Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Częstochowa: Odczynniki III
Numer ogłoszenia: 236949 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, fax 034 3651756.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odczynniki III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników, testów, pasków, surowic, zestawów lateksowych, podłóż dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, Zakładu Mikrobiologii Klinicznej i Pracowni Izotopowej - poniżej 137 tys euro
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Oryginalny kod CPV: 24.49.64.00 - Odczynniki izotopowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.64.00 - Odczynniki izotopowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podst. art. 44 uPzp oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkty 1-4 ustawy, tj.: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania tych warunków będzie dokonana na podstawie złożonych dokumentów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy oraz warunków określonych w punkcie III SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.1.1.Oświadczenie wykonawcy , że spełnia warunki udziału w postępowaniu na podst. art. 44 PZP (wg wzoru - załącznik nr 2 SIWZ) 1.1.2. Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust.1 Ustawy, (wg wzoru - załącznik nr 2 SIWZ) 1.1.3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien dostarczyć: 2.1. oświadczenie, że oferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych Dz.U. nr 93 z 2004r z późniejszymi zmianami lub posiadają deklarację zgodności CE. 2.2.wykaz dokumentów na podstawie których oferowany asortyment został dopuszczony do obrotu i używania z podaniem nazwy jednostki dopuszczającej, numeru dopuszczenia, rodzaju dokumentu dopuszczenia i którego asortymentu dotyczy. Wykonawca w przypadku wybrania jego oferty, wraz z pierwszą dostawą dostarczy dokumenty na podstawie których oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych i zadeklarowaną klasą (deklaracja zgodności wystawiona przez wytwórcę wyrobu świadcząca o spełnieniu przez wyrób wymagań zasadniczych i przeprowadzenia procedury zgodności, certyfikat CE z numerem jednostki notyfikowanej wydany przez jednostkę notyfikowaną, dokument potwierdzający wpis wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych świadectwa rejestracji - wg wzoru Załącznik Nr 3 2.3. oświadczenie wykonawcy, że oferowane w części .......... poz......... substancje zgodnie z rozporządzeniem REACH - Dz.U. Nr 136 z 29.05.2007 r posiadają karty charakterystyk substancji i preparatów opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 04.09.2007 - Dz.U,Nr 174 poz. 1222 i w przypadku wyboru naszej oferty zostaną dostarczone wraz z pierwsza dostawą- wg wzoru Załącznik Nr 3 2.4. oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty podpisze umowę, której wzór załączono do SIWZ - wg wzoru załącznik Nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalparkitka.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja IWZ: bezpłatnie na stronie www.szpitalparkitka.com.pl, do odbioru w pokoju 235 tutejszego Szpitala lub na pisemny wniosek Wykonawcy pocztą...
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy złożyć w pokoju 356 tut. Szpitala.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Załącznik Nr 1 część 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy lateksowe płytkowe i RF Waalera w ilości zabezpieczajacej potrzeby Zamawiającego przez okres 20 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Załącznik Nr 1 część 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski do oznaczania PH w ilości zabezpieczajacej potrzeby zamawiającego przez okres 20 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: załącznik Nr 1 część 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Surowice diagnostyczne dla enteropatogennych szczepów Escerichia w ilości zabezpieczajacej potrzeby zamawiającego przez okres 20 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Załącznik Nr 1 część 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy lateksowe do diagnostyki kiły metodą aglutynacyjną w ilości zabezpieczajacej potrzeby zamawiającego przez okres 20 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Załącznik Nr 1 część 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoże chromogenne do identyfikacji Candida Spp w ilości zabezpieczajacej potrzeby zamawiającego przez okres 20 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Załącznik Nr 1 część 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoże HTM do określenia wrażliwości Haemophilus Influenzae metoda dyfuzyjno-krążkową w ilości zabezpieczajacej potrzeby zamawiającego przez okres 20 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: załącznik Nr 1 część 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy do badań medodą Elisa na automatycznym analizatorze immunologicznym, koniuganty anty-ludzkie w ilości zabezpieczajacej potrzeby zamawiającego przez okres 20 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Załącznik Nr 1 część 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Generator Tc w ilości zabezpieczajacej potrzeby zamawiającego przez okres 20 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Załącznik Nr 1 część 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Znaczniki EC w ilości zabezpieczajacej potrzeby zamawiającego przez okres 20 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: zAŁĄCZNIK NR 1 CZĘŚĆ 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Znaczniki MDP w ilości zabezpieczajacej potrzeby zamawiającego przez okres 20 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Załacznik Nr 1 część 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Znaczniki nonokoloid w ilości zabezpieczajacej potrzeby zamawiającego przez okres 20 m-cy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.64.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: " Przebudowa DP 1029S na odc. Kłomnice - Bartkowice wraz z budową chodnika i dwodnieniem, gm. Kłomnice".
- Sporządzanie opinii kominiarskich,w tym spr.stanu technicznego przew.kominowych dym.,spalin. i went. w wolnych lokalach zlok.w bud. stan. zasób kom. aminy zarz.i admin. przez ZGM TBS Sp. z o.o.
- Remont pomieszczeń 137,138, wymiana drzwi korytarzowych do pom. 134, 135 oraz remont 2 toalet na 1 piętrze w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie, przy ul. Waszyngtona 4/8-segment C
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej przez okres 24 miesięcy
- Sukcesywne dostawy mięs (3 części) do AŚ w Częstochowie.
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Dostawa testów, odczynników laboratoryjnych i dzierżawa aparatu do posiewu krwi i płynów ustrojowych
- Dostawa odczynników do cytometrii
- Dostawa odczynników i dzierżawa aparatu do diagnostyki alergologicznej ImmunoCAP.
- Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych wraz z dzierżawą aparatów do wykonywania badań mikrobiologicznych
- Sukcesywna dostawa testów alergologicznych wraz z dzierżawą wyposażenia do wykonywania testów.
więcej: Odczynniki izotopowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.