Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Kęty: Przebudowa terenu wokół Domu Kultury w Kętach - remont tarasu ziemnego
Numer ogłoszenia: 237288 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury , ul. Żwirki i Wigury 2a, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 033 8448670, faks 033 8452710.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.domkultury.kety.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa terenu wokół Domu Kultury w Kętach - remont tarasu ziemnego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa terenu wokół Domu Kultury w Kętach -remont tarasu ziemnego w zakresie: 1) wyburzenia i roboty ziemne, 2) uzupełnienie elementów z betonu, 3) przebudowa wejścia od strony ul. Żwirki i Wigury oraz przebudowa bastionu, 4) wykonanie nawierzchni tarasu i schodów, 5) roboty uzupełniające, 6) montaż elementów metalowych, 7) odwodnienie tarasu i odprowadzenie wody z rury spustowej, 8) dostawa i montaż dźwigu platformowego dla osób niepełnosprawnych, 9) instalacja elektryczna dla dźwigu platformowego dla osób niepełnosprawnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.26.25.10 - Roboty kamieniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 16.000,00zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Domu Kultury w Kętach w Banku Spółdzielczym nr rachunku 54 8120 0003 2001 0008 4459 0003 przy czym zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed godz. 1045. Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą, 2) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46, ust.2 pkt.2 i 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1. lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, wówczas wymagane zaświadczenia dołączy każdy ze wspólników. 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp - (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi: 1) Potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5-ciu lat co najmniej 2 robót odpowiadających wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zrealizowane zamówienie odpowiadające swoją wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie budowę, przebudowę lub remont posadzek z naturalnego kamienia twardego na powierzchni co najmniej 300m2 każda. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie dołączonego do oferty (załącznik nr 4 do SIWZ) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty potwierdzające dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy w rozumienia przepisów Prawa Budowlanego. Wraz z kopią uprawnień zawodowych należy przedłożyć aktualne na dzień złożenia oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie załączonego do oferty (załącznik nr 3 do SIWZ) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. W przypadku, gdy Wykonawca wskazał w w/w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, wymagane jest dołączenie do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tychże osób zdolnych do wykonania powyższego zamówienia. Do wykazu osób należy dołączyć kopie wymaganych odpowiednich uprawnień zawodowych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: 1) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100.000 PLN. 2) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych do wysokości 30% wartości zamówienia lub zdolność kredytową Wykonawcy do tej kwoty, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty oświadczeniach i dokumentach ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Oferentom przez Zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Formularz oferty - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ. 4. Dowód złożenia wadium. 5. Umowę spółki cywilnej , jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej, wówczas wymagane zaświadczenie dołącza każdy ze wspólników. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych do wysokości 30% wartości zamówienia lub zdolność kredytową Wykonawcy do tej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 100.000 PLN. 11. Informacja o przeciętnej liczbie zatrudnionych, personelu kierowniczym wraz z kopią uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - zał. nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca wskazał w w/w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, wymagane jest dołączenie do oferty pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia tychże osób zdolnych do wykonania powyższego zamówienia. Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą uprawnienia kierownika budowy w rozumienia przepisów Prawa Budowlanego. 12. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5-ciu lat robót , w tym co najmniej 2 robót odpowiadających wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. dotyczących budowy, przebudowy lub remontu posadzek z naturalnego kamienia twardego na powierzchni co najmniej 300m2 każda wraz z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - zał. nr 4 do SIWZ. 13. Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zał. nr 5 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domkultury.kety.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Kultury
ul. Żwirki i Wigury 2a
32-650 Kęty
tel. 0-33 844-86-70 fax. 0-33 845-27-10 p.105 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:45, miejsce: Dom Kultury ul. Żwirki i Wigury 2a 32-650 Kęty pok.105 (sekretariat) I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z KĘT
więcej: przetargi w Kętach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja istniejącego szybu windy wraz z wymianą windy towarowej na osobową dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnościami w budynku warsztatów należących do ZST w Mikołowie
- PRZEBUDOWA PLACU ZABAW PRZYNALEŻĄCEGO DO ŻŁOBKA DZIECIĘCEGO W GMINIE CIĘŻKOWICE W MIEJSCOWOŚCI KIPSZNA
- Budowa podjazdu dla niepełnosprawnych w Przedszkolu nr 16 w Chorzowie przy ul. Brzozowej 9
- Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 2 przy ul. B. Prusa 2 w Miechowie w zakresie budowy windy zewnętrznej
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 3 i Szkole Podstawowej nr 5 w Świdniku
- "Wymiana szczelnych powierzchni gruntu na przepuszczalne poprzez budowę boiska przy ZSLiT w Tucholi"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.