Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-27
Mikołów: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW
Numer ogłoszenia: 23724 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 2264187, faks 032 2264187.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuk.mikolow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW - odpady wskazane w każdej z części odbierane będą z Zakładu Przeróbki Odpadów przy ZUK w Mikołowie, ul. Dzieńdziela 44 CZĘŚĆ I Odbiór i zagospodarowanie innych odpadów (w tym zmieszane substancje i przedmioty)z mechanicznej obróbki odpadów - kod 19 12 12 maksymalna ilość odpadów 750Mg CZĘŚĆ II Odbiór i zagospodarowanie odpadów z czyszczenia ulic i placów - kod 20 03 03 maksymalna ilość odpadów 700Mg CZĘŚĆ III Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 - kod 17 01 07 maksymalna ilość odpadów 1 600Mg CZĘŚĆ IV Odbiór i zagospodarowanie odpadów ze studzienek kanalizacyjnych- kod 20 03 06 maksymalna ilość odpadów 100Mg CZĘŚĆ V Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych - kod 20 03 07 maksymalna ilość odpadów 800Mg CZĘŚĆ VI Odbiór i zagospodarowanie papy odpadowej - kod 17 03 80 maksymalna ilość odpadów 100Mg.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Sposób oceny spełniania warunków: 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 a,b,c,d,e, dokonana zostanie wg zasady spełnia / nie spełnia w oparciu o wymagane w rozdz. V SIWZ dokumenty, oświadczenia złożone przez Wykonawców potwierdzające spełnienie wymaganych warunków. 2.Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, iż Wykonawca spełnia wymienione warunki. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie skutkowało wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie Zamawiający ocenia spełnienie łącznie przez Wykonawców, warunków dotyczących potencjału technicznego, doświadczenia, kwalifikacji oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, o których mowa w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 2.dokument potwierdzający posiadanie zezwolenia w zakresie transportu odpadów wydane na podstawie art. 28 ust. 1 z zastrzeżeniem art. 32 ust. 1 ustawy o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 39 poz. 251) 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); 4.wykaz potencjału technicznego niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia - wg zał. Nr 4 do SIWZ -minimum 2 samochody ciężarowe o ładowności powyżej 12 000kg przystosowane do odbioru kontenerów posiadanych przez Zamawiającego (niezależnie od tego, czy Wykonawca składa ofertę na całe zamówienie czy jego poszczególną część) -posiadanie kontenerów: DLA CZĘŚCI I - minimum 2 kontenery o pojemności powyżej 20 m3 o maksymalnej wysokości 220 cm, DLA CZĘŚCI II - minimum 1 kontener o pojemności powyżej 10 m3 DLA CZĘŚCI III - minimum 1 kontener o pojemności powyżej 10 m3 DLA CZĘŚCI IV - minimum 1 kontener o pojemności powyżej 10 m3 DLA CZĘŚCI V - minimum 2 kontenery o pojemności powyżej 30 m3 DLA CZĘŚCI VI - minimum 1 kontener o pojemności powyżej 10 m3 W przypadku złożenia ofert jednocześnie na część II, III, IV, VI Wykonawca powinien posiadać: - minimum 2 kontenery o pojemności powyżej 10 m3 W przypadku złożenia ofert na inne części ilość kontenerów nie ulega zmianie. 5.Kalkulacje ceny jednostkowej za jedna tonę odpadów dla danej części - zał. nr 5 do SIWZ 6.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone, w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy PZP, wg załącznika nr 2 do SIWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument musi być złożony przez każdy podmiot); -Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, -Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się przepisy zawarte w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. (Dz. U. nr 226 poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuk.mikolow.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Przeróbki Odpadów przy ZUK Mikołów ul. Dzieńdziela 44, 43-190 Mikołów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych 43-190 Mikołów, ul. Kolejowa 2(Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: CZĘŚĆ I Odbiór i zagospodarowanie innych odpadów (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów - kod 19 12 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość odpadów 750 Mg Transport odpadów odbywać się będzie w kontenerach o pojemności powyżej 20m3 o maksymalnej wysokości 220cm, będących w posiadaniu Wykonawcy, samochodami ciężarowymi o ładowności powyżej 12 000kg, umożliwiającymi samoczynny załadunek ww. kontenerów. Odbiór odpadów odbywać się będzie w miarę ich gromadzenia, w dni powszednie i w soboty. Wykonawca odpowiada za zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: CZĘŚĆ II Odbiór i zagospodarowanie odpadów z czyszczenia ulic i placów - kod 20 03 03.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość odpadów 700 Mg Transport odpadów odbywać się będzie w kontenerach o pojemności powyżej 10m3, będących w posiadaniu Wykonawcy, samochodami ciężarowymi o ładowności powyżej 12 000kg umożliwiającymi samoczynny załadunek ww. kontenerów. Odbiór odpadów powinien odbywać się w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę zlecenia przesłanego faksem. Wykonawca odpowiada za zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 03.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: CZĘŚĆ III Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 - kod 17 01 07.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość odpadów 1600 Mg Transport odpadów odbywać się będzie w kontenerach o pojemności powyżej 10m3, będących w posiadaniu Wykonawcy, samochodami ciężarowymi o ładowności powyżej 12 000kg umożliwiającymi samoczynny załadunek ww. kontenerów. Odbiór odpadów powinien odbywać się w miarę ich gromadzenia w dni powszechne i w soboty. Wykonawca odpowiada za zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 01 07.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: CZĘŚĆ IV Odbiór i zagospodarowanie odpadów ze studzienek kanalizacyjnych- kod 20 03 06.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość odpadów 100 Mg Transport odpadów odbywać się będzie w kontenerach o pojemności powyżej 10m3, będących w posiadaniu Wykonawcy, samochodami ciężarowymi o ładowności powyżej 12 000kg, umożliwiającymi samoczynny załadunek ww. kontenerów. Odbiór odpadów powinien odbywać się w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę zlecenia przesłanego faksem. Wykonawca odpowiada za zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 06.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: CZĘŚĆ V Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych - kod 20 03 07.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość odpadów 800 Mg Transport odpadów odbywać się będzie w kontenerach otwartych o pojemności powyżej 30m3, będących w posiadaniu Wykonawcy, samochodami ciężarowymi o pojemności powyżej 12 000kg, umożliwiającymi samoczynny załadunek ww. kontenerów. Odbiór odpadów powinien odbywać się w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę zlecenia przesłanego faksem. W kwietniu i maju odbiór odpadów powinien odbywać się w miarę ich gromadzenia w dni powszechne i w soboty. Wykonawca odpowiada za zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: CZĘŚĆ VI Odbiór i zagospodarowanie papy odpadowej - kod 17 03 80.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maksymalna ilość odpadów 100Mg Transport odpadów odbywać się będzie w kontenerach o pojemności 10m3 lub większych, będących w posiadaniu Wykonawcy, samochodami o ładowności powyżej 12 000kg i DMC 26 000kg, umożliwiającymi samoczynny załadunek ww. kontenerów. Odbiór odpadów powinien odbywać się w terminie do 2 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę zlecenia przesłanego faksem. Wykonawca odpowiada za zagospodarowanie odpadów o kodzie 17 03 80.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Budowa łącznika ulic Polna - Piwna w Mikołowie.
- Uzupełniające zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się na obiektach administrowanych przez MOSiR w Mikołowie w 2025 roku.
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Usługa odbierania odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie gminy Osielsko na rok 2025
- Świadczenie usług polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości CBA na terenie Polski.
- Wykonanie usług porządkowych w lokalach na terenie Miasta Szczecin wraz z wywozem ruchomości do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub do zagospodarowania, lub na wysypisko w dwóch częściach
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.