Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Mielec: Usługa szkolenia zawodowego
Numer ogłoszenia: 237348 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, fax 017 7880069.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia zawodowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia szkolenia: Pracownik administracyjny dla 13 osób niepełnosprawnych; bezrobotnych albo poszukujących pracy niepozostających w zatrudnieniu, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu . 2.Uczestnikami szkolenia będą osoby z wykształceniem minimum średnim, skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, nieposiadające przeciwwskazań lekarskich do wykonywania pracy. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań. 3.Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników teoretycznej wiedzy i praktycznych umiejętności do pracy na stanowisku pracownik administracyjny. 4.Szkolenie powinno się kończyć egzaminem i uzyskaniem zaświadczenia wydanego na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. nr 31 poz. 216). 5.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej: ogółem 150 godzin lekcyjnych (po 45 minut), Egzamin powinien być wliczony w liczbę godzin szkolenia. 6.Program szkolenia powinien wykorzystywać standardy kwalifikacji zawodowych opracowane dla zawodu pracownik administracyjny kod zawodu: 343101 dostępne w bazach danych Ministra Pracy i Polityki Społecznej znajdujących się stronie www.standardyiszkolenia.praca.gov.pl 7.Program szkolenia powinien między innymi umożliwić uczestnikom nabycie umiejętności: prowadzenia korespondencji, redagowania pism, sporządzania sprawozdań, przygotowywania narad, konferencji, stosowania zasad postępowania zgodnie z właściwymi przepisami prawnymi, wykorzystywania nowoczesnych urządzeń biurowych. Program powinien uwzględniać zagadnienia: Organizowania pracy i zarządzania w jednostce organizacyjnej, Organizowania pracy własnej na stanowisku, usprawniania pracy oraz doskonalenia osobistych kompetencji, Organizowania spotkań służbowych, Obsługiwania interesantów, Wykonywania prac administracyjnych związanych z ogólną działalnością jednostki organizacyjnej, Sporządzania dokumentacji prawnej oraz dokumentacji spraw pracowniczych związanej z działalnością jednostki organizacyjnej, Przygotowywania i udostępniania dokumentacji do kontroli, Gromadzenia i wykorzystywania informacji ekonomicznych i statystycznych w pracy pracownika administracyjnego, Stosowania przepisów prawa w pracy zawodowej, Wykonywania prac biurowych, Współpracy z innymi komórkami organizacyjnymi jednostki, Współpracy z otoczeniem zewnętrznym jednostki organizacyjnej, Oceniania jakości i efektywności własnych działań zawodowych, Egzamin. 8.Wymagany termin realizacji: zakończenie przed 01 grudnia 2008r. 9.Wymagane miejsce realizacji szkolenia: Mielec. 10.Miejsce realizacji szkolenia powinno być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poprzez przełamanie barier architektonicznych, urbanistycznych, transportowych, technicznych w komunikowaniu się i dostępie. 11.Zajęcia powinny odbywać się codziennie (bez sobót, niedziel i dni wolnych od pracy), do 8 godzin lekcyjnych dziennie, nie później niż do godziny 19:00. 12.Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi szkolenia: materiały dydaktyczne niezbędne przy realizacji szkolenia, (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, materiały piśmiennicze, odpowiednie pomieszczenia wyposażone w sprzęt i pomoce dydaktyczne umożliwiające prawidłową realizację kształcenia, zapewniające osobom niepełnosprawnym bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, bazę do zajęć praktycznych umożliwiającą nabycie umiejętności praktycznych w tym samodzielne stanowisko komputerowe z oprogramowaniem pozwalającym w pełni zrealizować program szkolenia, kadrę dydaktyczną prowadzącą szkolenie posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego szkolenia, catering / dzienna stawka 10,00zł na osobę/. 13.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne, piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 14.Wskazani przez Zamawiającego uczestnicy szkolenia zostaną ubezpieczeni przez Wykonawcę od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem. Suma ubezpieczenia NNW powinna wynosić nie mniej niż 5000,00zł. 15.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 16900.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mielecka Szkoła Biznesu Policealne Studium Zawodowe dla Dorosłych, ul. Biernackiego 6, 39-300 Mielec, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 15 990.00
- Oferta z najniższą ceną: 15 990.00 oferta z najwyższą ceną: 15 990.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Sukcesywna dostawa odzieży roboczej i ochronnej.
- 10.2025 Sprzedaż i dostawa elektrod i kaniul do generatora impulsów elektrycznych typ LG1 nr kat 2610000 oraz jednorazowego ureterorenoskopu giętkiego kompatybilnego z posiadaną konsolą PV300
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane inwestycji pn. Budowa boiska ze sztucznej trawy przy Szkole Podstawowej Nr 13 w Mielcu (MBO)
- Poprawa dostępności w zakresie dostosowania do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i osób starszych budynków użyteczności publicznej należących do Powiatu Mieleckiego - II Liceum w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Kurs profesjonalnej sekretarki z obsługą komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: "Sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej i komputera w ramach certyfikatu ECDL BASE"
- Przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B w ramach projektu "Kształcenie dla zawodowej przyszłości"
- OPIEKUNKA DZIECIĘCA
- Przeprowadzenie szkoleń zawodowych dla cudzoziemców w 2025 roku w ramach projektu pt. "Twój los w Twoich rękach - wsparcie społeczne i zawodowe cudzoziemców"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.