To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Kraków: Dostawa wraz z montażem i instalacją urządzeń laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie, ul. Brodowicza 13 b.
Numer ogłoszenia: 237109 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 200528 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii, ul. Józefa Brodowicza, 30-965 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4187711, fax 012 4187714.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i instalacją urządzeń laboratoryjnych dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Krakowie, ul. Brodowicza 13 b..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i instalacją urządzeń laboratoryjnych. 2.Zamówienie składa się z następujących części: Część 1- obejmuje dostawę 1 szt. Cieplarki, o parametrach: 1.Wymuszony obieg powietrza 2.Objętość komory: od 50 do 60 litrów 3.Wymiary zewnętrzne komory wraz z uchwytem (SxGxW) w mm: maximum 620:640:680, 4.Zakres temperatur: od temp. +50C do temp. + 700C 5.Sterowanie mikroprocesorowe, 6.Alarm dźwiękowy, 7.Termostat zapobiegający przed przegrzaniem 8.Możliwość zaprogramowania opóźnionego włączania i wyłączania. 9.Szklane drzwi wewnętrzne, metalowe drzwi zewnętrzne 10.Rozdzielczość wyświetlacza: 0,10C, 11.Stabilność temperatury: do +- 0,50C, 12.Ilość półek: od 2 do 3, 13.Ilość nastawnych programów: minimum 3 14.Wyświetlacz cyfrowy, 15.Komora wewnętrzna ze stali nierdzewnej 16.Możliwość ustawienia ciągłego czasu pracy, 17.Otwór inspekcyjny o średnicy do 25mm Część 2- obejmuje dostawę 1 kpl. Zestawu HPLC, o parametrach: 1Pompa gradientowa umożliwiająca mieszanie co najmniej dwóch składników, z odgazowywaczem membranowym, próżniowym on-line 2Kolumny do analiz (wraz z blokiem do termostatowania kolumn) do oznaczania:- kokcydiostatyków,- aflatoksyn,- hormonów sterydowych,- pozostałości pestycydów 3System do derywatyzacji pokolumnowej. 4Detektor z matrycą diodową. Liczba diod w matrycy minimum 1024. Zakres spektralny od ok 200 nm do ok 1000 nm. Dokładność nastawy długości fali nie większa niż 2 nm. 5Detektor fluorescencyjny. Szerokość szczeliny wzbudzenia nie większa niż 20 nm, a emisji nie większa niż 30 nm. 6Autosampler. Pojemność minimum 50 fiolek. System chłodzenia próbek. Programowalna objętość nastrzyku. 7Oprogramowanie do sterowania pracą HPLC, zbierania oraz przetwarzania danych. 8Zestaw komputerowy klasy PC z oprogramowaniem do obsługi systemu i zbierania danych, składający się z jednostki centralnej, monitora LCD min. 17 i drukarki laserowej. Część 3- obejmuje dostawę 1 kpl. Analizatora azotanów i azotynów techniką wstrzykowej analizy przepływowej z mikrokolumną kadmową, o parametrach: 1System kompletny z automatycznym podajnikiem próbek (minimum 100 miejsc), z wbudowanym termostatem, dwufalowym detektorem cyfrowym i pompą perystaltyczną wielokanałową (przepływ ciągły niesegmentowany). 2Program komputerowy do obsługi systemu i zbierania danych 3Moduł do oznaczania azotanów/azotynów (w mięsie , przetworach mięsnych) + zestaw potrzebnych akcesoriów ( np. pojemniki, wężyki pompujące, kolumny kadmowe). 4Zakres dynamiczny pomiarów do 2,5 jednostki Absorbancji (AU). 5Zestaw komputerowy klasy PC z oprogramowaniem do obsługi systemu i zbierania danych, składający się z jednostki centralnej, monitora LCD min. 17 i drukarki laserowej. Część 4- obejmuje dostawę 1 szt. Dygestorim chemicznego, o parametrach: 1Wymiary: 1500x700x2450 mm (dł x szer x wys) 2Głębokość komory 600 mm 3Blat roboczy wykonany z ceramiki litej o wysokiej odporności chemicznej, termicznej i mechanicznej z podniesionym obrzeżem 4Komora wyłożona płytkami ceramicznymi kwasoodpornymi + fuga kwasoodporna 5Instalacja: 2 x gniazda elektryczne 230 V 6Oświetlenie komory 7Pod blatem szafka wentylowana z polipropylenu. 8Standardowy czujnik przepływu powietrza Część 5- obejmuje dostawę 1 kpl. Automatycznego systemu do molekularnej detekcji patogenów w żywności oraz próbkach środowiskowych , opartego na reakcji łańcuchowej polimerazy - PCR oraz detekcji temperatury topnienia i zmian fluorescencji powielonych w reakcji PCR genów, o parametrach: 1Termocykler z licencją do pracy w technice PCRreal time oraz technice klasycznej PCR. 2Temperatura bloku: zakres programowania od 4 o C do 95oC 3Szybkość grzania bloku: przynajmniej 1,2 o C/ sek, zakres temperatury od 4 o C do 95 °C z dokładnością nie większą niż ± 0,5 °C 4Możliwość amplifikacji minimum od 1 do 96 prób jednocześnie dla różnych patogenów w jednym cyklu pracy 5Możliwość pracy z różnymi rodzajami barwników i sond:barwnikami chemicznymi interkalującymi sondami degradującymi (hydrolizującymi ) do pracy w PCR w czasie rzeczywistym 6Oprogramowanie do analizy wyników z modułami: Ilościowe oznaczanie kwasów nukleinowych szukanych patogenów Jakościowe oznaczanie kwasów nukleinowych szukanych patogenów Krzywa topnienia produktów reakcji PCR 7Mieszaniny reakcyjne wraz wewnętrzną kontrolą reakcji PCR w postaci wystandaryzowanych tabletek gotowych do użycia po uwodnieniu lizatem z hodowli , z okresem ważności minimum 2 lata. 8Zestaw komputerowy klasy PC z oprogramowaniem do obsługi systemu i zbierania danych, składający się z jednostki centralnej, monitora LCD min. 17 i drukarki laserowej. 9Ogrzewanie prób w termocyklerze przy zastosowaniu powietrza 10Źródło światła - lampa halogenowa 12V, 75 W 11Prędkość zmiany temperatury (ramping) - minimum 2°C/sekundę (grzanie i chłodzenie) 12Oprogramowanie do pomiaru obecności zamplifikowanego genu oraz do oceny ilości zamplifikowaych genów wybranych patogenów kompatybilne z systemem LIMS 13Możliwość wykonania oznaczenia w kierunku:· Obecność Salmonella walidacja AOAC , AFNOR· Obecność Listeria .monocytogenes walidacja AOAC lub AFNOR· Obecność Listeria spp. walidacja AOAC lub AFNOR· Obecność i liczba Staphylococcus. aureus· Obecność Escherichia.coli O 157:H7 walidacja AOAC · Obecność i liczba Campylobacter coli, jejuni i lari walidacja AOAC· Obecność pleśnie i drożdże· Obecność Enterobacter. sakazaki 14Możliwość jednoczesnego wykonania oznaczeń :· Obecność Salmonella · Obecność Listeria .monocytogenes ·Obecność Listeria spp.· Obecność Escherichia.coli O 157:H7 ·Obecność i liczba Campylobacter coli, jejuni · Obecność Enterobacter. sakazaki 15Zestaw potrzebnych akcesoriów ( np. bloki grzewcze, bloki chłodzące, pipety, końcówki do pipet) Część 6- obejmuje dostawę 1 szt. Wytrząsarki, o parametrach: 1Udźwig max. do 15 kg, 2Ruch kołowy lub horyzontalny 3Płyta z otworami do adaptacji uchwytów na kolby Erlenmayera o poj. 100 - 250 ml 4Cyfrowy wyświetlacz zadanych parametrów pracy. 5Płyta z uchwytami uniwersalnymi (np. pręty pokryte gumą) Wymagania ogólne dostawy urządzeń: 1Urządzenia winne być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad. 2Dostarczone urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu na terenie RP 3Wszystkie oferowane urządzenia muszą być oznaczone znakiem CE. 4Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone urządzenia dla części 1,3,4,5,6 zamówienia wynosi 12 miesięcy, dla części 2 wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż udzielona gwarancja przez Wykonawcę nie może być krótsza niż gwarancja producenta oferowanego sprzętu. 5Instrukcja obsługi w języku polskim dostarczona razem ze sprzętem. 6Bezpłatna pomoc we wdrożeniu metody analitycznej na zainstalowanym systemie HPLC i PCR w części 2 i 5. 7Zapewnienie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Warunki szkolenia: 1W ramach ceny umowy Wykonawca w terminie 4 dni od dnia zainstalowania przeszkoli pracowników Zamawiającego w zakresie: -ogólne zasady działania, -procedury obsługi oraz konserwacji urządzeń, -konfiguracji, programowania urządzeń, -rozpoznania wadliwego działania, -drobnych napraw 2Szkolenie musi składać się zarówno z części teoretycznej jak i ćwiczeń praktycznych. Na koniec szkolenia uczestnicy uzyskują certyfikat potwierdzający umiejętności nabyte podczas szkolenia. 3Szkolenie winno być zakończone po osiągnięciu przez pracowników zamawiającego pełnej zdolności obsługi urządzeń.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 209039 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zestaw HPLC.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CANDELA SP. Z O.O., ul. Czarnieckiego 72, 01-541 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 190000
- Oferta z najniższą ceną: 190000 / oferta z najwyższą ceną: 190000
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Cieplarka.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alchem Grupa Sp. z o.o. Oddział Śląsk, ul. Kasprowicza 9/2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3700
- Oferta z najniższą ceną: 3700 / oferta z najwyższą ceną: 3700
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dygestorium chemiczne.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Alchem Grupa Sp. z o.o. Oddział Śląsk, ul. Kasprowicza 9/2, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 8500
- Oferta z najniższą ceną: 8500 / oferta z najwyższą ceną: 18850
- Waluta: PLN.
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Wytrząsarka.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Syngen Biotech Sp. z o.o., ul. Kmicica 33 A, 54-514 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 6839
- Oferta z najniższą ceną: 3576 / oferta z najwyższą ceną: 15316.07
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - kaniula obwodowa, system do naprawy zastawki mitralnej, zestawy do przetoczeń
- Dostawa ambulansu dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Strzyżowie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.