eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kliniska Wielkie › Utrzymanie obiektów turystycznych na terenie Nadleśnictwa Kliniska w latach 2014-2016

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-12

Kliniska Wielkie: Utrzymanie obiektów turystycznych na terenie Nadleśnictwa Kliniska w latach 2014-2016
Numer ogłoszenia: 237407 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204473 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kliniska, Pucko 1, 72-123 Kliniska Wielkie, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4312133, 4312124, faks 91 4181560.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa jednostak nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie obiektów turystycznych na terenie Nadleśnictwa Kliniska w latach 2014-2016.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie 16 miejsc postoju pojazdów oraz 2 miejsc odpoczynku: Zakres prac: Sprzątanie terenu miejsc postoju i odpoczynku wraz z obszarem przyległym w odległości nie mniejszej niż 20 metrów od granicy obiektu turystycznego, Dbanie o estetykę urządzeń turystycznych (czyszczenie, mycie tablic), Wymiana plastikowych worków na śmieci, Wywóz śmieci z terenu miejsc postoju i odpoczynku, Wykonywanie drobnych napraw i konserwacja urządzeń turystycznych znajdujących się na terenie miejsc postoju pojazdów oraz miejsc odpoczynku, Montaż urządzeń turystycznych oraz elementów urządzeń turystycznych wskazanych przez Zamawiającego, Impregnacja drewnianych urządzeń turystycznych impregnatem dostarczonym przez Zamawiającego, Utrzymanie we właściwym stanie miejsc na ognisko na miejscach postoju, Wykaszanie trawy na terenie miejsc postoju i odpoczynku, Zapewnienie w okresie zimowym dostępności do miejsc postoju (odśnieżanie). Częstotliwość wykonywania prac: Sprzątanie oraz wymiana worków na śmieci cyklicznie 3 razy w tygodniu w poniedziałki, środy i piątki lub inne dni określone przez Zamawiającego w godz. od 7.00-do 13.00, Ponadto w przypadku dużego zaśmiecenia, sprzątanie miejsc postoju w pozostałe dni, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego. Wtedy usługę należy wykonać w ciągu 8 godzin od zgłoszenia, Montaż urządzeń turystycznych lub elementów urządzeń turystycznych wskazanych przez Zamawiającego w ciągu 2 dni od zgłoszenia Zamawiającego, Impregnacja drewnianych urządzeń turystycznych impregnatem raz w roku w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, Wykaszanie trawy na terenie miejsc postoju trzy razy w roku: 20-31 maj, 20-30 czerwiec i 20-31 lipiec, Usuwanie liści, igieł, gałęzi, a w okresie zimowym śniegu z wszelkich płaszczyzn urządzeń turystycznych, Usunięcie roślinności, resztek roślinnych itp. wokół elementów nośnych w promieniu 50 cm od urządzeń. Inne ustalenia: Worki na śmieci zaopatruje Wykonawca we własnym zakresie, Kontener na śmieci zapewnia Zamawiający przy siedzibie Nadleśnictwa, Impregnat do drewna zapewnia Zamawiający, Narzędzia do napraw, montażu i konserwacji urządzeń turystycznych oraz sprzęt do koszenia trawy zapewnia Wykonawca, Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP i ppoż. w czasie wykonywania usług, Wykonawca na bieżąco zgłasza pracownikowi merytorycznemu Nadleśnictwa przypadki kradzieży i wandalizmu stwierdzone na terenie obiektów oraz uschniętych drzew i gałęzi stwarzających niebezpieczeństwo dla osób korzystających z obiektów turystycznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 98.30.00.00 - Różne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Obsługa i Remonty Urządzeń Ciepłowniczych Piotr Balcerzak ul. Piastowska 52a/6, ul. Piastowska 52a/6, 72-123 Kliniska Wielkie, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 97848,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75276,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75276,00 / Oferta z najwyższą ceną: 270309,30

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.