To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-08
Staszów: Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - dostawa żywności 2013/2014 (powtórzenie postępowania dot. cz. 8)
Numer ogłoszenia: 237207 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 419184 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Klub Dziecięcy w Staszowie, ul. Kilińskiego 20, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 864 14 84, faks 15 864 14 84.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka opiekuńcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i funkcjonowanie Klubu Dziecięcego w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - dostawa żywności 2013/2014 (powtórzenie postępowania dot. cz. 8).
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Klubu Dziecięcego w Staszowie. Zamówienie składa się z: Część 8 - Produkty żywieniowe dla dzieci Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 8 składa się dostarczanie produktów żywieniowych dla dzieci transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 8, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15884000-8 Produkty dla niemowląt Uwaga: Ilość i asortyment artykułów żywnościowych dla poszczególnych części określono w odrębnych formularzach cenowych, stanowiących załącznik do formularza oferty (załącznik Nr 1 SIWZ). a)Ilości poszczególnych artykułów, objęte przedmiotową dostawą wskazane w SIWZ, odrębnie dla każdej z części mogą ulec zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu z tym że ogólna wartość przedmiotu zamówienia dla danej części nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 3 umowy. b)Gwarantuje się w trakcie trwania umowy zakup min.75% ilości poszczególnych artykułów, wskazanych we właściwym dla danej części formularzu asortymentowo - cenowym. c)Realizacja rozszerzonego zakresu nie będzie wymagała aneksu do umowy. d)Nazwy własne podane w formularzach asortymentowo - cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. e)Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania niniejszej umowy, nie później niż w kolejnym dniu roboczym do godz. 9:00, na podstawie bieżących zamówień składanych do godz.10 telefoniczne lub pisemnie (faksem) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego, wskazaną przy podpisaniu umowy, transportem i na koszt Wykonawcy. f)Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe i wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiednio dla danego produktu termin przydatności do spożycia. g)Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. h)Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczy to głównie: - świadectwa jakości przy dostawach mięsa i jego przetworów, mleka i przetworów mlecznych, ryb, - dostawy jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. i)Dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. j)Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. k)Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczoną żywność w zakresie jakości. Okres gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym stosownymi normami l)Dostarczone produkty winny być dostarczone w opakowaniach, z aktualną datą ważności, nie posiadających oznak uszkodzenia. m)Wykonawca powiadamia pisemnie zamawiającego o wycofaniu produktu ze sprzedaży przez producenta. Wykonawca może zaproponować zamiennik wycofanego produktu o tożsamej lub wyższej jakości za zgodą zamawiającego. Zmiana wymaga formy pisemnej. n)Zamawiający zastrzega sobie, że w okresach zimowych i wakacyjnych oraz przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć - zamówienia nie będą zgłaszane lub będą zgłaszane w ograniczonym zakresie. 3.Miejscem dostawy będzie Klub Dziecięcy w Staszowie, ul. Kilińskiego 20, 28 - 200 Staszów. 4.Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.88.40.00 - Produkty dla niemowląt .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 8
Nazwa: PRODUKTY ZYWIENIOWE DLA DZIECI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LIFOT" TOFIL ALICJA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "LIFOT" TOFIL ALICJA
- Firma Handlowo Usługowa- Andrzej Wójcik, Porąbki 105, 26-004 Bieliny, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2796,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2653,00
Oferta z najniższą ceną: 2653,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2653,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Artykuły medyczne
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów"
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Staszów i jednostek budżetowych Gminy Staszów w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2028 r.".
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
- Dostawa produktów do Internatu Zespołu Szkół Rolniczych im. W. Witosa w Ostrożanach na 2025 rok
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.