eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OgrodzieniecŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIERANIA I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAJĄCYCH NA NIERUCHOMOŚCIACH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY OGRODZIENIEC.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-11

Ogrodzieniec: ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIERANIA I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAJĄCYCH NA NIERUCHOMOŚCIACH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY OGRODZIENIEC.
Numer ogłoszenia: 237406 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162172 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie, tel. 032 6709700, faks 0-32 6709721.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIERANIA I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH POWSTAJĄCYCH NA NIERUCHOMOŚCIACH ZAMIESZKAŁYCH NA TERENIE GMINY OGRODZIENIEC..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie Gminy Ogrodzieniec. Zamówienie obejmuje: 1. Odbiór selektywnie zbieranych odpadów komunalnych wg rodzaju bezpośrednio z wszystkich nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy: 1) gromadzonych w systemie pojemnikowo-workowym a) szkło, b) tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, c) metale, d) odpady zielone, e) popiół, f) pozostałe po segregacji odpady komunalne. 2) odpadów zgromadzonych w ramach tzw. wystawki - zbiórki odpadów następujących frakcji: a) meble i inne odpady wielkogabarytowe, b) zużyte opony, c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, Zamawiający proponuje przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie w celu zapoznania się z trasami przejazdu i prawidłowym dokonaniem wyceny usługi. Część nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Ogrodzieniec znajduje się w terenie o utrudnionym dojeździe i odpady z nich muszą być odbierane mniejszym pojazdem. 2. Wyposażenie wskazanych przez Gminę nieruchomości zamieszkałych w pojemniki lub kontenery na odpady pozostałe po segregacji oraz pojemniki lub kontenery na popiół spełniające wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie miasta i gminy Ogrodzieniec, a w przypadku odpadów szkła, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych, metalu i odpadów zielonych w worki i pojemniki na odpady, zgodnie z następującymi zasadami: 1) Wyposażenie budynków jednorodzinnych, w pojemniki lub worki na odpady: a) szkła, b) tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych, c) metalu, d) odpadów zielonych. 2) Wyposażenie budynków jednorodzinnych w pojemniki na odpady pozostałe po segregacji oraz pojemniki na popiół. 3) Wyposażenie punktów gromadzenia odpadów w osiedlach bloków wielolokalowych w opisane oddzielne pojemniki na odpady: a) szkła, b) tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych, c) metalu, d) odpadów zielonych. 4) Wyposażenie budynków wielolokalowych w kontenery na odpady pozostałe po segregacji oraz pojemniki na popiół. 5) Ilość i pojemność urządzeń do gromadzenia odpadów pozostałych po segregacji, w które Wykonawca wyposaża zamieszkałe budynki jednorodzinne, musi być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców: a) dla nieruchomości zamieszkałej przez 1-2 osoby - 120 l, b) dla nieruchomości zamieszkałej przez 3-6 osoby - 240 l, c) dla nieruchomości, na której zamieszkuje powyżej 6 osób 240 l oraz dodatkowo 120 l na każde kolejne 2 osoby lub 240 l na każde kolejne 4 osoby, d) dla nieruchomości wielolokalowej (bloki) ilość i pojemność dostosowaną do liczby mieszkańców, tak aby zapewnić nieprzepełnianie pojemników. Ilość odebranych odpadów nie będzie limitowana. Wykonawca ma obowiązek odebrać wszystkie odpady pozostałe po segregacji wystawione w pojemnikach będących własnością Wykonawcy, pojemnikach będących własnością właściciela nieruchomości oraz w workach. 6) Ilość i pojemność urządzeń do gromadzenia popiołu, w które Wykonawca wyposaża zamieszkałe budynki jednorodzinne wynosi: a) 1 pojemnik o pojemności 110 l na każdą nieruchomość na terenie miasta Ogrodzieniec b) 2 pojemniki o pojemności 110 l na każdą nieruchomość na terenie części wiejskiej gminy Ogrodzieniec. Dla nieruchomości wielolokalowej (bloki) ilość i pojemność dostosowaną do liczby mieszkańców, tak aby zapewnić nieprzepełnianie pojemników. Ilość odebranych odpadów nie będzie limitowana. Wykonawca ma obowiązek odebrać wszystkie odpady popiołu wystawione w pojemnikach będących własnością Wykonawcy, pojemnikach będących własnością właściciela nieruchomości oraz w workach. 7) Ilość i pojemność urządzeń do gromadzenia odpadów szkła, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych, metalu oraz odpadów zielonych, w które Wykonawca wyposaża zamieszkałe nieruchomości, musi być dostosowana do liczby obsługiwanych mieszkańców, wynikającej z harmonogramu częstotliwości ich odbierania lub opróżniania przy założeniu braku limitu ilości odbieranych odpadów segregowanych szkła, tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych, metalu oraz odpadów zielonych. Wykonawca dostarcza właścicielom nieruchomości przy każdym odbiorze odpadów selektywnie zebranych worki na tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, szkło, metal oraz odpady zielone w ilości równej liczbie wystawionych w dniu odbioru zapełnionych worków na poszczególne frakcje odpadów. W terminie do 14 dni od podpisania umowy Wykonawca dostarczy właścicielom nieruchomości worki na tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, szkło, metal oraz odpady zielone, w ilości po 2 sztuki na odpady każdej frakcji. Ponadto Wykonawca odbierze w każdej ilości wystawione w przeźroczystych workach, zgodnie z harmonogramem odpady komunalne zbierane w sposób selektywny u źródła: tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, szkło, metal oraz odpady zielone. 8) Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania ilości i pojemności urządzeń do gromadzenia odpadów w terminie do 14 dni od zgłoszenia w formie pisemnej zapotrzebowania przez Zamawiającego. 9) Wykonawca jest zobowiązany wyposażyć punkty zbiórki odpadów komunalnych nieruchomości wielolokalowych (bloki) oraz budynki jednorodzinne w kontenery i pojemniki, stanowiące własność Wykonawcy w terminie do 14 dni od podpisania umowy. Zamawiający przekaże Wykonawcy w przewidywanym terminie do 5 dni od podpisania umowy (utworzony na podstawie zebranych deklaracji) wykaz adresów nieruchomości objętych zamówieniem, które należy wyposażyć w kontenery pojemniki i worki. 10) Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub wymiany uszkodzonych z winy Wykonawcy lub w wyniku typowej eksploatacji kontenerów i pojemników na odpady na własny koszt w terminie do 14 dni od zgłoszenia tego faktu w formie mailowej przez Zamawiającego. 3. Zasady odbioru odpadów określonych w pkt. 1, będą realizowane zgodnie ze sporządzonym przez Wykonawcę harmonogramem, w następujący sposób: 1) Zgromadzone w pojemnikach, kontenerach i workach odpady komunalne pozostałe po segregacji odbierane będą od właścicieli nieruchomości zamieszkałych: a) raz w tygodniu - dla budynków wielolokalowych (bloki), b) raz na 2 tygodnie w okresie od kwietnia do października - dla budynków jednorodzinnych z terenu miasta Ogrodzieniec, c) raz w miesiącu w okresie od listopada do marca - dla budynków jednorodzinnych z terenu miasta Ogrodzieniec d) raz w miesiącu - przez cały rok dla budynków jednorodzinnych z terenu części wiejskiej gminy Ogrodzieniec. Ilość odebranych odpadów nie będzie limitowana. Wykonawca ma obowiązek odebrać wszystkie odpady pozostałe po segregacji wystawione w pojemnikach będących własnością Wykonawcy, pojemnikach będących własnością właściciela nieruchomości oraz w workach. 2) Zgromadzony w pojemnikach, kontenerach i workach popiół odbierany będzie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych: a) raz w tygodniu - dla budynków wielolokalowych w okresie od września do kwietnia, b) raz w miesiącu - dla budynków wielolokalowych w okresie od maja do sierpnia, c) raz w miesiącu - dla budynków jednorodzinnych w okresie od listopada do kwietnia, d) raz na 3 miesiące - dla budynków jednorodzinnych w okresie od maja do października. Ilość odebranych odpadów nie będzie limitowana. Wykonawca ma obowiązek odebrać wszystkie odpady popiołu wystawione w pojemnikach będących własnością Wykonawcy, pojemnikach będących własnością właściciela nieruchomości oraz w workach. 3) Zgromadzone w workach i pojemnikach odpady zbierane w sposób selektywny: tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, odbierane będą od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w nielimitowanych ilościach: a) raz na 2 tygodnie - dla budynków wielolokalowych, b) raz w miesiącu - dla budynków jednorodzinnych. 4) Zgromadzone w workach i pojemnikach odpady zbierane w sposób selektywny: szkło, metal, odbierane będą od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w nielimitowanych ilościach: a) raz w miesiącu - dla budynków wielolokalowych, b) raz w miesiącu - dla budynków jednorodzinnych. 5) Zgromadzone w workach i pojemnikach odpady zielone odbierane będą w nielimitowanych ilościach od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w okresie od marca do listopada: a) raz w tygodniu dla budynków wielolokalowych, b) raz na 2 tygodnie dla budynków jednorodzinnych z terenu miasta Ogrodzieniec, c) raz w miesiącu dla budynków jednorodzinnych z terenu części wiejskiej gminy Ogrodzieniec. 6) Odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte opony, z zabudowy jednorodzinnej i zabudowy wielolokalowej (bloki) z nieruchomości zamieszkałych odbierane będą w nielimitowanych ilościach w formie wystawki 1 raz w roku (mieszkańcy wystawiają odpady przed posesję). 7) Zgromadzone w pojemnikach odpady pozostałe po segregacji wytworzone ponad przyjęty limit - 2730 pojemników będących własnością Wykonawcy - zgodnie z zapotrzebowaniem zgłoszonym przez Zamawiającego. 4. Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych od mieszkańców Gminy Ogrodzieniec, zwanego dalej Punktem, zlokalizowanego na terenie Gminy, spełniającego następujące warunki: 1) Lokalizacja musi zapewniać dogodny dojazd dla mieszkańców Gminy, 2) Teren musi być utwardzony, skanalizowany, ogrodzony, oświetlony oraz dozorowany, 3) Wykonawca ma obowiązek zorganizować Punkt najpóźniej do 1 listopada 2015 r., 4) Wykonawca ma obowiązek posiadać prawo do dysponowania nieruchomością na terenie której zlokalizowany będzie Punkt, 5) Wykonawca ma obowiązek posiadać na dzień 1 listopada 2015 r. zezwolenie na zbieranie odpadów wymienionych w punkcie I.4.6). 6) W Punkcie przyjmowane będą bez limitu następujące frakcje odpadów: a) zielone i ogrodowe, b) biodegradowalne, c) papier i tektura, d) tworzywa sztuczne, e) opakowania wielomateriałowe, f) szkło, g) popiół, h) odzież, i) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, j) meble i inne odpady wielkogabarytowe, k) zużyte baterie i akumulatory, l) zużyte opony, m) przeterminowane leki, n) przeterminowane chemikalia, o) budowlane i rozbiórkowe z remontów prowadzonych samodzielnie. 7) Minimalne wyposażenie punktu to: a) 15 kontenerów do gromadzenia odpadów, b) monitoring, 8) Czas działania punktu: a) w każdą sobotę od kwietnia do października w godzinach od 8.00 do 18.00, b) w każdą sobotę od listopada do marca w godzinach od 8.00 do 15.00. Jeśli sobota będzie dniem ustawowo wolnym od pracy w rozumieniu Ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 2015 r. nr 90 z późn. zm.) punkt będzie czynny w dzień poprzedzający w godzinach w których powinien być czynny w dniu wolnym, natomiast jeżeli poniedziałek będzie dniem ustawowo wolnym od pracy w rozumieniu Ustawy z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 2015 r. nr 90 z późn. zm.) punkt będzie czynny w dzień następny w godzinach w których powinien być czynny w dniu wolnym. Punkt powinien funkcjonować przez cały okres obowiązywania umowy. 9) Wykonawca ma obowiązek przyjąć wszystkie wymienione w punkcie I.4.6) odpady dostarczone przez mieszkańca Gminy Ogrodzieniec, po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie w tej gminie (np. dowód osobisty, potwierdzenie dokonywanie opłat za odpady itp.). 5. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako niesegregowane odpady komunalne. Nie należy uznać za brak segregacji przypadku pojawienia się pojedynczych odpadów, które powinny być selektywnie wyłączone z odpadów zmieszanych, np. jedna butelka, gazeta, itp. Za spełnienie wymogów selektywnej zbiórki uznaje się sytuację, gdy w pojemniku na określoną frakcję znajduje się: 1) W zabudowie wielolokalowej (bloki) nie mniej niż 80% objętości frakcji, dla której przeznaczony jest dany rodzaj pojemnika oraz w przypadku odpadów pozostałych po segregacji nie więcej niż 20% odpadów wobec których istnieje obowiązek selektywnej zbiórki. 2) W zabudowie jednorodzinnej nie mniej niż 95% objętości frakcji, dla której przeznaczony jest dany rodzaj pojemnika oraz w przypadku odpadów pozostałych po segregacji nie więcej niż 5% odpadów wobec których istnieje obowiązek selektywnej zbiórki. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 2 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację - fotografia nieruchomości i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu i o jakiej godzinie doszło do ustalenia ww. zdarzenia. 6. Wykonawca jest zobowiązany: 1) Przedstawić do zatwierdzenia Zamawiającemu, nie później niż w ciągu 10 dni od podpisania umowy, projekt harmonogramu wywozu odpadów w listopadzie i grudniu 2015 r. Harmonogramy wywozu odpadów na następne lata Wykonawca przedstawi: a) do 1 grudnia 2015 r. - harmonogram na rok 2016, b) do 1 grudnia 2016 r. - harmonogram na rok 2017, c) do 1 grudnia 2017 r. - harmonogram na okres od stycznia do października 2018 roku, Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga, itp. We wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu nastąpi po uzgodnieniu między stronami. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy. 2) Określić w harmonogramie godziny, w jakich może się odbywać odbiór z terenu nieruchomości zamieszkałych. 3) Przygotować kalendarz z harmonogramem odbioru odpadów obejmującym okresy wskazane w pkt. 6.1) oraz dostarczyć go na posesje objęte systemem. 7. Transport i przekazywanie odpadów: 1) Selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów odbywać się będzie na podstawie posiadanej przez Wykonawcę umowy odbioru odpadów wytwarzanych w Gminie Ogrodzieniec z selektywnej zbiórki przez instalacje odzysku i unieszkodliwiana odpadów przez cały okres obowiązywania niniejszego zamówienia. 2) Zmieszanych odpadów komunalnych (odpadów komunalnych pozostałych po segregacji) oraz odpadów zielonych do istniejących regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych I regionu gospodarki odpadami komunalnymi zgodnie z Planem gospodarki odpadami dla Województwa Śląskiego 2014 oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, odbywać się będzie na podstawie posiadanej przez Wykonawcę umowy z regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych na zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych (odpadów komunalnych pozostałych po segregacji), odpadów zielonych lub dysponowanie regionalną instalacją do przetwarzania odpadów komunalnych przez cały okres obowiązywania niniejszego zamówienia. 8. Odzysk lub unieszkodliwianie zebranych odpadów komunalnych odbywać się będzie zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach: 1) Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami papieru, metalu, tworzyw sztucznych, szkła, innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych. 2) Wykonawca jest zobowiązany do osiągnięcia w danym roku kalendarzowym w odniesieniu do masy odebranych przez siebie odpadów komunalnych poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów. 9. Bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 10. Przekazywanie Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających informacje o ilości i rodzaju odebranych pojemników i worków oraz wykaz posesji, z których zostały odebrane odpady w terminie 10 dni od zakończenia danego miesiąca. 11. Przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań wymaganych zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 12. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 2) Zbieranie odpadów leżących luzem obok zapełnionych pojemników, kontenerów w osiedlach budynków wielolokalowych (bloków) oraz doprowadzanie do porządku terenów przyległych, zanieczyszczonych na skutek przepełnienia wymienionych urządzeń, służących do gromadzenia odpadów. 3) Naprawa lub ponoszenie, według wyboru Zamawiającego, kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie Ogrodzieniec (uszkodzenia chodników osiedlowych, punktów do składowania odpadów, ogrodzeń, znaków drogowych itp.). 4) Odbiór i transport odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych budynków wielolokalowych (bloków) oraz posesji indywidualnych będzie znacznie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp.; w takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 5) Prowadzenie kampanii informacyjnych (przez wywieszanie ogłoszeń, przygotowanie do zamieszczenia na stronach internetowych gminy itd.) o terminach i miejscach zbiórki odpadów wielkogabarytowych oraz o zmianach terminów wywozów wynikających z przypadających dni wolnych. 6) Uczestnictwo upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w naradach (posiedzeniach komisji Rady Miejskiej, innych naradach) prowadzonych przez Zamawiającego, na których omawiane będą zadania związane z realizacją przedmiotu umowy. Zaproszenia na narady będą przekazywane Wykonawcy z wyprzedzeniem co najmniej 7 dni przed tymi naradami. 7) Wykonywanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców. 8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy a powstałe z winy Wykonawcy. 13. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy w zakresie używanych pojazdów do realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Zapewnienie przez cały czas trwania umowy dla właściwej realizacji przedmiotu umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości minimum jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie. 2) Użytkowanie pojazdów specjalistycznych dla tego typu usług; pojazdy te winny być we właściwym stanie technicznym i oznakowane w sposób czytelny i widoczny, umożliwiający łatwą identyfikację przedsiębiorcy poprzez umieszczenie na nich nazwy firmy i numeru telefonu przedsiębiorcy. 3) Odbieranie i transportowanie odpadów pojazdami bezpylnymi i kontenerowymi zgodnie z przepisami art. 61 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.); transport odpadów wielkogabarytowych, odpadów umieszczonych w szczelnych workach plastikowych, może odbywać się pojazdami ciężarowymi posiadającymi silniki spełniającymi wymagania minimum EURO 4. 4) Zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę a także przed wydzielaniem nieprzyjemnego zapachu. 5) Zachowanie właściwego stanu sanitarnego użytkowanych pojazdów (mycie, dezynfekcja sprzętu winno odbywać się w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej); pojazdy do odbierania odpadów komunalnych winny być myte z zewnątrz i wewnątrz oraz odkażane nie rzadziej niż raz w tygodniu. 14. W zakresie posiadania i funkcjonowania bazy transportowej (zaplecza techniczno-biurowego) do dodatkowych obowiązków Wykonawcy należy: 1) Garażowanie samochodów przeznaczonych do realizacji przedmiotu umowy wyłącznie na terenie bazy transportowej. 2) Składowanie na terenie bazy transportowej urządzeń rezerwowych i urządzeń przeznaczonych do remontu takich jak kontenery, pojemniki i inne, z zachowaniem zasad wymaganych przepisami budowlanymi, sanitarnymi, ochrony środowiska itp. 3) Umożliwienie wstępu na teren bazy transportowej przedstawicielom Zamawiającego lub pracownikom państwowych instytucji upoważnionych do kontroli realizacji ustawy o odpadach, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 15. W ramach posiadanego zaplecza biurowego do dodatkowych obowiązków wykonawcy należy zabezpieczenie stałej obsługi dla tego zaplecza nie rzadziej niż 5 dni w tygodniu po minimum 2 godziny dziennie oraz co najmniej jedną linię telefoniczną, aby był możliwy stały kontakt przedstawiciela Zamawiającego z Wykonawcą. 16. Zamawiający załącza do SIWZ wzór umowy (załącznik nr 2), w którym szczegółowo opisane zostały obowiązki Wykonawcy. Dane ilościowe pozwalające wycenić wartość oferty: Dane szczegółowe 1. Liczba wszystkich obsługiwanych nieruchomości - maksimum 2 631 szt. w tym: a) liczba nieruchomości jednorodzinnych - maksimum 2 600 szt. b) liczba nieruchomości wielolokalowych (bloków) - 31 szt., 2. Liczba nieruchomości o utrudnionym dojeździe do posesji - bez limitu, 3. Liczba pojemników 120 l lub 240 l przeznaczonych na odpady komunalne, zmieszane pozostałe po segregacji, do wyposażenia nieruchomości jednorodzinnych - maksimum 2 700 szt., 4. Liczba pojemników, kontenerów, przeznaczonych na odpady do wyposażenia nieruchomości wielolokalowych (bloków): a) pojemniki 1100 l na odpady komunalne zmieszane pozostałe po segregacji - maksimum 30 szt., b) pojemniki 1100 l na popiół - 21 szt., c) pojemnik 2 200 l (dzwon) na odpady szkła - 4 szt., d) pojemnik 240 l na odpady szkła - 9 szt., e) pojemnik 120 l na odpady szkła - 1 szt., f) pojemnik 2200 l (siatka) na odpady tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych - 7 szt., g) pojemnik 240 l na odpady tworzyw sztucznych i opakowań wielomateriałowych - 8 szt., h) pojemnik 1 100 l na odpady zielone - 11 szt., i) pojemnik 120 l na metal - 12 szt., Wszystkie pojemniki muszą posiadać opisy, na jaki odpad są przeznaczone. 5. Liczba pojemników 110 l przeznaczonych na popiół, do wyposażenia nieruchomości jednorodzinnych - maksimum 3 900 szt. Dane pomocnicze 1. Powierzchnia gminy Ogrodzieniec - 85,69 km2 2. Liczba mieszkańców objętych deklaracjami na dzień 15.06.2015 r., zamieszkałych na terenie gminy Ogrodzieniec: a) na terenie miasta Ogrodzieniec - 3 897 osób, b) na terenach wiejskich gminy Ogrodzieniec - 4 589 osób. 3. Liczba pojemników na odpady pozostałe po segregacji które obecnie są opróżniane u właścicieli nieruchomości jednorodzinnych: a) pojemniki o pojemności 120 l - 1 071 szt., b) pojemniki o pojemności 240 l - 1 476 szt., 4. Liczba pojemników 1100 l na odpady pozostałe po segregacji które obecnie są opróżniane na nieruchomościach wielolokalowych (blokach) - 32 szt., 5. Ilość odpadów komunalnych pozostałych po segregacji zebranych od nieruchomości zamieszkałych w 2014 r. to 1 330,80 Mg.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Remondis Sp. z o.o. Oddział w Częstochowie, ul. Radomska 12, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2219970,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1880131,66

  • Oferta z najniższą ceną: 1880131,66 / Oferta z najwyższą ceną: 2995886,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.