eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiZakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania komputerowego dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Pruszczu Gdańskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-22

Pruszcz Gdański: Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania komputerowego dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Pruszczu Gdańskim
Numer ogłoszenia: 236934 - 2008; data zamieszczenia: 22.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Pruszczu Gdańskim , ul. Łukasiewicza 2, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 7731625, fax. 058 7731626.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.uspruszcz.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania komputerowego dla potrzeb Urzędu Skarbowego w Pruszczu Gdańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składania ofert w 2 częściach (PAKIETACH). Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego: PAKIET I Czytnik kodów kreskowych - 1 sztuka; Drukarka kodów kreskowych - 1 sztuka; Drukarka laserowa - 6 sztuk; Kolektor danych - 1 sztuka; Komputer PC zestaw A - 5 sztuk; Komputer PC zestaw B - 6 sztuk; Notebook - 8 sztuk; Pozostały sprzęt i akcesoria; PAKIET II Drukarka igłowa - 1 sztuka.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.24.10.00 - 30.24.10.00 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.32.31 - 30.23.32.31 30.23.32.32 - 30.23.32.32 30.23.32.00 - 30.23.32.00 30.23.11.00 - Terminale komputerowe 30.23.12.50 - 30.23.12.50 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: Wykonawca spełnia warunki, albo nie spełnia warunków. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów, jakich będzie żądać od Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia Wykonawcy zgodny z art. 22 ust. 1 ustawy, b)wypełniony, podpisany i opieczętowany druk oświadczenia Wykonawcy o posiadanych certyfikatach, normach i świadectwach producenta na zaoferowany sprzęt komputerowy, c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania, d)oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. e)wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uspruszcz.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Pruszczu Gd. ul. Łukasiewicza 2, 83-000 Pruszcz Gd., pokój nr 120.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Pruszczu Gd. ul. Łukasiewicza 2, 83-000 Pruszcz Gd., pokój nr 120 lub przesłać na powyższy adres.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Czytnik kodów kreskowych - 1 sztuka 2.Drukarka kodów kreskowych - 1 sztuka 3.Drukarka laserowa - 6 sztuk 4.Kolektor danych - 1 sztuka 5.Komputer PC zestaw A - 5 sztuk 6.Komputer PC zestaw B - 6 sztuk 7.Notebook - 8 sztuk 8.Pozostały sprzęt i akcesoria.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.00-3, 30.23.32.31-9, 30.23.11.00-8, 30.23.12.50-4, 30.21.31.00-6, 30.24.10.00-0, 30.20.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drukarka igłowa - 1 sztuka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.32-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 15.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.