Ogłoszenie z dnia 2011-09-05
Lublin: Prace remontowe pomieszczeń w budynku Teatru im. J. Osterwy w Lublinie.
Numer ogłoszenia: 236973 - 2011; data zamieszczenia: 05.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Juliusza Osterwy w Lublinie, ul. Narutowicza 17, 20-004 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5322935, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe pomieszczeń w budynku Teatru im. J. Osterwy w Lublinie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres prac remontowych uzupełniających wg. wykazu - Wymiana grzejników c.o. z zaworami (zabudowa rur c.o.), - Naprawa podłogi:zdjęcie starej podłogi, osuszenie, wykonanie nowej konstrukcji tzw utwardzenie, - Położenie instalacji elektrycznej, - Równanie ścian (gładź gipsowa) i malowanie pomieszczeń, - Szpachlowanie pomieszczeń. - Uzupełnienie tynków na ścianach, - Zamontowanie dodatkowych gniazd elektrycznych, - wymiana oświetlenia, - zamontowanie gniazd elektrycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac i czynności, niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w: specyfikacji technicznej i przedmiarach robót, stanowiących Załączniki do SIWZ. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: Zamawiający przewidział w SIWZ II.1.4. zamówienie uzupełniające do 50 % prac w zakresie: równania i malowania powierzchni pomieszczeń, montowania gniazd elektrycznych, wymiany oświetlenia i wymiany grzejników, parapetów i drzwi...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOSAICO S.C. MISZTAL MICHAŁ, ZBICIAK ANDRZEJ
jakie przetargi wygrała firma
MOSAICO S.C. MISZTAL MICHAŁ, ZBICIAK ANDRZEJ
- MOSAICO M.Misztal i A.Zbiciak Spółka Cywilna, ul. Nowy Świat 32,, 20-418 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36015,62 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35786,71
Oferta z najniższą ceną: 35786,71 / Oferta z najwyższą ceną: 35786,71
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Prace uzupełniające zostały przewidziane w zamówieniu podstawowym na prace remontowe pomieszczeń w budynku Teatru im. J.Osterwy w Lublinie zawarte w SIWZ (pkt. II.1.4 ogłoszenia dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego) Zamówienie uzupełniające do 50 % prac przewidziano w zakresie: równania i malowania powierzchni pomieszczeń, montowania gniazd elektrycznych, wymiany oświetlenia i wymiany grzejników, parapetów i drzwi.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywna dostawa nabiałowych produktów porcjowanych w ramach realizacji programu pilotażowego "Dobry posiłek w Szpitalu"
- Dostawa środków czystości
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania parametrów krytycznych do analizatorów będących własnością Zamawiającego-2 zadania
- Dostawa licencji do posiadanych urządzeń FortiGate - 1101E
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 22 części.
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa oczyszczalni ścieków komunalnych w Trąbkach Wielkich
- "Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku "
- Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
- Modernizacja infrastruktury społecznej i sportowej na terenie Gminy Kobylnica
- Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
- Modernizacja budynku Zespołu Szkoły i Przedszkola w Krzyworzece
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.