eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻagańDostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-10

Żagań: Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 23690 - 2009; data zamieszczenia: 10.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Żagańskiego , ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4777901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzaganski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Dostawa materiałów do remontów dróg dla Starostwa Powiatowego w Żaganiu. 2. Zakres zamówienia obejmuje dostawę: Dla części I - mieszanka mineralno-asfaltowa na gorąco - 70 ton Dla części II - mieszanka mineralno-asfaltowa na zimno - 10 ton Dla części III - emulsja asfaltowa klasy K1-65 - 65 ton Dla części IV - grys bazaltowy frakcji 2/5 - 300 ton - kruszywo bazaltowe (niesort) frakcji 0/25 - 350 ton 3. Podane w pkt 2. ilości materiałów stanowią szacunkowe zapotrzebowanie, jakie zamawiający przewiduje zakupić w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający oświadcza, że bezwarunkowo zakupi 90 % przedmiotu zamówienia, natomiast 10 % warunkowo w zależności od zapotrzebowania..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych 44.11.36.00 - Bitum i asfalt 14.21.23.30 - Bazalt kruszony 14.21.23.00 - Kamień pokruszony lub rozłupany .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz niniejszej specyfikacji: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę wytwórnią mas w odległości nie dalej niż 40 km od Żagania - wg wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ (dotyczy części nr I zamówienia) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww dokument musi być złożony przez jednego Wykonawcę. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów i oświadczeń jest możliwe po upływie składania ofert zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 3. Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę wytwórnią mas w odległości nie dalej niż 40 km od Żagania - wg wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ (dotyczy części I zamówienia). W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez jednego Wykonawcę. Celem potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda następujących dokumentów: 5. Aprobatę techniczną - aktualną - dotyczącą przedmiotu zamówienia wydaną przez uprawnioną jednostkę. (dotyczy części II i części III zamówienia) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez jednego Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatzaganski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 109.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Żaganiu, ul. Dworcowa 39, 68-100 Żagań, pok. 5.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno-asfaltowej ,na gorąco, przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczne i jakościowe - mieszanka mineralno-asfaltowa drobnoziarnista wytwarzana i wbudowywana na gorąco - mieszanka winna odpowiadać wymogom określonym w PN-S-96025:2000 Drogi samochodowe i lotniska. Nawierzchnie asfaltowe. Wymagania Ilość, sposób i termin realizacji - maksymalnie 70 ton w tym gwarantowana 63 ton - sukcesywna dostawa transportem Zamawiającego w dniach produkcji masy po uprzednim telefonicznym zamówieniu w okresie od zawarcia umowy do 31 grudnia 2009 r.. - ze względu na to iż Zamawiający nie dysponuje specjalistycznym transportem oraz jednorazowa dostawa będzie wynosiła od 1,5 do 5 ton wytwórnia masy musi być zlokalizowana nie dalej niż 40 km od siedziby Zamawiającego (miejscowość Żagań), w celu zachowania temperatury masy. Cena jednostki obmiarowej Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony mieszanki na gorąco Cena dostawy 1 tony obejmuje: - wyprodukowanie mieszanki - załadunek na środek transportu Zamawiającego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.36.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (transportem Wykonawcy) mieszanki mineralno-asfaltowej /na zimno/ przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczne i jakościowe - mieszanka mineralno-asfaltowa o długim okresie składowania (workowana) wytwarzana i wbudowywana ,na zimno, - mieszanka winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę Ilość, sposób i termin realizacji - maksymalnie 10 ton w tym gwarantowana 9,0 ton - sukcesywnie w terminie 3 dni od telefonicznego zapotrzebowania, w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2009 r., - jednorazowa dostawa min. 3,0 tony Cena jednostki obmiarowej Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony mieszanki ,na zimno,. Cena dostawy 1 tony obejmuje: - Wyprodukowanie mieszanki ,na zimno,, - Załadunek i transport mieszanki ,na zimno, do miejscowości Szprotawa, ul. Sobieskiego 73..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.36.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest dostawa emulsji asfaltowej przeznaczonej do remontów dróg o nawierzchni bitumicznej, transportem Wykonawcy wraz z przepompowaniem ze środka transportu do zbiornika zlokalizowanego w Szprotawie , ul. Sobieskiego 73.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczne i jakościowe - kationowa emulsja asfaltowa niemodyfikowana szybkorozpadowa klasy K1-65 - emulsja winna odpowiadać warunkom technicznym - Drogowe kationowe emulsje asfaltowe EmA-99 - emulsja winna posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę Ilość, termin i sposób realizacji - maksymalnie 65 ton w tym gwarantowana 58,5 tony - sukcesywnie w terminie 3 dni od telefonicznego zapotrzebowania, w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2009 r., - jednorazowa dostawa min. 8,0 ton Cena jednostki obmiarowej Jednostką obmiarową jest dostawa 1 tony emulsji. Cena dostawy 1 tony emulsji obejmuje: - wyprodukowanie emulsji, - transport emulsji do miejscowości Szprotawa, ul. Sobieskiego 73 wraz z przepompowanie emulsji ze środka transportu do zbiornika..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 44.11.36.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa z transportem materiału do remontu dróg o nawierzchni bitumicznej oraz dróg gruntowych i poboczy: rys bazaltowy frakcji 2/5 - kruszywo bazaltowe w postaci mieszanki (niesort) frakcji 0/25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania techniczne i jakościowe - grys bazaltowy 2/5 winien spełniać wymagania zgodne z normą PN-EN 13043 lub PN-B-11112:1996 - wykonawca przedłoży deklarację zgodności dla każdej partii dostarczonego grysu 2/5 Wielkość zamówienia - grysu bazaltowego frakcji 2/5 - 300 ton w tym ilość gwarantowana - 270 ton - kruszywa bazaltowego w postaci mieszanki (niesort) frakcji 0/25 - 350 ton w tym ilość gwarantowana - 315 ton Sposób realizacji zamówienia - realizacja zamówienia odbywać się będzie sukcesywnie transportem Wykonawcy w miarę potrzeb Zamawiającego w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2009 r. - Miejsce dostawy: Grysu 2/5 - Szprotawa, ul. Sobieskiego 73 Niesortu - wskazane przez Zamawiającego drogi na terenie powiatu żagańskiego - Realizacja dostaw następować będzie w ciągu 3 dni od dnia telefonicznego zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. - Minimalna ilość sukcesywnych zamówień dla każdego rodzaju kruszywa wynosić będzie 25 ton..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2, 14.21.23.00-3, 14.21.23.30-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.