eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruńprzetarg nieograniczony na dostawę systemu informacji, kas biletowych oraz wyposażenia sali kinowej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Toruń: przetarg nieograniczony na dostawę systemu informacji, kas biletowych oraz wyposażenia sali kinowej.
Numer ogłoszenia: 236931 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sztuki Współczesnej "Znaki Czasu" w Toruniu, ul. Podmurna 70, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6576200, 4714601, fax 056 6210724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csw.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Narodowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawę systemu informacji, kas biletowych oraz wyposażenia sali kinowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przetarg nieograniczony na dostawę systemu informacji, kas biletowych oraz wyposażenia sali kinowej dla CSW (Znaki Czasu) w Toruniu, w oparciu o najnowsze rozwiązania systemów informacyjnych i kinowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 45.21.21.80 - Kasy biletowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.21.80 - Roboty budowlane w zakresie kas biletowych Oryginalny kod CPV: 17.21.61.00 - Meble tapicerowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.61.00 - Meble tapicerowane Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.34.20.00 - Głośniki Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.20.00 - Urządzenia głośnikowe Oryginalny kod CPV: 32.34.30.00 - Wzmacniacze Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.30.00 - Wzmacniacze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w wysokości 19 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki : 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późni. zm.), 3)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych,, 4)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. dla potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum jednej dostawy, odpowiadającej swym rodzajem i wartością (nie mniejszą niż 500 000,00 zł brutto) dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia (tj. w zakresie dostawy sprzętu multimedialnego, w tym co najmniej 8 plazm bezszwowych dla instytucji kulturalnej) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie (np. listy referencyjne lub protokoły odbiorów), 5)O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, dysponują odpowiednią ilością środków finansowych lub zdolnością kredytową tj. posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł., dysponują polisą ubezpieczeniową lub innym dokumentem ubezpieczeniowym potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną kwotę 500.000 zł., 6)warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest posiadanie zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia dostaw i usług będących przedmiotem zamówienia, 7)o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy zaoferują urządzenia, które posiadają zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. spełniający następujące normy: Deklaracja zgodności znak CE, Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia, nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a)Wypełniony i podpisany przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ b)Wypełniony i podpisany przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy, Formularz oferty - stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ c)Wypełniony i podpisany przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy, Formularz cenowy - stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ d)Podpisane Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ e)Oświadczenie, że wykonawca zagwarantuje fizyczną obecność serwisanta w przypadku pojawienia się awarii, której nie można usunąć zdalnie, stanowiące Załącznik nr 5 do SIWZ f)Wypełniony i podpisany przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania wykonawcy, Doświadczenie wykonawcy(podmiotów) składających ofertę wspólnie - stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, g)Uzupełniony i parafowany przez wykonawcę projekt umowy stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ. h)Pozostałe dokumenty wymagane zapisami niniejszej SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. b)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: a)wykaz wykonanych w ostatnich 3 latach, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla potwierdzenia spełnienia tego warunku, Wykonawcy wykażą się zrealizowaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum jednej dostawy, odpowiadającej swym rodzajem i wartością (nie mniejszą niż 500.000,00 zł brutto) dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia (tj. w zakresie dostawy sprzętu multimedialnego, w tym co najmniej 8 plazm bezszwowych dla instytucji kulturalnej) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie (np. listy referencyjne lub protokoły odbiorów), W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności pomiędzy deklaracją wykonawcy a stanem faktycznym skutkować to będzie wykluczeniem wykonawcy (art.24 ust.2 pkt.2 pzp). 4.W celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że zaoferowane urządzenia odpowiadają określonym normom lub specyfikacją technicznym tj. spełniający następujące normy: Deklaracja zgodności znak CE, b)zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, odwołującymi się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia dostaw i usług będących przedmiotem zamówienia: certyfikat ISO 9001:2001 lub inny równoważny dokument potwierdzający jakość świadczonych dostaw, jeżeli wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia. 5.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej a w tym również przedmiotu zamówienia, na wartość nie mniejszą niż wartość 500 000 zł.. b)informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł. 6.Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 6.1. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów o których mowa w pkt.2 ppkt. a-d , składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 6.2. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. DODATKOWY OKRES GWARANCJI POWYŻEJ WYMAGANYCH 2 LAT - 10
  • 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.csw.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu ul. Podmurna 70, 87-100 Toruń..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2007 godzina 12:00, miejsce: Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu ul. Podmurna 70, 87-100 Toruń..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 06.01.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.