Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Wrocław: Remont papowego pokrycia dachów 2 garaży nr 23 i 23a w KWP we Wrocławiu przy ul. Połbina 1.
Numer ogłoszenia: 237228 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont papowego pokrycia dachów 2 garaży nr 23 i 23a w KWP we Wrocławiu przy ul. Połbina 1..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wymianie papowego pokrycia dachu oraz wykonanie instalacji odgromowej na dachach dwóch budynków garażowych (nr 23 i 23a), zlokalizowanych w bazie KWP przy ul. Połbina 1 we Wrocławiu. Zakresem robót objęto także rozbiórkę muru oraz zadaszenia z betonowych płyt dachowych pomiędzy przedmiotowymi garażami. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących robót: 2.1. Rozbiórka zadaszenia z betonowych płyt dachowych, rozbiórka ściany murowanej, wywóz gruzu z rozbiórki. 2.2. Rozbiórka starego pokrycia z papy oraz obróbek blacharskich, wywóz i utylizacja papy. 2.3. Przygotowanie podłoża pod nowe pokrycie (w razie konieczności wykonanie wyrównującej wylewki betonowej), wykonanie murków ogniowych. 2.4. Wykonanie nowego pokrycia dachu z dwóch warstw papy termozgrzewalnej. 2.5. Wykonanie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. 2.6. Wykonanie instalacji odgromowej. 2.7. Szczegółowy zakres prac budowlanych przedstawiono w przedmiarze robót oraz w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1.1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: NBP oddział okręgowy Wrocław, numer konta: 68 1010 1674 0000 9713 9120 0000 z adnotacją: Wadium - oznaczenie sprawy 121-286/2008. 1.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1.1.1. pieniądzu 1.1.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1.1.3. gwarancjach bankowych 1.1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych 1.1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.) 1.4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu zamawiający uznaje za prawidłowy termin jego wniesienia datę wpływu na konto zamawiającego, a nie datę dokonania przelewu. 1.5. Jeśli wadium wnoszone jest w formie pieniężnej, to dokument potwierdzający wniesienie wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączyć do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 1.6. Wadium wniesione w postaci innej niż pieniądz winno zawierać klauzulę, iż jest nieodwołalne, bezwarunkowe i będzie wypłacone na każde żądanie zamawiającego wtedy, gdy zaistnieje przesłanka z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.7. Jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz, to oryginał dokumentu (wadium) wykonawca składa w siedzibie zamawiającego (kontakt tel.: (071) 340 3973), a kopię tego dokumentu - poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę - zaleca się dołączyć do oferty. 1.8. Wysokość wadium wynosi: 4500,00 zł. 1.9. Zasady zwrotu wadium 1.9.1. Zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy, wadium zostanie zwrócone niezwłocznie jeżeli: 1.9.1.1. upłynie termin związania ofertą, 1.9.1.2. zawarta zostanie umowa i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, 1.9.1.3. zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia. 1.1.6. Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy, zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1.1.6.1. który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, 1.1.6.2. który zostanie wykluczony z postępowania, 1.1.6.3. którego oferta została odrzucona. 1.10. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1.10.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 1.10.2. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 1.10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655), Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest: 1.2.1. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi (przynależność kierownika budowy i kierowników robót do Izby Inżynierów Budownictwa; wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz uprawnienia instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych); 1.2.2. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (remont papowego pokrycia dachu), których wartość nie była mniejsza niż 90 000,00 brutto (każda). 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2007 r. Nr 223 poz. 1655). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według zasady: spełnia - nie spełnia. 2.2. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, brak oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w prowadzonym postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 2 punkty 2 i 3 ustawy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, zamawiający na podstawie art. 26 ust. 2 i 44 ustawy oraz § 1 ust. 1 i nast. rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605) żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów i oświadczeń: A.1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 do pkt 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; A.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dot. podmiotów zbiorowych); A.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: A.4.1. w punktach A.1. i A.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A.4.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; A.4.1.2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. A.4.2. w punkcie A.2. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkty 4-8 ustawy. A.4.3. dokumenty, o których mowa w punkcie A.4. w podpunkcie A.4.1.1. i A.4.1.2. oraz w podpunkcie A.4.2. powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.4.4. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w podpunktach A.4.1. i A.4.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia podpunktu A.4.3. stosuje się odpowiednio. Uwaga. Dokumenty wymienione w punktach A.1. - A.4. mogą być przedstawione albo w formie oryginału, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. A.5. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu - załącznik nr 5 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego (punkt 1.2. w rozdziale 8 SIWZ) warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących oświadczeń wykonawcy i dokumentów: B.1. Wykazu osób i podmiotów (oświadczenie wykonawcy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 6 ). B.2. Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia -wymienione w wykazie, o którym mowa w punkcie B.1 - posiadają uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi (uprawnienia konstrukcyjno-budowlane oraz uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych), jak również aktualnych dokumentów stwierdzających przynależność tych osób do Okręgowej Izby Inżynierów i Techników Budowlanych lub Okręgowej Izby Architektów wraz z aktualnymi zaświadczeniami o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu. B.3. Wykazu wykonanych robót budowlanych (oświadczenie wykonawcy) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia - z uwzględnianiem warunku określonego w punkcie 1.2.2. w rozdziale 8 SIWZ - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania. (załącznik nr 7). B.4. Dokumentu potwierdzającego, iż robota budowlana przedstawiona w wykazie, o którym mowa w punkcie B.3., została wykonana należycie. Oznaczenie dokumentu winno jednoznacznie wskazywać jakiej roboty budowlanej dokument dotyczy. C. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumentu: C.1. polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. D. Pozostałe oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą: D.1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 SIWZ. D.2. Podpisane Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające wykonanie zamówienia publicznego na istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 2 do SIWZ. D.3. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót ( v. załącznik nr 3 do SIWZ) oraz zestawienie materiałów. D.4. Jeśli wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie określonych części zamówienia, to w takim przypadku wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy w sprawie udziału podwykonawców - załącznik nr 8 do SIWZ. E. W przypadku wykonawcy będącego spółką cywilną wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą: E.1. zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, oraz E.2. dokumenty przetargowe, w tym formularz ofertowy - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo E.3. dokumenty przetargowe, w tym formularz ofertowy - podpisane przez osoby wymienione w pełnomocnictwie oraz pełnomocnictwo do reprezentowania spółki cywilnej złożone w formie pisemnej (oryginał) albo odpis pełnomocnictwa notarialnie poświadczony za zgodność z oryginałem - podpisane przez wszystkich wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, albo E.4. dokumenty przetargowe, w tym formularz ofertowy - podpisane przez wspólnika albo przez niektórych wspólników (przedsiębiorców) spółki cywilnej, w zależności od tego, jak reprezentację spółki w przedmiotowym zakresie reguluje umowa spółki; w takim przypadku wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z ofertą i dokumentami przetargowymi odpis umowy spółki cywilnej poświadczony notarialnie za zgodność z oryginałem. F. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum): F.1. W przypadku gdy wykonawcy na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum), to z art. 23 ust. 2 ustawy wynika obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony do występowania w imieniu grupy wykonawców (lidera), określającego zakres tegoż pełnomocnictwa (do reprezentowania ich w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisanego przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo ma być przedstawione w formie oryginału bądź kopii tego pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. F.2. W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. F.3. Wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje składane są wspólnie przez partnerów, z wyjątkiem dokumentów określonych w punktach 1-3 w punkcie A, które są składane przez każdego z partnerów osobno. F.4. Zamawiający, w przypadku wybrania oferty złożonej przez wykonawców ubiegających się wspólnie, zażąda przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 141 ustawy wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl/przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Adres: ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont budynku przy ul. Drzewnej 19 we Wrocławiu.
- Sukcesywna dostawa odczynników do bieżącej diagnostyki do pracowni cytometrii w podziale na dwa pakiety.
- Remont budynku przy ul. Jedności Narodowej 48 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach położonych we Wrocławiu, w ramach rządowego programu budownictwa komunalnego - 2 Zadania.
- SZP/242-100/2025 Dostawa materiałów optomechanicznych dla Wydziału Podstawowych Problemów Techniki Politechniki Wrocławskiej - zadania.
- Dostawa samochodu osobowo - terenowego z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4
- Rewitalizacja elewacji i remont klatki schodowej kamienicy przy Placu Warszawy 4 w Dusznikach-Zdroju
- Modernizacja dachu XXXIX Liceum Ogólnokształcącego przy ul. B. Zuga 16
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem łazienek w Urzędzie Skarbowym w Nysie
- "Wymiana pokrycia dachowego na budynku Szkoły Podstawowej w Nowych Łubkach - część nad budynkiem dydaktycznym. Etap I."
- Przebudowa pomieszczeń w budynku filii nr 1 Młodzieżowego Domu Kultury
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.