eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek,notebooków, komputerów, oprogramowania,nośników pamięci,oraz osprzętu do komputerów dla Jednostki Wojskowej nr 2420, spr. 18/2011/Ł.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-09

Warszawa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek,notebooków, komputerów, oprogramowania,nośników pamięci,oraz osprzętu do komputerów dla Jednostki Wojskowej nr 2420, spr. 18/2011/Ł.
Numer ogłoszenia: 236920 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2420 , ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6891532, faks 022 6891404.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.10wpsam.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jedostka Wojskowa - obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek,notebooków, komputerów, oprogramowania,nośników pamięci,oraz osprzętu do komputerów dla Jednostki Wojskowej nr 2420, spr. 18/2011/Ł..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek,notebooków, komputerów, oprogramowania,nośników pamięci,oraz osprzętu do komputerów dla Jednostki Wojskowej nr 2420, zamówienie podzielono na 7 części. Część nr 1 - dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek,część nr 2 - dostawa papieru do EPSON Stylus PRO, część nr 3 - dostawa monitorów M1, część nr 4 - dostawa netobook 12, część nr 5 - dostawa stacji dokującej IDE, dysków SSD, światłowodów z końcówkami LC-ST 1m, modułu CISCO HWIC-4ESW-4XFE, kill dysku, napędu zewnętrznego FDD na USB, stacji dokującej SATA, cyfrowego testera sieci z LCD, modułów do switcha 2960, część nr 6 - dostawa oprogramowania Office 2010 Sngl i Oprogramowanie Fine Reader profesional Edition BOX, część nr 7 - dostawa stacji roboczych SD acf+M1.Wielkość zamówienia do 125000 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 30.23.31.80-6, 30.23.71.10-3, 30.23.43.00-1, 30.23.73.20-8, 30.23.45.00-3, 30.23.72.70-2, 30.19.72.30-1, 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2, 48.00.00.00-8, 30.23.71.23-3, 37.45.33.00-1, 32.56.20.00-0, 31.73.11.00-0, 47.87.00.00-5, 30.23.31.32-5, 30.23.72.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium (dotyczy części VII) w wysokości 2575,00 zł. 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami SIWZ i może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm); 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem do banku: Bank NBP 22 1010 1010 0046 4613 9120 0000 z dopiskiem: Wadium na PN - nr sprawy: 18 2011 Ł 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego; Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych ((Dz.U. 2010 nr 113 poz. 759 z późn. zm.) 5.Miejscem wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna jest kasa Jednostki Wojskowej 2420 w siedzibie Zamawiającego, czynna od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 10.30 - 13.00 14.00 6. W sprawach zwrotu lub utraty wadium zastosowanie mają przepisy art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010 nr 113 poz. 759.).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, że wykonawca spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków na podstawie kryterium spełnia -nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, że wykonawca spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, że wykonawca spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, że wykonawca spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, że wykonawca spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie (jeżeli dotyczy). Jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty ( należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, z zastrzeżeniem art. 106 Kodeksu cywilnego przy właściwości podmiotowej określonej w ustawie o Krajowym rejestrze sądowym oraz z zastrzeżeniem art. 95 i nast. Kodeksu cywilnego dla podmiotów podlegających wpisowi do Ewidencji Działalności Gospodarczej (art. 14 ust. 2 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej Dz. U. 04.173.poz 1807, z późn. zm.) 2) Potwierdzenia wniesienia wadium. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda. 1.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda. Dot. części I zamówienia 1) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości wraz z raportem z testu wydajności wg normy ISO 19752 dla tonerów monochromatycznych i normy ISO 24711 dla wkładów atramentowych informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z normą potwierdzające, że produkty będące przedmiotem dostawy ( równoważne - zaproponowane w formularzu cenowym ) odpowiadają parametrom produktów określonych w formularzu cenowym 2) karty charakterystyki bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Unii Europejskiej 91n 155 EEC wraz z poprawkami 2001 58 EC równoważnymi 3) certyfikat ISO 14001 lub równoważny na proces produkcji materiałów eksploatacyjnych, pozwalające zweryfikować czy producent spełnia przepisy związane z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że materiały są produkowane w sposób bezpieczny i niewpływający negatywnie na środowisko. Dot. części III zamówienia - Dot. poz. nr 1 1. dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta monitora. 2. Oświadczenie producenta monitora, że w przypadku nie wywiązania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem 3. certyfikat Energy Star 5.0, EPEAT GOLD Dot. Poz nr 2 1. Dokument potwierdzający, że firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2008 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta urządzenia wielofunkcyjnego. 2. Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 3. Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanego sprzętu. 4. Certyfikat ISO 140001:2004 producenta oferowanego sprzętu. Dot. cześci nr IV, poz. nr 1 1. Dokument informujący o wydajności pozwalającej na osiągnięcie wartości Passmark CPU Mark min. 315 w testach CPU opublikowanych przez niezależną firmę PassMark Software na stronie http:www.cpubenchmark.net cpu list.php (dot. tylko wydajności procesora bez względu na testowaną konfiguracje komputera). Wyniki testów procesorów mają być aktualne z dniem opublikowania specyfikacji przez zamawiającego. Jeżeli oferowany procesor nie występuje w tej stronie do oferty należy załączyć wydruk zrzutu ekranu przeprowadzonych testów potwierdzający osiągnięte wyniki dla oferowanego procesora. Ponadto Zamawiający zastrzega sobie, iż w celu sprawdzenia poprawności przeprowadzenia testu może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o dostarczenie w ciągu 3 dni oprogramowania testującego, zaoferowanego sprzętu komputerowego oraz dokładnego opisu przeprowadzonego testu wraz z uzyskanymi wynikami. Niedostarczenie sprzętu do testu będzie skutkować odrzuceniem oferty jako nie spełniającej wymagań postawionych przez Zamawiającego. 2. Certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu. 3. Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu (należy załączyć do oferty). 4. Oferowany model notebooka musi posiadać certyfikat Microsoft, wydruk potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu notebooka z systemem operacyjnym Windows 7 (wydruk ze strony Microsoft WHCL). 5. Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki. 6.Deklaracja zgodności CE Dot. części VII - 1. wydruk z przeprowadzonych testów potwierdzający, że procesor w oferowanej konfiguracji komputera osiągnął wymagany wynik. Testy powinny być potwierdzone przez przedstawiciela producenta komputera w Polsce. 2. Certyfikat ISO 9001 dla producenta sprzętu . 3. Oferowane modele komputerów muszą posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 7 32bit i 64bit (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL) 4. Deklaracja zgodności CE 5. Dokument potwierdzający spełnianie kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043 4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram 6. Komputer musi spełniać wymogi normy Energy Star 5.0 Wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu www.eu-enerQvstar.orQ lub www.enerqystar.gov dopuszcza się wydruk ze strony internetowej. 7. Komputer musi spełniać wymagania programu EPEAT na poziomie GOLD dopuszcza się wydruk ze strony programu potwierdzający zgodność oferowanego sprzętu z wymogami programu dla Polski. 8. Głośność jednostki centralnej w oferowanej konfiguracji mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosząca maksymalnie 22 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę), W przypadku gdy w konfiguracji występuje nie zintegrowana karta graficzna głośność jednostki centralnej w oferowanej konfiguracji mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) nie może wynosić więcej niż 26 dB (załączyć oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę). 9. Dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera. 10. Oświadczenie, że Serwis urządzeń będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta . 11. Oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu że w przypadku awarii dysków twardych dysk pozostaje u Zamawiającego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.10wpsam.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa,budynek 22 pok. 9 (sekcja zamówień publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa ul. 29 Listopada 1, 00-904 Warszawa - Kancelaria Jawna,budynek 22 II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów eksploatacyjnych, szczegółowo określonych w załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru do Epson Stylus Pro 9880 szczegółowo opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa monitorów M1, urządzeń wielofunkcyjnych, dysków twardych przenośnych, klawiatur i myszy optycznych do komputera, pendrive 4 i 8 GB, switch 24 porty, płyty DVD i CD z nadrukiem, płyty RW, dyskietki 3,5, torby na notebooka 15,6..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa monitorów M1, urządzeń wielofunkcyjnych, dysków twardych przenośnych, klawiatur i myszy optycznych do komputera, pendrive 4 i 8 GB, switch 24 porty, płyty DVD i CD z nadrukiem, płyty RW, dyskietki 3,5, torby na notebooka 15,6 , szczegółowo opisanych w załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 30.23.72.00-1, 30.23.31.80-6, 30.23.71.10-3, 30.23.43.00-1, 30.23.73.20-8, 30.23.45.00-3, 30.23.72.70-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa notebooków 12 calowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa notebook 12 calowych, szczegółowo opisanych w załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa stacji dokującej IDE, dysków SSD, światłowodów z końcówkami LC-ST 1m, modułu CISCO HWIC-4ESW-4XFE, kill dysku, napędu zewnętrznego FDD na USB, stacji dokującej SATA, cyfrowego testera sieci z LCD, modułów do switcha 2960.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stacji dokującej IDE, dysków SSD, światłowodów z końcówkami LC-ST 1m, modułu CISCO HWIC-4ESW-4XFE, kill dysku, napędu zewnętrznego FDD na USB, stacji dokującej SATA, cyfrowego testera sieci z LCD, modułów do switcha 2960 , szczegółowo opisanych w załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.71.23-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa oprogramowania Office 2010 Sngl i Oprogramowanie Fine Reader profesional Edition BOX..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania Office 2010 Sngl i Oprogramowanie Fine Reader profesional Edition BOX, szczegółowo opisanych w załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa stacji roboczych SD acf+M1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stacji roboczych SD acf+M1, szczegółowo opisanych w załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.