VAT) - zmiany zgodnie z § 6 pkt.4 umowy, c) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w projekcie niezbędnych dla realizacji zamówienia lub wynikających z decyzji Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-ladek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
ul. Wolności 4
57-540 Lądek Zdrój, pokój nr 4 (Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ul. Wolności 4 57-540 Lądek Zdrój, pokój nr 105 (Sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LĄDEK-ZDRÓJ
więcej: przetargi LĄDEK-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie instalacji c.o. i wykonanie remontu pomieszczenia wymiennikowni dla budynku przy ul. Bytomskiej 39-41 w Rudzie Śląskiej
- Modernizacja energetyczna budynków przy ul. Bankowej 7 i 7a w Rudzie Śląskiej, etap I: modernizacja instalacji centralnego ogrzewania wraz z robotami towarzyszącymi
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Wykonanie prac konserwacyjnych, przy zabytkowej kamiennej fontannie - studni Kronthala
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.