eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa i montaż automatów do sprzedaży biletów wstępu na basen

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-05

Katowice: Dostawa i montaż automatów do sprzedaży biletów wstępu na basen
Numer ogłoszenia: 237392 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , Aleja Korfantego 35, 40-005 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 258 53 55, 253 87 33, faks 32 253 87 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa miasta Katowice nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż automatów do sprzedaży biletów wstępu na basen.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 Ustawy) dostawa i montaż automatów do sprzedaży biletów wstępu na basen Zakres zamówienia obejmuje : 1. Dostawę, montaż i uruchomienie dwóch fabrycznie nowych stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów wstępu na basen ORW Bugla w Katowicach przy ul. Żeliwnej 26 D oraz dostawę materiałów eksploatacyjnych tj. 40 rolek do wydruku biletów i raportów. 2. Wykonanie trwałego betonowego fundamentu dla automatów wraz z wyprowadzeniem okablowania zasilającego i sieci LAN. 3. Serwis, naprawy, usuwanie awarii i przeglądy techniczne w okresie gwarancyjnym. 4. Szkolenie pracowników Zamawiającego w obsłudze i konserwacji zamontowanych automatów. Stacjonarny - samoobsługowy automat do sprzedaży papierowych biletów wejściowych na basen współpracujący z systemem obsługi klienta BxEsok. Obudowa Automat zbudowany z nierdzewnej blachy stalowej. Automat zabezpieczony przed próbą otwarcia blokadą z kilkustopniowym ryglowaniem (min. 3) zabezpieczoną min. 2 zamkami zamykającymi. Dostęp do elementów składowych automatu (pojemniki na monety, kasety końcowe na bilon i na monety, dodatkowe pojemniki - zabezpieczone odrębnymi zamkami - uniemożliwiającymi ich dowolne wyciąganie. W drzwiach frontowych automatu znajdują się: otwór na monety, otwór na banknoty, interfejs użytkownika oraz rynienka na bilety, paragony i resztę. Przesłony otworów obsługowych zabezpieczone przed uszkodzeniem. Interfejs użytkownika Interfejs użytkownika automatu tworzy kolorowy ekran LCD TFT 15.1 (orientacja pozioma, rozdzielczość: 1024 x 768 punktów) oraz odpowiedni panel dotykowy wyposażony w czujniki pojemnościowe. Nakładka dotykowa grubości min. 6mm, zabezpieczająca wyświetlacz przed wandalizmem. Wykonanie w technologii IR Touch - czujników podczerwonych. System obsługi monet System obsługi monet automatu jest złożony z następujących podzespołów: Otwór na monety System monet wyposażony w mechaniczną klapkę zabezpieczającą wlot monet, zamykającą otwór pomiędzy poszczególnymi transakcjami. Szczelina otwiera się automatycznie przy transakcjach gotówkowych. Wlot monet zaopatrzony w szczelinową fotokomórkę - pozwalającą na wykrycie prób zatkania toru przebiegu monet. Zabudowany osobny kanał, do którego kierowane są monety i elementy niezaakceptowane. Moduł akceptacji monet Weryfikacja monet bazuje na ich średnicy, grubości, wadze i zawartości metalu. Ustawienia, na podstawie których dokonuje się porównań, są określane przez stację programującą czytnik monet i bazują na specyfikacjach monet. Informacje te są przechowywane wewnętrznie. W przypadku konieczności przeprogramowania - obsługa serwisu producenta może wprowadzić zmiany przy pomocy stacji programującej. Czytnik monet umożliwiający łatwe i proste przejście na monety Euro. Moduł wydawania reszty 6 recyrkulacyjnych (samo napełniających) pojemników na monety. System obsługi monet akceptuje monety o wartości: 1 zł.; 2 zł.; 5zł. Możliwość indywidualnej konfiguracji monet akceptowanych w konkretnym automacie. Ilość monet w każdym pojemniku - min. 60 sztuk. Wydawanie reszty w dowolnej konfiguracji. Pojemnik końcowy na monety- kaseta końcowa - Objętość ok. 5 dm3 - Kaseta może być instalowana tylko w jednym kierunku - Kaseta po odryglowaniu kluczem jest automatycznie zamykana - możliwość jej otwarcia jest dopiero po odryglowaniu zamka zabezpieczającego (kaseta z 2 patentowymi zamkami) Min. 2 dodatkowe kasety na monety (hoppery) Automat ma być wyposażony w dodatkowe kasety na monety (zwane hopperami) służące do wydawania reszty w przypadku gdy w module wydawania reszty zabraknie bilonu, o nominalnej pojemności min. 400 monet każdy (dużej średnicy). System obsługi banknotów Składa się z modułu akceptacji banknotów wraz ze zintegrowanym depozytem oraz pojemnikiem końcowym. Banknoty podlegające weryfikacji są zdefiniowane na odpowiedniej liście wariantów. Czytnik zabudowany w automacie skonfigurowany w sposób by akceptować następujące banknoty: 10 zł, 20 zł, możliwość skonfigurowania obsługi dla wyższych nominałów. Możliwość stworzenia progów akceptacji banknotów, np. dla płatności o wyższej wartości przyjmowanie banknotów o wyższym nominale - możliwość dowolnego konfigurowania progów akceptacji. Automat musi akceptować płatności więcej niż jednym banknotem podczas pojedynczej transakcji w przypadku zakupu za wyższą kwotę. W przypadku gdy w automacie nie będzie znajdowała się odpowiednia ilość bilonu w tubach lub hopperach niezbędna dla wydawania reszty automat może nie akceptować płatności banknotami. Moduł akceptacji banknotów Moduł akceptacji banknotów wykorzystuje czujniki optyczne w celu weryfikacji wprowadzanych banknotów. Parametry akceptacji bazują na specyfikacjach banknotów złotówkowych. Banknoty, które nie zostały zaakceptowane, będą zwracane klientom. Moduł akceptacji banknotów ma posiadać następujące cechy dodatkowe: - kolorowa dioda LED sygnalizująca gotowość do przyjmowania banknotów - moduł odrzuca fałszywe banknoty - akceptacja 4-kierunkowa - moduł ma przyjąć co najmniej 95% banknotów przy pierwszej i 97% przy drugiej próbie (włącznie z banknotami zaakceptowanymi przy pierwszej próbie). Dotyczy to banknotów w odpowiednim stanie. Depozyt banknotów Moduł depozytu, połączony z modułem akceptacji banknotów, może przechowywać 1 banknot. Kaseta końcowa na banknoty Banknoty są automatycznie układane w komorze. W kasecie końcowej ma pomieścić się min. 1000 banknotów. Drukarki Automat ma być wyposażony w dwie drukarki umożliwiające: - wydruk biletu papierowego na specjalnie przygotowanym papierze. Każdy wydrukowany bilet ma swój unikalny numer oraz kod kreskowy identyfikujący w systemie obsługi klienta BxEsok - wygląd wydruku - jest konfigurowalny przez użytkownika i możliwy do zmiany - drukarka posiada czujniki stanu papieru, które sygnalizują zbliżające się stany alarmowe i włączenie drugiej drukarki Dodatkowe parametry drukarki: - punkty/wiersz - ekwiwalent min. 93 dpi - Szerokość wydruku: do 74 mm - Szerokość papieru: 30-80 mm (możliwość regulacji) - Prędkość drukowania: min. 100mm/s - Prędkość cięcia: min. 250ms - Trwałość ostrza: min. 1.000.000 cięć papieru 120 g/m2 - Urządzenie ostrzące o szerokości 80 mm. - Można stosować papier 80 - 180 g/m2 (> 120 g/m2 w przypadku papieru o szerokości< 55mm) - Długość biletu: 30 mm do 152 mm - Średnica zewnętrzna rolki biletów: maks. 200 mm System komputerowy Jednostka sterująca oparta na przemysłowym komputerze o strukturze zgodnej z IBM pracującym pod kontrolą systemu operacyjnego Windows XP, 7 Embeded. Aplikacja sterująca zarządza funkcjami automatu, włącznie z pobieraniem, przechowywaniem i transmisją danych do systemu obsługi klienta BxEsok. Dane zapisywane są w 2 lokacjach na dysku twardym, możliwość zastosowania pomocniczej lokalizacji w postaci karty pamięci typu flash. Parametry jednostki sterującej: - Intel ATOM 1,6 GHz (lub kompatybilny) - min. 2 GB RAM - Dysk twardy typu SSD -SATA 40 GB lub więcej - Porty V11 - Port klawiatury - Sterownik portu Multi I/O RS232 - Sterownik VGA 1,024 X 768 - adapter Ethernet (RJ45) - Wejście Multidrive do kart typu flash Aplikacja sterująca Aplikacja umożliwi prezentację informacji i komunikatów o treści i formie przygotowanej przez Zamawiającego. Możliwości aplikacji sterującej: - wydruk i sprzedaż papierowych biletów jednorazowych według cennika: bilet ulgowy, bilet normalny, bilet normalny po godzinie 15, możliwość wprowadzenia nowych taryf, - współpraca z systemem obsługi klienta BxEsok na poziomie bazy danych - (zapytanie o numer biletu, zapis wydania biletu do bazy, kontrola wydania biletu przez automat, skasowanie biletu po przejściu przez kołowroty wejściowe, statystyki ilości wydanych biletów z poziomu systemu esok) - zapis wszystkich danych (transakcje, operacje na kartach) w pamięci automatu - tworzenie wielu statystyk (sprzedaży - bieżąca, miesięczna ; awarii; pracy, listy transakcji) Montaż na trwałym betonowym fundamencie z wyprowadzenie okablowania zasilającego i sieci LAN Wraz z dostawą należy dostarczyć: - szczegółową instrukcję obsługi automatów w języku polskim, - karty gwarancyjne automatów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.30.00 - Automaty sprzedające 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 18.2 SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, o treści określonej w art. 22 ust. 1 - że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia, wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ. Oferty wspólne: 1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w punkcie 18 ppkt 3 litery a-d muszą przedstawić dla każdego z partnerów Konsorcjum lub wspólników spółki osobno. 4. Dokumenty załączone do oferty winne być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku: - zaistnienia nadzwyczajnej okoliczności której nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy wynikającej z potrzeby zmiany np. koncepcji realizacji inwestycji, dokumentacji projektowej, a zmiana ta jest korzystna dla zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl/jednostki/mosir/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. Korfantego 35, 40-003 Katowice, pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Al. Korfantego 35, 40-003 Katowice, pokój nr 8 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.