Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-20
Jaworzno: Budowa podłączeń budynków mieszkalnych w osiedlu Pieczyska w Jaworznie do sieci kanalizacji sanitarnej
Numer ogłoszenia: 236938 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , ul. Świętego Wojciecha 34, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, tel. 032 3186014, faks 032 3186048.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.jaworzno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sektor wodny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa podłączeń budynków mieszkalnych w osiedlu Pieczyska w Jaworznie do sieci kanalizacji sanitarnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na wykonaniu podłączeń kanalizacyjnych budynków mieszkalnych w osiedlu Pieczyska do kanalizacji sanitarnej. Zadanie Budowa podłączeń budynków mieszkalnych w osiedlu Pieczyska w Jaworznie do sieci kanalizacji sanitarnej w ramach programu priorytetowego Dofinansowanie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego zgodnie z wymaganiami wynikającymi z umowy z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Do obowiązków Wykonawcy usługi będzie należało w szczególności: 1.roboty budowlane w zakresie przygotowania terenu pod budowę oraz montaż rurociągów, 2.zakup i dostawa materiałów koniecznych do zamontowania 162 podłączeń kanalizacyjnych (zgodnie z załącznikiem do umowy) 3.wykonanie wykopów, odwodnienia, montaż rurociągów i studzienek, 4.roboty w zakresie odwodnienia i odtworzenia terenu 5.obsługa geodezyjna wraz ze sporządzeniem dokumentacji powykonawczej, w której zaprezentowane zostaną przez Wykonawcę wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie spełnienia zakresu rzeczowego oraz naniesieniem wykonywanych podłączeń na mapy Powiatowego Zasobu Geodezyjnego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamówienie uzupełniające szacuje się do 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.25.56.00 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.22.21.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć swa ofertę wadium w wysokości 16.500 PLN słownie: szesnaście tysięcy pięćset złotych. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do 04.07.2013 r. do godz. 12.00 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: BPH S.A. Centrum Rozliczeniowe Kraków nr rachunku 15 1060 0076 0000 3210 0015 1333. W przypadku wniesienia wadium w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach tj.gwarancjach bankowych lub gwarancjach ubezpieczeniowych należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z treścią załącznika nr 2 do IDW.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże,że okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował zamówienie/zamówienia na wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej o łącznej długości 2000 m. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wymaga.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby, tj. Kierownika Budowy - mającego co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi przy co najmniej jednym zadaniu inwestycyjnym obejmującym budowę sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej; posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z art. 12, art. 12a, oraz art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., nr 243, poz. 1623) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)posiada za okres ostatnich 3 lat obrotowych średnie roczne obroty netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż 500 000 PLN. b)posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000 PLN, lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: 1) wykaz wykonanych robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, (z podaniem ich rodzaju), daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały odebrane i wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do IDW), 2) w celu potwierdzenia posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia wykaz osób zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do IDW, 3) w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wymaganych obrotów ze sprzedaży sprawozdanie finansowe w części obejmującej rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata, 4)W celu potwierdzenia posiadania wymaganych środków finansowych lub zdolności kredytowej informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, 5) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w § 26 Regulaminu*, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do IDW, 6)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia działalności gospodarczej do CEIDG, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu zgodnie z § 24 ust.1,2,3 Regulaminu* wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej IDW): Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5) i 6) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt 5) i 6) powyżej powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5) i 6) - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty lub w szczególnośći w przypadku: a)Zmiany ustawowej stawki podatku VAT-jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku b)Zaniechania wykonania części robót-zmiana taka spowoduje zmniejszenie zakresu rzeczowego poprzez ograniczenie liczby podłączeń kanalizacyjnych w stosunku do przewidzianych w kontrakcie i związanych z tym robót towarzyszących w przypadku: i.niewyrażenia zgody właściciela nieruchomości na przeprowadzenie robót budowlanych lub jeżeli wykonanie tych robót budowlanych stoi w sprzeczności z interesem osób prywatnych, dla których miało być wykonane podłączenie do sieci kanalizacyjnej ii.stwierdzonej przez Inspektora Nadzoru konieczności zaniechania robót budowlanych z uwagi na wystąpienie obiektywnych przyczyn technicznych uniemożliwiających wybudowanie podłączeń kanalizacyjnych iii.wystąpienia innych prawnych lub technicznych okoliczności uniemożliwiających w sposób obiektywny wykonanie robót budowlanych będących przedmiotem umowy. Inne zmiany w umowie mogą być wprowadzone przy uwzględnieniu zapisu par 67 Regulaminu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.jaworzno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.mpwik.jaworzno.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Klienta-Kancelaria w siedzibie Zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., ul. Św. Wojciecha 34 43-600 Jaworzno parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany na podstawie umowy z Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie w ramach programu priorytetowego: Dofinansowanie przydomowych oczyszczalni ścieków oraz podłączeń budynków do systemu kanalizacyjnego. Przetarg nieograniczony na roboty budowlane do 5.000.000,00 EURO przeprowadzony zgodnie z Regulaminem przeprowadzania przetargów i udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane obowiązującego w MPWiK Sp. z o.o. w Jaworznie(dostępny na stronie internetowej zamawiającego www.mpwik.jaworzno.pl w zakładce przetargi). W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia ukazania się ogłoszenia.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JAWORZNA
- "Dostawa materiałów niezbędnych w procesie sterylizacji, środków czystościowo-dezynfekujących oraz azotu ciekłego do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- "Dostawa odczynników do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie - uzupełnienie"
- "Zakup części i akcesoriów do aparatury medycznej do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- "Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Jaworznie przy ul. Ławczanej 12" w ramach zadania inwestycyjnego Adaptacja pomieszczeń w budynku SP 7
- Budowa boiska do streetball-u przy Szkole Podstawowej nr 3 w Jaworznie (JBO) .
więcej: przetargi w Jaworznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.