eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaDostawa i montaż przesuwnych akustycznych ścian działowych dla pomieszczeń znajdujących się w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Częstochowa: Dostawa i montaż przesuwnych akustycznych ścian działowych dla pomieszczeń znajdujących się w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121
Numer ogłoszenia: 237128 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie SA, ul. Nowowiejskiego 26, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3605688, fax 034 3605747.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arr.czestochowa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna. Głównym Akcjonariuszem jest Gmina Częstochowa..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż przesuwnych akustycznych ścian działowych dla pomieszczeń znajdujących się w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż dwóch ścian działowych, przesuwnych, akustycznych dla Sali konferencyjnej znajdującej się w budynku zlokalizowanym w Częstochowie przy ul. Wały Dwernickiego 117/121. Opis ściany przesuwnej akustycznej: 1.Wymiary: L = 1150 cm x 300 cm 2.Rama duralowo - stalowa lub stalowa o konstrukcji skręcanej lub spawanej dla ścian do wysokości 350 cm; 3.Mechanizm dźwigowo - sprężynowy umieszczony wewnątrz każdego modułu prowadnicy górnej i podłogi na całej szerokości modułu; 4.Uszczelniacze posiadające konstrukcje umożliwiającą niwelowanie pochylenia podłoża 25 mm/6m bez zmiany wysokości modułu; 5.Rozprężenie (uszczelnienie każdego segmentu) siłą docisku do 2000N; 6.Bez prowadzenia podłogowego; 7.Profil czołowy każdego modułu wykonany z anodowanego duralu z umieszczonymi uszczelkami gumowymi i centralnym przylgowym uszczelniaczem magnetycznym gwarantującym szczelność styku międzymodułowego; 8.Moduły zawieszane na wózkach jezdnych poruszających się wewnątrz górnej prowadnicy; 9.Prowadnica wykonana ze stopu o dużej wytrzymałości na odkształcenia plastyczne; 10. Antywibracyjna konstrukcja wózków jezdnych zapewniająca minimalne opory otoczenia w prowadnicy, aby posługiwanie się modułami nie wymagało dużego wysiłku; 11. Segmenty wyposażone w hamulec stabilizacyjny zapewniający idealny pion i poziom; 12. Izolacja akustyczna ściany co najmniej Rw = 39 dB; 13. Poszycie modułów ściany wykonane z płyty wiórowej meblowej laminowanej klasy E1/V20 grubości 18 mm z zastrzeżeniem niepalności; 14. Pierwszy i końcowy moduł ściany dokowane do pionowych elementów bazowych; 15. Element końcowy - teleskop umożliwiający rozparcie w poziomie i pionie zapewniające szczelne zamknięcie ściany i jej stężenie; 16. Typ parkowania - zajezdnie prostopadłe do osi prowadnicy. Wymiary ścian przesuwnych zostały określone szacunkowo. Wykonawca, przed złożeniem oferty, zobowiązany jest do dokonania we własnym zakresie wszelkich pomiarów niezbędnych do wykonania zamówienia, za które ponosi pełną odpowiedzialność.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.81.23.10 - Ścianki działowe Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.23.10 - Ścianki działowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2000 zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rowoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 i 4 do niniejszej specyfikacji) oraz dokumenty, o których mowa w pkt 1, 3, 4 IX SIWZ. 1.2Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia ww. warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji oraz dokumenty wymienione w punkcie IX w podpunkcie nr 2). 1.3Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia ww warunku należy złożyć oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji) Uwaga! Ilekroć w niniejszej SIWZ mowa jest o Wykonawcy rozumie się przez to zgodnie z art. 2 pkt 11 ustawy osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z odpisu lub zaświadczenia powinno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania Wykonawcy, w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych oraz sposób reprezentowania. 2.Wykaz wykonanych dostaw lub usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, jeżeli zostały one wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, 3, 4 niniejszego rozdziału SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organu samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 8.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Powyższe dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arr.czestochowa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.arr.czestochowa.pl oraz Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. ul. Nowowiejskiego 26, 42-217 Częstochowa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. ul. Nowowiejskiego 26 42-217 Częstochowa, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.