Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-05
Chorzele: Wdrożenie E-Usług w Urzędzie Miasta i Gminy w Chorzelach
Numer ogłoszenia: 236955 - 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chorzele , ul. Ogrodowa 7, 06-330 Chorzele, woj. mazowieckie, tel. 29 7515161, faks 29 7515686.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachorzele.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wdrożenie E-Usług w Urzędzie Miasta i Gminy w Chorzelach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie przetargowe jest realizacją projektu pod nazwą: E-Chorzele - urząd bez wychodzenia z domu, urząd bez barier, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza, Działanie 2.2 Rozwój e-usług. Przedmiotem zamówienia jest: 1) budowa infrastruktury sieci LAN i prace adaptacyjne dostosowujące pomieszczenie serwerowni - 1; 2) zakup sprzętu komputerowego: a)Komputer - 6 sztuk; b) Monitor - TYP 1 - 19 - 6 szt.; c) Notebook - 1 szt.; d) Torba na notebooka - 1 szt.; e) Drukarka - TYP 1 - A4, mono, sieciowa, duplex - 3 szt.; f) Drukarka - TYP 2 - A4, kolorowa, laserowa, sieciowa, duplex - 1 szt.; g) Drukarka - TYP 3 - drukarka kodów kreskowych - 1 szt.; h) Skaner - TYP 1 - A4 - 2 szt.; i) Skaner -TYP 2 - A3 - 1 szt.; j) Czytnik kodów kreskowych - 1 szt.; k) Serwer w obudowie typu RACK - 2 szt.; l) Streamer zewnętrzny z oprogramowaniem do backupu - 1 szt.; m) Zasilacz awaryjny do serwera w obudowie typu RACK - 2 szt.; n) Projektor multimedialny - 1 szt.; o) Infomat - 1 szt.; p) Konsola LCD z przełącznikiem KVM - 1 szt.; q) Sejf na nośniki danych - 1 szt.; r) Zestaw do składania bezpiecznych podpisów elektronicznych - 6 szt.; 3) zakup oprogramowania komputerowego: a) Oprogramowanie TYP 1 - pakiet oprogramowania biurowego w wersji BOX (zgodny lub równoważny) Office Pro 2010 Polish - 2 licencje; b) Oprogramowanie TYP 2 - system operacyjny serwera (zgodny lub równoważny) Microsoft OEM Windows Server Std 2008 R2 64 Bit x64 - 2 pakiety instalacyjne nowa licencja MOLP; c) Oprogramowanie TYP 3 - licencje dostępowe do serwera (zgodne lub równoważne) Microsoft Windows 2008 Server CAL Polish, 1pk - nowa licencja MOLP dla 34 użytkowników; d) Oprogramowanie TYP 4 - System operacyjny do PC 1 (BOX) - (zgodne lub równoważne) Windows 7 Professional - licencja MOLP dla 25 komputerów; e) Oprogramowanie TYP 5 - Antywirus, antyspam, firewall - 34 licencje; f) Oprogramowanie TYP 6 - Elektroniczny System Obiegu Dokumentów - 30 licencji; g) Oprogramowanie TYP 7 - Platforma Elektroniczny Urząd (e-Urząd) - 1 licencja; h) Oprogramowanie TYP 8 - Oprogramowanie zabezpieczające komputery przed nieautoryzowanym dostępem - 31 licencji..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 48.82.00.00 - Serwery 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 51.61.10.00 - Usługi instalowania komputerów 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 30.21.40.00 - Stacje robocze 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8 000,00 zł, słownie: osiem tysięcy złotych. 2.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Chorzelach Nr 31 8913 0005 0000 1472 2000 0030 z adnotacją wadium - Wdrożenie E-Usług w Urzędzie Miasta i Gminy w Chorzelach. 2) W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) W gwarancjach bankowych, 4) W gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami), 6) Wadium musi być wniesione przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 20.09.2011r. do godz. 12.00. 7) Sposób przekazania: Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w kasie Urzędu Miasta i Gminy w Chorzelach, pok. Nr 2, ul. Ogrodowa 7, 06-330 Chorzele, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, wykonawca powinien załączyć do oferty dowód wniesienia wadium na konto zamawiającego. 8) Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 9) Dokumenty dotyczące wniesienia wadium w formach innych niż w pieniądzu należy złożyć w formie oryginału. 10) W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 3. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta będzie podlegać odrzuceniu. 4. W przypadku składania oferty przez Oferentów występujących wspólnie (konsorcjum) należy złożyć jedno wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Warunek uznany zostanie za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. -wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej wykonanej w okresie ostatnich 5 lat, polegającej na wykonaniu logicznej sieci komputerowej wraz z dedykowaną dla sprzętu komputerowego siecią elektryczną, o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda; -wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 usługi w okresie ostatnich 3 lat, której elementem było: a)wdrożenie oferowanego systemu elektronicznego obiegu dokumentów dla minimum 30 użytkowników, z dostępnymi w nim formularzami elektronicznymi podpisywanymi bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym kwalifikowanym certyfikatem, b)zintegrowanie z platformą e PUAP oferowanego systemu elektronicznego obiegu dokumentów w obszarze integracji -Obsługa dokumentów- w obu kierunkach tj. odbieranie dokumentów ze skrytek e-PUAP i wysyłanie dokumentów z EOD do skrytek na e-PUAP; c)wykonaniu minimum 10 formularzy elektronicznych zgodnych z wymogami zamieszczonymi na e-PUAP - wymagane jest wskazanie tych formularzy w CRD na e-PUAP; d)wdrożenie sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, instalacji i konfiguracji serwerowych systemów operacyjnych, wdrożeniu systemów bezpieczeństwa sieci LAN, prewencji i zapobiegania atakom (firewall IPS-IDS) oraz wdrażaniu zestawów do składania bezpiecznego podpisu elektronicznego wraz z weryfikacją subskrybentów w siedzibie zamawiającego; e)dostarczenie i wdrożenie oferowanej platformy stanowienia prawa miejscowego, tj. systemu tworzenia i zarządzania aktami normatywnymi w jednostce samorządu terytorialnego; o łącznej wartości ww. usług na kwotę co najmniej 200.000,00 zł brutto. -wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 1 dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wymagane jest posiadanie narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu realizacji zamówienia (warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. wykonawca powinien dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia: w szczególności: a.1 osobą posiadającą poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych, stanowiących tajemnicę służbową (art. 36 ust. 2 ustawy z dnia 22.01.1999r. o ochronie informacji niejawnych - Dz.U. Nr 11, poz. 95 z późniejszymi zmianami) b.1 osobą posiadającą certyfikat inżyniera systemu operacyjnego wdrażanego na serwerze dedykowanym do instalacji systemu EOD; c.1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie określonym w art. 13 ust. 1 pkt. 2 Ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2006r. nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) w specjalności określonej w art. 14 ust.1 pkt. 5 wymienionej ustawy oraz posiadającą członkostwo właściwej Izby Samorządu Zawodowego; d.3 osobami posiadającymi dyplom (świadectwo) ukończenia pierwszego stopnia trzystopniowego kursu (szkolenia) kwalifikacyjnego w zakresie 1. Instalacji, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta oferowanego systemu okablowania; e.1 osobą posiadającą dyplom (świadectwo) ukończenia trzystopniowego kursu (szkolenia) kwalifikacyjnego w zakresie 1. instalacji, 2. pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń oraz 3. projektowania okablowania strukturalnego, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta oferowanego systemu okablowania; f.1 osobą posiadającą dyplom (świadectwo) ukończenia kursu (szkolenia) w zakresie obsługi oferowanych zasilaczy UPS; Na poświadczenie powyższych uprawnień wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie oceniony według kryterium: spełnia - nie spełnia. Wykonawca musi wykazać, iż posiada: opłaconą polisę ubezpieczeniową a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 350 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
inne dokumenty
Certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności dla zastosowanych materiałów i urządzeń wymienione w załącznikach do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający działając zgodnie z art. 144 ust 1 Ustawy Pzp nie dopuszcza do wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, poza niżej wymienionymi: a)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożności wykonania robót budowlanych lub usług z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub Zamawiającego. Termin zakończenia umowy może zostać zmieniony przez strony z uwzględnieniem czasu trwania przyczyny. b)Zmiany oferowanych urządzeń na inne, o parametrach nie gorszych niż deklarowane przez wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, w sytuacji wycofania urządzeń z produkcji przez producenta, po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminachorzele.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Ogrodowa 7, P. Krzysztof Szymaniak, pok. nr 15, tel. 0 (29) 7516532, fax. 0 (29) 7515686, od poniedziałku do piątku w godz. 8.30 - 15.30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Chorzelach, ul. Ogrodowa 7, 06-330 Chorzele, pokój nr 23 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie przetargowe jest realizacją projektu pod nazwą E-Chorzele - urząd bez wychodzenia z domu, urząd bez barier, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013, Priorytet II Przyspieszenie e-rozwoju Mazowsza, Działanie 2.2 Rozwój e-usług.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHORZELE
- Przebudowa i rozbudowa zbiornika wodnego - stawu do retencjonowania wód opadowych i roztopowych oraz wód gruntowych w miejscowości Bagienice, gm. Chorzele.
- Budowa odcinka sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej na terenie działek oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 170/11, 170/14 położonych w obrębie 0041- Rembielin gmina Chorzele.
- Budowa stawu - zbiornika do retencji wód powierzchniowych w miejscowości Nowa Wieś k. Duczymina, gmina Chorzele, powiat przasnyski, województwo mazowieckie.
więcej: przetargi CHORZELE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 7 im. Gen. J. Bema w Ostrowie Wielkopolskim.
- Utworzenie Klubu Dziecięcego w Szudziałowie realizowane w ramach środków pochodzących z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- Opracowanie (implementacja i wdrożenie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie gminy Strawczyn
- opracowanie i wdrożenie aplikacji żeglarskiej z możliwością rezerwacji miejsc postojowych SailPlanner Pomerania
- Dostawa i wdrożenie systemu kadrowo-płacowego wraz ze świadczeniem usług serwisu oraz integracja z istniejącym systemem finansowo-księgowym Enova365.
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.