To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-20
Warszawa: Świadczenie usług asysty wdrożeniowej systemu teleinformatycznego w ramach projektu TERYT 3 - ZP/BO-4-2500-12/KN-2500-11/T3/2013
Numer ogłoszenia: 237064 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 203270 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Urząd Geodezji i Kartografii, ul. Wspólna 2, 00-926 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6618432, faks 022 6283467.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług asysty wdrożeniowej systemu teleinformatycznego w ramach projektu TERYT 3 - ZP/BO-4-2500-12/KN-2500-11/T3/2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zamówienie stanowi zamówienie uzupełniające do zamówienia podstawowego nr ZP/BO-4-2500-27/KN-2500-4/T2/2011 przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na Budowę i wdrożenie systemu teleinformatycznego w ramach projektu TERYT 2. 2. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie świadczenia usług asysty wdrożeniowej systemu teleinformatycznego do prowadzenia państwowego rejestru granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju oraz ewidencji miejscowości ulic i adresów. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie prac związanych z modyfikacjami i rozszerzeniami aplikacji EMUiA i systemu zarządzania PRG (w tym dokumentacji) oraz wszelkie prace związane z wytworzeniem, instalacją, testowaniem i przeprowadzeniem niezbędnych spotkań roboczych i konsultacji; 2) rozbudowę zbiorów danych zgromadzonych w ww. systemach; 3) organizację i prowadzenie usług zdalnego (m.in. telefonicznego, e-mailowego) i bezpośredniego wsparcia użytkowników.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 72.22.41.00 - Usługi w zakresie planowania wdrażania systemu 72.24.00.00 - Usługi analizy systemu i programowania 72.26.80.00 - Usługi dostawy oprogramowania 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 38.22.10.00 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: TERYT 3 - Rozbudowa systemów do prowadzenia rejestrów adresowych - Etap I (umowa o dofinansowanie nr POIG.07.01.00-14-053/12-00 z dn. 24.12.2012 r.).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COMARCH S.A., Al. Jana Pawła II 39A, 31-864 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 405000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 498150,00
Oferta z najniższą ceną: 498150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 498150,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W dniu 07.04.2011 r. Zamawiający wszczął w trybie przetargu nieograniczonego postępowanie na Budowę i wdrożenie systemu teleinformatycznego w ramach projektu TERYT 2. W ogło-szeniu o zamówieniu Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego zamówienia. W wyniku przedmiotowego postępowania Zamawiający udzielił zamówienia w dniu 26.08.2011 r. oraz zamówienia uzupełniającego w dniu 03.10.2012 r. Wykonawcy: COMARCH S.A. z siedzibą w Krakowie, Al. Jana Pawła II 39A, 31-864 Kraków. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotych-czasowemu wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne świadczenie usługi przeprowadzkowo - transportowej na rzecz Zamawiającego w okresie 12 miesięcy.
- Budowa wiat fotowoltaicznych na parkingu budynku Urzędu Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- Dostawa akcesoriów endoskopowych, filtrów i układów oddechowych oraz masek tlenowych, łączników i rur określonych w 3 pakietach.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Żurawia 26 m 20, część nr 2: S. Dubois 8 m 4
- Wykonanie instalacji gaszenia gazem wraz z systemem detekcji, w pomieszczeniu serwerowni i pomieszczeniu UPS
- Świadczenie kompleksowej usługi polegającej na utrzymaniu w stałej sprawności eksploatacyjnej wszystkich aluminiowych okien systemu REYNAERS TS 50 w budynku Urzędu Dzielnicy Bemowo.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe, dostawa i uruchomienie oprogramowania do zabezpieczenia danych" w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Golubsko-Dobrzyński".
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego zapewniającego zarządzanie Archiwum SGH
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Opracowanie specyfikacji interoperacyjności dla prototypu Systemu Standaryzacji Informacji w Diagnostyce Laboratoryjnej (SSIDL) w ramach projektu: Wdrożenie słownika LOINC w obszarze diagnostyki (...)
- "Wdrożenie Sytemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych wraz z integracją z posiadanym systemem klasy ERP"
więcej: Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.