eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePrzedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - naprawy i konserwacji budynku nr 9 (Biuro Przepustek Brama nr 1) w kompleksie wojskowym 3491 w Gliwicach przy ul. Andersa 47.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Gliwice: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - naprawy i konserwacji budynku nr 9 (Biuro Przepustek Brama nr 1) w kompleksie wojskowym 3491 w Gliwicach przy ul. Andersa 47.
Numer ogłoszenia: 237043 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4217 , ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 231 92 51, fax. 0-32 231 92 51 wew. 111-720.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.4wog.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - naprawy i konserwacji budynku nr 9 (Biuro Przepustek Brama nr 1) w kompleksie wojskowym 3491 w Gliwicach przy ul. Andersa 47..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych - naprawy i konserwacji budynku nr 9 (Biuro Przepustek Brama nr 1) w kompleksie wojskowym 3491 w Gliwicach przy ul. Andersa 47..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wojskowych obiektów budowlanych oraz instalacji 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 500,00 zł, (słownie: pięćset złotych 00/100): Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego na numer rachunku bankowego 23 1010 1212 0063 3413 9120 0000 - w jednej z poniżej podanych form: a). w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, b). w gwarancjach bankowych, c). w gwarancjach ubezpieczeniowych d). w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w wymaganym terminie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - zatrudniają majstra budowlanego jako kierownika robót z uprawnieniami zawodowymi, który należy do Izby Inżynierów Budownictwa, - załączą oświadczenie o dysponowaniu niezbędną ilością zatrudnionych pracowników do wykonania robót, - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej dwie roboty o podobnym charakterze i wartości złożonej oferty do wykazu należy załączyć referencje lub protokoły końcowe wykonania robót, - dokonają wizji lokalnej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników; c) kserokopie uprawnień dla majstra branży budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Izby inżynierów Budownictwa, d) wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; (należy załączyć referencje lub protokoły końcowe odbioru robót) - wg załącznika do specyfikacji, f) oferta oraz kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną wraz z zestawieniem materiałów, jakie zostaną użyte do wykonania zamówienia, g) oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji lokalnej, h) parafowany wzór umowy i wzór umowy gwarancji - stanowiące załączniki do specyfikacji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.4wog.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4217, ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, kancelaria jawna budynek nr 7 parter..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4217, ul. Andersa 47, 44-121 Gliwice, kancelaria jawna budynek nr 7 parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.