eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaUsługi finansowo-księgowe (Postępowanie nr GWDA/ZP/12/2013)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Piła: Usługi finansowo-księgowe (Postępowanie nr GWDA/ZP/12/2013)
Numer ogłoszenia: 237308 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206950 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Wodno-Ściekowa "GWDA" Spółka z o.o., ul. Na Leszkowie 4, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 67 213 61 54, faks 67 212 45 59.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi finansowo-księgowe (Postępowanie nr GWDA/ZP/12/2013).

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi finansowo-księgowe w Spółce Wodno-Ściekowej GWDA sp. z o.o. w Pile, obejmujące: -prowadzenie bieżącego nadzoru nad księgami rachunkowymi w taki sposób, aby księgi rachunkowe za poszczególne okresy sprawozdawcze (miesiące) były zamknięte do 15 dnia następnego miesiąca, a za rok obrotowy do 30 stycznia następnego roku, -prowadzenie szczegółowej ewidencji obrotu środkami trwałymi oraz wartościami niematerialnymi i prawnymi, -prowadzenie szczegółowej ewidencji rozliczeń międzyokresowych, -sprawdzanie poprawności dekretów dokumentów, w szczególności dotyczących obrotu magazynowego, zakupu usług, materiałów i środków trwałych oraz sprzedaży, -co miesięczne rozliczanie poniesionych kosztów zgodnie z przyjętą przez Spółkę polityką rachunkowości, -uczestnictwo w co miesięcznej naradzie Zarządu z kierownictwem, -sporządzanie deklaracji podatkowych w obowiązującym terminie, w szczególności: CIT, VAT, podatek od nieruchomości, podatek od środków transportu, -sporządzanie bilansu i rachunku zysków i strat w okresach miesięcznych oraz sprawozdania finansowego za rok, -sporządzanie sprawozdań GUS z zakresu finansowo-księgowego, -sporządzanie analiz ekonomicznych za poszczególne miesiące do 15 dnia następnego miesiąca, -sporządzanie innych analiz ekonomicznych na potrzeby Spółki, -opracowywanie wniosków kredytowych i o pożyczki, -doradztwo w zakresie finansowo - ekonomicznym, -sprawdzanie treści projektów umów, aneksów do umów, porozumień - pod względem finansowym, a w szczególności zgodności z ustawą o rachunkowości oraz przepisami prawa podatkowego, -uczestnictwo w posiedzeniach Rady Nadzorczej Spółki oraz Zwyczajnego i Nadzwyczajnego Zgromadzenia Wspólników. Ze względu na specyfikę zamówienia, Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia realizowany był kompleksowo przez jedną osobę, przez cały okres świadczenia usługi, w celu zapewnienia ciągłości prowadzonych spraw. Zamawiający wymaga, aby usługa świadczona była w siedzibie Zamawiającego w Pile przy ul. Na Leszkowie 4, w godzinach urzędowania Spółki , tzn. od 6:00 - 16:00 przez okres zapewniający terminowe i rzetelne wykonanie obowiązków stanowiących przedmiot umowy, nie mniej niż przez 100 godzin w miesiącu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.20.00.00 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe 79.22.10.00 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego 66.17.10.00 - (3) Doradztwo finansowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Rachunkowe Ryszard Górniak, ul. Łączna 29 B/9, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 289282,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 354240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 354240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 354240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.