Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Puławy: Przedmiot zamówienia: Wykonanie dla branży budowlanej, elektrycznej i instalacyjnej projektów wykonawczych, kosztorysów inwestorskich (w tym przedmiarów robót) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla projektu:Wyposażenie Laboratorium Wysokich Ciśnień w nowoczesną aparaturę badawczą, realizowanego przy współfinansowaniu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.
Numer ogłoszenia: 236916 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nawozów Sztucznych w Puławach , Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 473 15 24, faks 081 473 14 88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia: Wykonanie dla branży budowlanej, elektrycznej i instalacyjnej projektów wykonawczych, kosztorysów inwestorskich (w tym przedmiarów robót) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla projektu:Wyposażenie Laboratorium Wysokich Ciśnień w nowoczesną aparaturę badawczą, realizowanego przy współfinansowaniu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dla branży budowlanej, elektrycznej i instalacyjnej projektów wykonawczych, kosztorysów inwestorskich (w tym przedmiarów robót) oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla projektu: Wyposażenie Laboratorium Wysokich Ciśnień w nowoczesną aparaturę badawczą, realizowanego przy współfinansowaniu Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej. Zakres projektu branży budowlanej obejmuje: a) Projekt wykonawczy, b) Kosztorys inwestorski (w tym przedmiar robót), c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla następującego zakresu robót: a) Wymiana świetlików dachowych, b) Wykonanie opaski wokół budynku, wykonanie chodnika, docieplenie fundamentów, c) Korekta niektórych ścianek działowych i wejść do niektórych pomieszczeń. Ponadto, kosztorys inwestorski oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót powinny uwzględniać następujący zakres robót, dla których wykonanie projektu wykonawczego nie jest wymagane: a) Pokrycie dachu papą zgrzewaną, remont wywietrzaków i kominów, b) Remont przybudówek (wymiana pokryć), c) Wykonanie posadzek żywicznych w części technicznej, d) Wykończenie posadzek z terakotą, e) Remont sanitariatów, f) Remont części technicznej, g) Remont zaplecza. Zakres projektu branży elektrycznej obejmuje: a) Projekt wykonawczy, b) Kosztorys inwestorski (w tym przedmiar robót), c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla następującego zakresu robót: a) Wymiana zabezpieczeń elektroenergetycznych budynku, b) Wymiana rozdzielnicy głównej w budynku, c) Wymiana instalacji zasilającej w części laboratoryjnej, d) Wymiana instalacji w części biurowej, e) Wymiana instalacji oświetlenia w łazienkach, f) Wymiana opraw oświetleniowych w części laboratoryjnej, g) Wymiana opraw oświetleniowych w części biurowej, h) Wymiana wentylatorów, i) Inne uzupełniające instalacje elektryczne i teletechniczne wynikające z obowiązujących przepisów lub wymagań inwestora, w tym instalacje oświetlenia awaryjnego (bezpieczeństwa ewakuacyjnego) oraz telefony, sieć komputerowa i radiowęzeł. Zakres projektu branży instalacyjnej obejmuje: a) Projekt wykonawczy, b) Kosztorys inwestorski (w tym przedmiar robót), c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla następującego zakresu robót: a) wykonanie rozprowadzenia oraz przyłączy do stanowisk badawczych gazów technicznych (wodór, azot, argon, tlenki węgla) wraz z orurowaniem, reduktorami i regulatorami (ok. 10 stanowisk badawczych), b) modernizacja i przebudowa instalacji rozprowadzenia powietrza pomiarowego wraz z zaworami regulacyjnymi i innym wymaganym osprzętem, c) przebudowa instalacji wodnej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami do stanowisk badawczych, d) przebudowa instalacji gazowej niskociśnieniowej wraz z przyłączami do stanowisk badawczych, e) wykonanie orurowania i przyłączy pary do stanowisk badawczych, f) wymiana instalacji centralnego ogrzewania, g) inne instalacje pomocnicze wymagane przepisami. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączniki Nr 5, 6 i 7 do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.24.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71.31.00.00 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 71.31.41.00 - Usługi elektryczne 71.31.50.00 - Usługi budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) ma niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia publicznego; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia publicznego; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; e) przedstawi referencje wykonania dokumentacji projektowej o podobnym charakterze w okresie ostatnich trzech lat lub jeżeli okres funkcjonowania firmy jest krótszy w okresie funkcjonowania firmy. 2. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; f) zawiera błędy w obliczeniu ceny; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty, o których mowa w pkt. 6) lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - do terminów wystawienia wyżej wymienionych dokumentów stosuje się zapis pkt. 6); 7) referencje potwierdzające spełnienie kryterium określonego w pkt VIII.1. lit. e), 8) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 do SIWZ; 9) formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do SIWZ; 10) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 3 do SIWZ; 11) parafowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT NAWOZÓW SZTUCZNYCH
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A
24 - 110 Puławy, Kancelaria, pokój nr 156, bud. Dyrekcji INS, E-40
poniedziałek - piątek w godz. 7:00 - 15:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 12:00, miejsce: INSTYTUT NAWOZÓW SZTUCZNYCH Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A 24 - 110 Puławy, Kancelaria, pokój nr 156, bud. Dyrekcji INS, E-40.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wszchodniej 2007-2013.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie kompletu dokumentacji branży budowlanej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres projektu branży budowlanej obejmuje: a) Projekt wykonawczy, b) Kosztorys inwestorski (w tym przedmiar robót), c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla następującego zakresu robót: a) Wymiana świetlików dachowych, b) Wykonanie opaski wokół budynku, wykonanie chodnika, docieplenie fundamentów, c) Korekta niektórych ścianek działowych i wejść do niektórych pomieszczeń. Ponadto, kosztorys inwestorski oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót powinny uwzględniać następujący zakres robót, dla których wykonanie projektu wykonawczego nie jest wymagane: a) Pokrycie dachu papą zgrzewaną, remont wywietrzaków i kominów, b) Remont przybudówek (wymiana pokryć), c) Wykonanie posadzek żywicznych w części technicznej, d) Wykończenie posadzek z terakotą, e) Remont sanitariatów, f) Remont części technicznej, g) Remont zaplecza..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6, 71.24.00.00-2, 71.31.50.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie kompletu dokumentacji branży elektrycznej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres projektu branży elektrycznej obejmuje: a) Projekt wykonawczy, b) Kosztorys inwestorski (w tym przedmiar robót), c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla następującego zakresu robót: a) Wymiana zabezpieczeń elektroenergetycznych budynku, b) Wymiana rozdzielnicy głównej w budynku, c) Wymiana instalacji zasilającej w części laboratoryjnej, d) Wymiana instalacji w części biurowej, e) Wymiana instalacji oświetlenia w łazienkach, f) Wymiana opraw oświetleniowych w części laboratoryjnej, g) Wymiana opraw oświetleniowych w części biurowej, h) Wymiana wentylatorów, i) Inne uzupełniające instalacje elektryczne i teletechniczne wynikające z obowiązujących przepisów lub wymagań inwestora, w tym instalacje oświetlenia awaryjnego (bezpieczeństwa ewakuacyjnego) oraz telefony, sieć komputerowa i radiowęzeł..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6, 71.31.40.00-3, 71.32.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opracowanie kompletu dokumentacji branży instalacyjnej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres projektu branży instalacyjnej obejmuje: a) Projekt wykonawczy, b) Kosztorys inwestorski (w tym przedmiar robót), c) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla następującego zakresu robót: a) wykonanie rozprowadzenia oraz przyłączy do stanowisk badawczych gazów technicznych (wodór, azot, argon, tlenki węgla) wraz z orurowaniem, reduktorami i regulatorami (ok. 10 stanowisk badawczych), b) modernizacja i przebudowa instalacji rozprowadzenia powietrza pomiarowego wraz z zaworami regulacyjnymi i innym wymaganym osprzętem, c) przebudowa instalacji wodnej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami do stanowisk badawczych, d) przebudowa instalacji gazowej niskociśnieniowej wraz z przyłączami do stanowisk badawczych, e) wykonanie orurowania i przyłączy pary do stanowisk badawczych, f) wymiana instalacji centralnego ogrzewania, g) inne instalacje pomocnicze wymagane przepisami..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.20.00-6, 71.32.00.00-7, 71.24.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- "DOSTAWA APARATURY LABORATORYJNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA"
- Świadczenie usługi ochrony w Zakładzie Herbologii IUNG-PIB we Wrocławiu
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w podziale na 5 części zamówienia
- DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO WYSOKOMETANOWEGO E NA OKRES 12 MIESIĘCY
- "Budowa i przebudowa drogi w ul. 4 Pułku Piechoty Wojska Polskiego nr 107610L w Puławach, na odcinku od km 0+730,52 - do km 2+052,92".
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach przedsięwzięcia pn. Optymalizacja świadczeń SP ZOZ w Międzyrzecu Podl. poprzez utworzenie oddziału geriatrycznego i powiązaną modyfikację innych świadczeń
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Rozbudowa drogi gminnej ul. Konwaliowej w Bielsku-Białej, od km 0+190 do km 0+295 wraz z budową przepustu na potoku Krzywa"
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.