Ogłoszenie z dnia 2007-11-30
Warszawa: świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów OPS
Numer ogłoszenia: 237212 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy, ul. Chodecka 2, 03-332 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6752810, fax 022 6752810.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ops-targowek.waw.pl/zp.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla klientów OPS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej określonych w art. 50 oraz art.17 ust.1 pkt 11 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( Dz.U.Nr 64 poz.593 z póź.zm) , tj. usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych , świadczonych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Targówek miasta stołecznego Warszawy w ich mieszkaniach . Zakres usług specjalistycznych został ustalony na podstawie rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. nr 189,poz.1598). Zakres usług zgodnie z art. 50 ustawy o pomocy społecznej podzielono na dwa rodzaje : 1) usługi opiekuńcze ; 2) specjalistyczne usługi opiekuńcze. Usługi świadczone będą w łącznym wymiarze szacunkowym ok. 76.600 godzin rocznie, w tym : ok. 58.000 godzin usług opiekuńczych i ok.18.600 godzin specjalistycznych usług opiekuńczych. Przewidywana łączna liczba klientów wyniesie ok.300 osób rocznie .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.24.00 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe Oryginalny kod CPV: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej Oryginalny kod CPV: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.11.00 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych Oryginalny kod CPV: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych Kod CPV wg słownika 2008: 85.31.12.00 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy będący osobami fizycznymi, osobami prawnymi lub jednostkami organizacyjnymi nie posiadającymi osobowości prawnej, a także Wykonawcy ci występujący wspólnie , spełniający warunki określone w Ustawie oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 2. Wykonawcy , o których mowa w punkcie 1., mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia, jeżeli : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w SIWZ działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności : - posiadają niezbędną wiedzę do realizacji zamówienia w zakresie opisanym w przedmiocie zamówienia, - w 2006 roku świadczyli należycie usługi będące przedmiotem zamówienia w łącznym wymiarze co najmniej 76.000 godzin; - w przypadku udzielenia zamówienia zapewnią do wykonywania usług osoby o kwalifikacjach wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ oraz w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. nr 189,poz.1598). c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Przyjmą warunki określone w projekcie umowy - zał. nr 4. 4. Spełniają wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana poprzez sprawdzenie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oswiadczeń określonych w punkcie 7 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty złożone w ofercie: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, stosownie do postanowień art. 22 ust.1 Ustawy, powinien złożyć oświadczenie , że: 1) posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Oświadczenia to należy złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ . 2. W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy , stosownie do postanowień art. 26 oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.Nr 87, poz.605), Wykonawcy powinni złożyć ( w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 2) koncesję , zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. 3. W celu potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty: - wykaz świadczonych usług ( na druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ) w 2006 roku - odpowiadających swoim rodzajem i wymiarem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem dat wykonywana i Zamawiających , ilości godzin, oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że usługi te zostały wykonane należycie. Zadania wymienione w wykazie Wykonawca potwierdzi należytym wykonaniem tych zadań, w przeciwnym wypadku Zamawiający uzna niepotwierdzone zadanie za brak doświadczenia. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wymiarem, usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych w rozumieniu art. 50 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej ( Dz.U.Nr 64 poz.593 z póź.zm) oraz określonych w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 roku w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz.U. nr 189,poz.1598). Wykonawca spełni ten warunek wówczas, jeżeli wykaże , że świadczył w 2006 roku usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze w łącznym wymiarze co najmniej 76.000 godzin , oraz dołączy potwierdzenie należytego wykonania tych usług. Oznacza to, że Wykonawca spełni ten warunek , jeżeli składając ofertę, wykaże : - że wykonywał w 2006 roku usługi będące przedmiotem zamówienia w ilości co najmniej 76.000 godzin ; - dołączy do oferty potwierdzenie należytego wykonania usług z wykazu. Jeżeli z dokumentów potwierdzających ich wykonanie będzie wynikało, że którekolwiek zadanie nie zostało wykonane należycie, lub jeżeli do oferty nie zostanie załączone potwierdzenie należytego wykonania zadania Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www: ops-targowek.waw.pl/zp.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego: 03-332 Warszawa; ul. Chodecka 2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: 03-332 Warszawa; ul. Chodecka 2, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktywny Senior +
- "Świadczenie usług opiekuńczych w ośrodku wsparcia w formie prowadzenia Dziennego Domu Pomocy przy ul. Św. Wincentego 1 w Świeciu"
- Usługa opieki wytchnieniowej dla osób sprawujących opiekę nad dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności lub nad osobami posiadającymi orzeczenie o znacznym stopniu niepełnosprawności
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- Świadczenie usług asystenckich dla osób starszych, w tym z niepełnosprawnościami
- ŚWIADCZENIE USŁUG POMOCY SĄSIEDZKIEJ NA TERENIE GMINY MROCZA DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "FUNKCJONOWANIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MROCZA NA LATA 2024-2026 - II POSTĘPOWANIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.