eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoświętneDowóz dzieci do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Poświętne w roku szkolnym 2009/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Poświętne: Dowóz dzieci do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Poświętne w roku szkolnym 2009/2010
Numer ogłoszenia: 236880 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Poświętnem , ul. Krótka 1, 05-326 Poświętne, woj. mazowieckie, tel. 025 7520390 w. 24, faks 025 7520390 w. 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: poswietne.bip-e.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do Szkół Podstawowych i Gimnazjum na terenie gminy Poświętne w roku szkolnym 2009/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum Publicznego w Poświętnem oraz do Szkoły Podstawowej w Nowych Ręczajach w roku szkolnym 2009/2010,obejmujący transport z domu do szkoły oraz ze szkoły do domu po zakończeniu zajęć wg. trasy wymienionej w ppkt.4. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe dowozu dzieci z terenu Gminy Poświętne do szkół i ze szkół w roku szkolnym 2009/ 2010. 2) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zadania sprawnym technicznie pojazdem każdego dnia roboczego, z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych. Przewozy rozliczane będą na podstawie podanej w ofercie przez Wykonawcę ceny brutto za 1km przejazdu obejmującej również koszt zapewnienia opiekuna. 3) Opiekunem dzieci może być osoba pełnoletnia, mająca pełną zdolność do czynności prawnych, która daje rękojmię bezpiecznego dojazdu dzieci do szkoły i ze szkoły. 4) Zamawiający finansuje jedynie przewóz dzieci od pierwszego do ostatniego przystanku, zgodnie z trasą przejazdu. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu z bazy i do bazy Wykonawcy. Trasa wraz z miejscowościami: Początek trasy: Nadbiel (początek wsi) - Czubajowizna (koło krzyża) - Czubajowizna (stara szkoła) - Laskowizna (sklep) - Józefin (koło krzyża)- Laskowizna - Poświętne (plac przyszkolny) - Kolno (sklep) - Nowe Ręczaje (plac przyszkolny) - dzienna liczba kilometrów wynosi: 63 km; - liczba dowożonych dzieci wynosi: 48 osób; - liczba kursów: trzy kursy o godz. 6:50, 13:00, 14:30 Znajomość przedmiotu zamówienia: 1. Zleca się Oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferent jest zobowiązany do: 1) Zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. 2) Sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu zgłaszania uwag (art. 38 ustawy) . Oferent będzie zobowiązany do wykonania zamówienia zgodnie ze wzorem umowy załączonym do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do wizyty miejsca realizacji usługi i ich otoczeń, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka usługi, oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisania umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00 - 60.11.31.00 60.11.30.00 - 60.11.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym - Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. Ponadto aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. opis pojazdu przeznaczonego do wykonania niniejszego zamówienia z jego opisem technicznym - nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc, przebieg- i kserokopiami aktualnych badań technicznych oraz oświadczenie o możliwości niezwłocznego wysłania pojazdu zastępczego w razie awarii oraz przedstawione zostaną dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kserokopie prawa jazdy kierowcy. c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ubezpieczenie pojazdów OC i NW. d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne - Zamawiający dokona sprawdzenia spełnienia przez wykonawców wymogów określonych w ustawie i SIWZ w zakresie kompletności oferty. - W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności: pod uwagę będą brane oferty w których udokumentowano zgodność prowadzonej działalności gospodarczej z charakterem zamówienia. - W zakresie posiadanej niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym pod uwagę będą brane oferty, w których wykazano tabor samochodowy z uwzględnieniem wymaganej ilości miejsc siedzących oraz kwalifikacje kierowcy. 4. Warunki będą oceniane, na podstawie druku ZP-17 spełnia- niespełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty- a. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, b. koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym - Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, c. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d. oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy- załącznik nr 3 do SIWZ, e. Wzór umowy stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ - należy zaakceptować i dołączyć do oferty, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty- a. opis pojazdu przeznaczonego do wykonania niniejszego zamówienia z jego opisem technicznym - nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc, przebieg- i kserokopiami aktualnych badań technicznych oraz oświadczenie o możliwości niezwłocznego wysłania pojazdu zastępczego w razie awarii - załącznik nr 4 do SIWZ. c. oświadczenie opiekuna - Załącznik nr 6 do SIWZ, e. oświadczenie kierowcy - Załącznik nr 7 do SIWZ, d. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kserokopie prawa jazdy kierowcy. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: a. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ubezpieczenie pojazdów OC i NW. 4. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie -konsorcjum-, zgodnie z art. 23 w związku z art.141 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda: a. wszyscy konsorcjanci winni obligatoryjnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od Wykonawców wymienione w Rozdziale VI ust. l lit. c. Pozostałe dokumenty składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum. W przypadku wyboru przez Zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. Umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonywania rozliczeń. 5. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87, poz. 605). Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę- osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem 6. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz. U. Nr 47 z dnia 8 czerwca 1993 r., poz. 211, z późn. zm.), jeśli : wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Stosowne zastrzeżenie wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdej zainteresowanej osoby. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem -tajemnica przedsiębiorstwa- lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Uwaga: Wykonawca w szczególności nie może zastrzec informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie -por. art. 86 ust. 4 ustawy-..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: poswietne.bip-e.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiajacego UG Poświętne pokój Nr 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiajacego UG Poświętne pokój Nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.