eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie dostawy i montażu monitoringu wizyjnego na Stadionie Miejskim przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku w celu spełnienia wymagań rejestracji obrazu I i II kategorii na terenie sektorów dla uczestników imprezy oraz płycie boiska.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2011-08-09

Białystok: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie dostawy i montażu monitoringu wizyjnego na Stadionie Miejskim przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku w celu spełnienia wymagań rejestracji obrazu I i II kategorii na terenie sektorów dla uczestników imprezy oraz płycie boiska.
Numer ogłoszenia: 237154 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Włókiennicza 4, 15-465 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6652870, faks 085 6652871.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie dostawy i montażu monitoringu wizyjnego na Stadionie Miejskim przy ul. Słonecznej 1 w Białymstoku w celu spełnienia wymagań rejestracji obrazu I i II kategorii na terenie sektorów dla uczestników imprezy oraz płycie boiska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 10 stycznia 2011 w sprawie sposobu utrwalania przebiegu imprezy masowej (Dz.U. 2011 r. Nr. 16, poz. 73 z późn. zm.), 2) System powinien być zrealizowany z użyciem zarówno zintegrowanych szybkoobrotowych kamer kopułowych jak i kamer kompaktowych wyposażonych w obiektywy typu motor zoom umieszczonych w obudowach zamontowanych na głowicach szybkoobrotowych, 3) Transmisja sygnału video jak i danych telemetrycznych powinna się odbywać w ramach sieci IP zrealizowanej na okablowaniu światłowodowym, 4) System powinien mieć możliwość integracji i kompatybilności z już istniejącym systemem rejestrującym zainstalowanym na obiekcie, 5) System powinien zapewnić synchronizację czasu względem jednego zegara, tzn. czas rejestrowany z wszystkich kamer na obiekcie (także istniejących) powinien być identyczny, 6) System musi posiadać gwarancję producenta nie krótszą niż 24 m-ce, 7) System posiadać interfejs oprogramowania w języku polskim, 8) Centrum nadzoru powinno być wyposażone w minimum 2 nowe monitory, 9) Wymagania sprzętowe: A. Zintegrowana szybkoobrotowa kamera kopułowa a) W celu spełnienia wymagań rejestracji obrazu I i II kategorii powinna posiadać zoom optyczny min 20x ,zoom cyfrowy min 10x, b) W celu spełnienia wymagań rejestracji obrazu kategorii I i II oraz charakterystyki obiektu zoom optyczny powinien być dostępny przy zastosowaniu obiektywu o najdłuższej ogniskowej co najmniej 93mm, c) Przetwornik CMOS w formacie nie mniejszym niż 1/3 cala, d) Powinna posiadać możliwość generacji strumieni IP w rozdzielczości min 1920 x 1080 pikseli, e) Możliwość generowania jednocześnie co najmniej 2 niezależnych strumieni IP, f) Powinna posiadać kompresje H.264 i MJPEG, g) Możliwość zapisu strumienia kamery na macierzy standardu iSCSI, h) Zakres temperatur pracy -40 C do +50 C przy klasie szczelności IP66, i) Powinna być kamerą typu dzień - noc, przy przejściu w tryb nocny powinna charakteryzować się czułością w zakresie widma podczerwieni, j) Powinna posiadać menu w języku polskim , B. Zestaw kamery kompaktowej na głowicy szybkoobrotowej a) Kamera kompaktowa IP z przetwornikiem typu CMOS w formacie 1 / 2,7 cala, b) Przejście do trybu monochromatycznego z mechanicznie usuwanym filtrem podczerwieni, c) Powinna posiadać kompresje H.264 i MJPEG , d) Powinna posiadać możliwość generacji strumieni IP w rozdzielczości min 1920 x 1080 pikseli, e) Możliwość zapisu strumienia kamery na macierzy standardu iSCSI, f) Powinna posiadać możliwość generacji strumieni IP w rozdzielczości min 1920 x 1080 pikseli, g) Możliwość generowania jednocześnie co najmniej 2 niezależnych strumieni IP, h) Powinna posiadać łącze do sterowania PTZ, i) Zastosowany obiektyw powinien być typu motor zoom w formacie ? cala i posiadać maksymalną ogniskową nie mniejszą niż 120 mm, j) Zastosowany obiektyw powinien być dostosowany do rozdzielczości kamery , powinien posiadać zdolność rozdzielczą nie gorszą niż 3 MPix, k) Zastosowana głowica obrotowa powinna posiadać zakres obrotu nie mniejszy niż 365 stopni , l) Zastosowana głowica obrotowa powinna posiadać zakres pochylenia nie mniejszy niż - 90, a +40 stopni, m) Prędkość obrotu nie mniejszą niż 100 stopni/sekundę, n) Prędkość pochylenia nie mniejszą niż 40 stopni/sekundę, o) Powinna zapewniać dokładność pozycjonowania nie gorszą niż 0,1 stopnia C. Monitor 42 cale a) Wielkość matrycy min 42 cale b) Rozdzielczość min 1920 x 1080 pikseli c) Czas reakcji matrycy nie dłuższy niż 8ms d) Powinien posiadać złącza min 1 x DVI, 1xHDMI, 1x 15-stykowe D-sub, 2 wejścia CVBS przelotowe, 1 x wejście audio prawy/lewy D. Monitor 22 cale a) Powinien posiadać złącza min 1 x DVI, 1xHDMI, 1x 15-stykowe D-sub, 2 wejścia CVBS przelotowe, 1 x wejście audio prawy/lewy E. Serwer a) możliwość rejestracji zarówno wizji i fonii, b) możliwość rejestracji bez nadpisywania minimum 14 dni normalnej pracy obiektu, tj. 3 kl/s, w rozdzielczości HD 1080 p dla każdej kamery i minimum 6 imprez - czterogodzinnych, z podklatkowością 15 kl/s w rozdzielczości HD 1080 p dla każdej kamery, c) serwer w celu ochrony danych powinien obsługiwać system nadmiarowości RAID 5 (sprzętowy).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.35.00 - Systemy do identyfikacji wideo 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 2 dostawy z montażem elementów monitoringu wizyjnego o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy, na warunkach określonych w niniejszej umowie. 2. Zmiany, nie wiążące się z osiągnięciem korzyści przez Zamawiającego, mogą być wprowadzane o ile nie zmierzają one do obejścia przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie zmierzają do modyfikacji treści oferty, w zakresie elementów, które doprowadziły do wyboru tego Wykonawcy. 3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, mogą w szczególności dotyczyć: 1) zmiany terminu wykonania dostawy, w przypadku wystąpienia zdarzeń mających charakter siły wyższej; 2) zmian koniecznych ze względu na błędy lub niedokładności w opracowanym opisie przedmiotu zamówienia lub których potrzeba wprowadzenia wynika z pojawienia się okoliczności nie przewidzianych przez Zamawiającego; 3) zmian wiążących się z nadzwyczajną zmianą stosunków gospodarczych lub ekonomicznych; 4) zmian wynikających ze zmiany stanu prawnego, w tym również aktów prawa miejscowego odnoszących się do działalności Zamawiającego; 5) zmian szczególnie uzasadnionych interesem publicznym lub ważnym interesem strony. 4. Wprowadzenie zmian do umowy wymaga formy pisemnego aneksu zawierającego uzasadnienie ich wprowadzenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Białymstoku ul. Włókiennicza 4, 15-465 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Białymstoku przy ul. Włókiennicza 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.