eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźPrzycięcie i wycięcie drzew rosnących na terenie dzielnicy Górna w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Łódź: Przycięcie i wycięcie drzew rosnących na terenie dzielnicy Górna w Łodzi
Numer ogłoszenia: 236873 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź-Górna , Al. Politechniki 32, 93-590 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 638-56-57, faks 042 638-56-23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przycięcie i wycięcie drzew rosnących na terenie dzielnicy Górna w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przycięcie i wycięcie drzew rosnących na terenie dzielnicy Górna w Łodzi. 2. Miejsce i zakres prac do wykonania przedstawiono w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacją. 3. Zakres prac obejmuje: Zadanie 1: Przycięcie i wycięcie drzew w pasach drogowych dróg wewnętrznych: - przycięcie 256 szt. drzew - wycięcie 12 szt. drzew - wycięcie 5 m2 krzewów - przycięcie, wycięcie interwencyjne 300 szt. drzew Zadanie 2: Przycięcie i wycięcie drzew oraz nasadzenia zamienne na nieruchomościach niezabudowanych przejętych w zarządzanie przez Referat Komunalny: - przycięcie 1060 szt. drzew - wycięcie 74 szt. drzew - nasadzenia zamienne 20 szt. drzew - przycięcie, wycięcie interwencyjne 530 szt. drzew 4. Wymagania zamawiającego w odniesieniu do przycięcia drzew: - przycięcie należy wykonać w oparciu o tabele przycięć drzew - odcięte gałęzie i konary muszą być wywiezione w terminie 48 godzin po ich odcięciu. 5. Wymagania dotyczące wycięcia drzew: - wycięcie musi być wykonane ściśle z informacjami wymienionymi w tabeli wycięć drzew w oparciu o decyzje wydane przez Wydział Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Łodzi. - wycięcie musi być wykonane tuż przy powierzchni gruntu, - ścięte drzewa muszą być wywiezione w terminie do 48 godzin po ich wycięciu, 6. Wymagania dotyczące nasadzeń zamiennych: - materiałem nasadzeniowym muszą być sadzonki pochodzące z uprawy kontenerowej, o dobrze wykształconych systemach korzeniowych i koronach w przypadku drzew liściastych o obwodach pnia ni mniejszych niż 12 cm w przypadku drzew iglastych o wysokości nie mniejszej niż 1,5 m. Drzewka muszą być wolne od chorób szkodników, - drzewka muszą być sadzone w doły o wymiarach 50x50x50 cm, zaprawionych całkowicie ziemią urodzajną, po posadzeniu należy je podlać, uformować miskę wypełnić ją korą i uformować kopczyk, - drzewko należy przymocować co najmniej do dwóch palików, - po wykonaniu nasadzeń wykonawca sporządzi mapkę z zaznaczoną lokalizacją drzewek oraz podaniem ich gatunków, - dopuszcza się gatunki drzew wykształcające małe korony w wieku dorosłym np. jabłonie ozdobne, wiśnie ozdobne lub kuliste, klony kuliste itp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Warunkiem dopuszczenia do przetargu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy czterysta złotych 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków: a) doświadczenie: warunek spełnią wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonali należycie minimum trzy usługi polegające na korekcie koron, wycięciu drzew i wykonywaniu nasadzeń drzew o wartości łącznej minimum 300.000 zł (brutto) i posiadający dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie b) potencjał kadrowy: dysponują osobami do wykonania zamówienia: minimum 5 pilarzami, minimum 2 ogrodników w tym 1 osobą z uprawnieniami do pracy na wysokości. c) potencjał techniczny: dysponują następującymi wymaganymi narzędziami i urządzeniami: - podnośnik - min. 2 szt., - rębak - min. 2 szt., - samochód ciężarowy - min. 2 szt. 3. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia / nie spełnia. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy spełniają łącznie wszyscy wykonawcy; warunki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy spełnia każdy z wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1). aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2). aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3). zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1). wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców, 2). dokumenty potwierdzające, że wszystkie usługi wymienione w w/w wykazie zostały wykonanie należycie, 3). wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 4). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, jeśli dotyczy, 5). wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, 6). pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 5, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, jeśli dotyczy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 3 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 3 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.uml.lodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź - Górna 93-590 Łódź, al. Politechniki 32, pok. 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Łodzi Delegatura Łódź - Górna 93-590 Łódź, al. Politechniki 32, pok. 215.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.