To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-09
Kielce: Dostawa mebli oraz dostawa mebli wraz z montażem
Numer ogłoszenia: 236989 - 2012; data zamieszczenia: 09.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 185705 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi Kieleckie Sp. z o.o., ul. Krakowska 64, 25-701 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3653100, faks 041 3455220.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli oraz dostawa mebli wraz z montażem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa mebli oraz dostawa mebli wraz z montażem do Spółki z o.o. WODOCIĄGI KIELECKIE ul. Krakowska 64 w Kielcach według następującego zestawienia: Część nr 1: 1. biurko - 2 szt., 2. kontener - 2 szt., 3. szafka na segregatory -1 szt. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/I do SIWZ. Część nr 2: 1.biurko - 4 szt., 2.szafka z szufladą i drzwiczkami - 1 szt., 3.szafka z szufladą i drzwiczkami - 4 szt., 4.regał na segregatory - 2 szt., 5.szafka narożna - 1 szt., 6.szafa ubraniowa - 1 szt., 7.blat półokrągły - 1 szt., 8.blat półokrągły - 2 szt. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze schematem poglądowym zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/II do SIWZ. W zakresie CZĘŚCI nr 2, przed złożeniem oferty, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu montażu mebli tj. w pokoju nr 5 (JI), Kielce ul. Krakowska 64 wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem oferowanego wyposażenia. Wizję lokalną wraz z pomiarem pomieszczenia można przeprowadzić w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu szczegółów np. daty i godziny z Sekcją Logistyki tel. 41 365 31 24 lub 41 365 31 25. Część nr 3: 1.szafa do zabudowy - 1 szt., 2.szafa na ubrania - 1 szt., 3.szafka wisząca - 1 szt., 4.wieszak na ubrania - 1 szt., 5.biurko - 3 szt., 6.biurko - 1 szt., 7.podstawka na kółkach pod stację dysków komputera - 4 szt., 8.szafka z drzwiczkami - 2 szt., 9.narożniki z półkami - 4 szt., 10.szafka z drzwiczkami przesuwnymi - 6 szt., 11.kontener - 4 szt., 12.szafa do zabudowy - 1 szt., 13.szafka - 1 szt., 14.szafa - 1 szt. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze schematem poglądowym zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/III do SIWZ. W zakresie CZĘŚCI nr 3, przed złożeniem oferty, Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej w miejscu montażu mebli tj. w pokoju nr 14 (TG), Kielce ul. Krakowska 64 wraz z koniecznym pomiarem pomieszczenia pod kątem oferowanego wyposażenia. Wizję lokalną wraz z pomiarem pomieszczenia można przeprowadzić w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 800 do 1400, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu szczegółów np. daty i godziny z Sekcją Logistyki tel. 41 365 31 24 lub 41 365 31 25. Część nr 4: 1.fotel biurowy - 1 szt., 2.fotel biurowy - 3 szt., 3.fotel biurowy - 10 szt., 4.krzesło - 3 szt., 5.krzesło składane - 20 szt., szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/IV do SIWZ. Część nr 5: 1.Szafka wisząca na klucze (200 szt.) - 2 szt., 2.Szafka wisząca na klucze (50 szt.) - 3 szt., 3.Szafka metalowa ubraniowa jednodrzwiowa na nóżkach - 2 szt. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cen jednostkowych, Załącznik nr 2/V do SIWZ. 2.Wymagania dotyczące oferowanych mebli: 2.1 meble winny być wykonane z płyty wiórowej, oklejonej laminatem. Wykorzystane do produkcji mebli materiały muszą odpowiadać klasie higieniczności E1 2.2 krawędzie elementów meblowych muszą być oklejone obrzeżem PVC o gr. 1-2 mm, posiadającym atest zgodnie z którym produkt odpowiada wymaganiom higienicznym w każdych warunkach użytkowania, 2.3 użyte kleje nie mogą stanowić zagrożenia dla zdrowia, 2.4 rozmieszczenie półek w meblach przeznaczonych do przechowywania segregatorów powinno być tak dobrane, aby wysokość w ich świetle wynosiła minimum 33 cm, Wymiary gabarytowe mebli nie mogą odbiegać od podanych w SIWZ (Formularz cen jednostkowych) o więcej niż +/- 1% 3. Miejscem dostawy mebli jest siedziba Zamawiającego, 25-701 Kielce ul. Krakowska 64: - pokój nr 2, Budynek warsztatowy w CZĘŚCI nr 1, - pokój nr 5, Budynek administracyjny w CZĘŚCI nr 2, - pokój nr 14, Budynek administracyjny w CZĘŚCI nr 3, - Magazyn Centralny w CZĘŚCI nr 4 i 5. W ramach realizacji zamówienia dla CZĘCI nr 2 i 3 Wykonawca zobowiązany jest zamontować dostarczone wyposażenie w miejscu użytkowania, koszt dostawy winien obejmować prace montażowe. 4.Dostawa przedmiotu zamówienia winna być zrealizowana zgodnie z terminami określonymi w SIWZ rozdział III. Informacja o terminie dostawy lub dostawy i montażu mebli winna być przekazana do Zamawiającego faksem z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych. 5.Dostawa przedmiotu zamówienia do Spółki, w zakresie CZĘŚCI nr 1, 4 i 5 winna być zrealizowana w dni robocze w godzinach od 7:00 do 13:00 po uprzednim ustaleniu terminu i godzin dostawy z Zamawiającym. 6. Dostawa i montaż mebli do Spółki, w zakresie CZĘŚCI nr 2 i 3 winna być zrealizowana w dni robocze od godziny 8:00 lub w godzinach i terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 7. W przypadku dostawy towaru wadliwego Wykonawca będzie zobowiązany do jego wymiany w terminie 10 dni od daty zgłoszenia tego faktu. 8. Koszty transportu - dostawy ponosi Wykonawca. 9. Szczegółowe zasady określające sposób rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w Załączniku nr 6 do SIWZ - wzór umowy. 10. Na dostarczony przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej rękojmi liczonej od dnia odbioru mebli, potwierdzonego protokółem odbioru..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o., ul. Peryferyjna 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3900,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1001,22
Oferta z najniższą ceną: 1001,22 / Oferta z najwyższą ceną: 1990,14
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o., ul. Peryferyjna 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3966,75
Oferta z najniższą ceną: 3966,75 / Oferta z najwyższą ceną: 5595,27
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Część nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o., ul. Peryferyjna 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8552,19
Oferta z najniższą ceną: 8552,19 / Oferta z najwyższą ceną: 12104,43
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
DEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWO-PRODUKCYJNE SP. Z O.O.
- DEK Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowo - Produkcyjne Sp. z o.o., ul. Olszewskiego 9, 25-663 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6496,86
Oferta z najniższą ceną: 6496,86 / Oferta z najwyższą ceną: 28314,60
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Część nr 5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- METALKAS Sp. z o.o., ul. Deszczowa 63, 85-467 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1100,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1997,52
Oferta z najniższą ceną: 1997,52 / Oferta z najwyższą ceną: 2386,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup samochodu służbowego
- Usługa cateringu wraz z serwisem kawowym na potrzeby organizacji posiedzeń Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego w Kielcach
- Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości oraz artykułów higienicznych dla Politechniki Świętokrzyskie
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w Inspektoracie ZUS Busko-Zdrój przy ul. Partyzantów 33
- Usługi serwisowania i naprawy sprzętu medycznego w okresie 1 roku
- "Zakup mieszanki mineralno-asfaltowej i emulsji asfaltowej na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Kielcach w 2025"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie multimedialne oraz meblowe Szkoły Podstawowej w Irządzach oraz budynku administracji publicznej
- DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA DO ŻŁOBKA PUBLICZNEGO W ŁYSOMICACH
- Budowa nowego przedszkola i żłobka w Bachowicach
- "Dostawa i wykonanie mebli do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- Przebudowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wały
- Utworzenie 25 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w żłobku w Bolesławcu przy ulicy Szkolnej (działka nr 332/3,338/1) - Pierwsze wyposażenie żłobka
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.